Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Sikkert spurt om det før her men.... Hvor mye drikke beregner dere til festen, tenker på ølet og brennevinet spesielt. Drikke under middag har jeg klart og er under innkjøp. Vi blir ca. 80 personer under festen
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Sikkert spurt om det før her men.... Hvor mye drikke beregner dere til festen, tenker på ølet og brennevinet spesielt. Drikke under middag har jeg klart og er under innkjøp. Vi blir ca. 80 personer under festen Det spørs hvor mange unge, eldre? Tror kanskje det er passe med 3-4 øl pr.person...? Mmm, vanskelig å si egentlig ja. Lurer litt på det selv;)
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Det spørs hvor mange unge, eldre? Tror kanskje det er passe med 3-4 øl pr.person...? Mmm, vanskelig å si egentlig ja. Lurer litt på det selv;) Det er knall-vanskeleg det der!! men eg trur ideen om å sette seg ned å prøve å rekne ut kor mykje kvar enkelt kjem til å drikke er ganske lur... Sjølv om det er litt tidkrevande då..
Snutus Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Vi kommer til å kjøpe mer øl og vin enn vi tror vi trenger. Det som blir igjen får vi levere tilbake. Alt til baren har vi kjøpt på tax-free. Vi har nok alt for mye, men det kan jo brukes senere også.
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Vi kommer til å kjøpe mer øl og vin enn vi tror vi trenger. Det som blir igjen får vi levere tilbake. Alt til baren har vi kjøpt på tax-free. Vi har nok alt for mye, men det kan jo brukes senere også. Alltid greitt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå