Gå til innhold

Hva skjer med prisene på Joker-butikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har lagt merke til at Joker priser ALLE varer mange kroner høyere, enn ALLE andre matvarekjeder?

Dette gjelder alle standardvarer som melk, ost, frukt: ALT. I tillegg har de "tilbud" som ofte fortsatt har mye høyere priser enn fastpris på andre butikker. Selv First Price dasspapir er dyrere på Joker enn på andre butikker. 

Hvordan kan de forsvare å ha et prisnivå som ligger mer på nivå med 7 eleven og bensinstasjoner enn matvarebutikk. Dette er jo ikke engang en ferskvarebutikk? Holder kjeden på å gå konk og er desperat eller er bare de som driver kjedene griskere og dummere enn andre sjefer og har glemt at kundefrafall ikke gjør dem rik?

Anonymkode: e8720...793

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært slik :) 

Anonymkode: ea8ec...267

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som har lagt merke til at Joker priser ALLE varer mange kroner høyere, enn ALLE andre matvarekjeder?

Dette gjelder alle standardvarer som melk, ost, frukt: ALT. I tillegg har de "tilbud" som ofte fortsatt har mye høyere priser enn fastpris på andre butikker. Selv First Price dasspapir er dyrere på Joker enn på andre butikker. 

Hvordan kan de forsvare å ha et prisnivå som ligger mer på nivå med 7 eleven og bensinstasjoner enn matvarebutikk. Dette er jo ikke engang en ferskvarebutikk? Holder kjeden på å gå konk og er desperat eller er bare de som driver kjedene griskere og dummere enn andre sjefer og har glemt at kundefrafall ikke gjør dem rik?

Joker har alltid hatt høyere priser enn de fleste andre matbutikker. Joker har mange små butikker med lang åpningstid, og har reddet meg noen ganger når jeg ikke har rukket den vanlige butikken min (mindre aktuelt nå,siden mange andre butikker holder lenge åpent også).   Jeg er for prisbevisst til å handle på Joker hvis jeg ikke må, men de har ofte ett eller to veldig gode tilbud som jeg prøver å få med meg når det passer seg sånn :) 

Anonymkode: 8d78a...afe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Handler der bare røde dager hvkis meg nmå.

Anonymkode: 784ce...bb3

• Liker 3
Skrevet

Nærbutikkjedene har lavere omsetning og dermed høyere priser enn f.eks Obs, Extra, Rema og Kiwi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Nærbutikkjedene har lavere omsetning og dermed høyere priser enn f.eks Obs, Extra, Rema og Kiwi.

What he said!

Og de går ikke akkurat konkurs, de er jo en del av Norgesgruppen.

Anonymkode: 6ead4...c29

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Joker er Norgesgruppens svar på "Coop Marked"/"Matkroken". Prisene ligger veldig høyt fordi butikkene egentlig er for små eller ligger for grisgrendt til til at de klarer å gå med overskudd. 

Har du lagt merke til at Rema 1000 og Kiwi nesten utelukkende finnes i byer/tettsteder og ved sentrale trafikkpunkter? Billigbutikkene hadde aldri overlevd "på bygda".

Anonymkode: e6906...d82

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Joker har alltid vært dyre.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid vært dyre, handler kun der på søndagene. Men får mail med tilbudene deres , og de har ofte gode tilbud. Bare synd at de gjelder man- lør, og jeg er kun innom søndager. 

Anonymkode: 16bc9...965

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet

Jeg handler på min lokale Joker for å støtte familien som driver butikken. Dyrere, men føler jeg gjør noe riktig. Vet ikke om jeg egentlig hjelper dem eller NorgesGruppen eller begge da 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...