AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Bestemor/mor/svigermor “Anne“ fyller år og får en gave fra mannen og meg og barna. Hvordan adresserer dere kortet? Til Anne? Den eneste som tiltaler henne sånn er svigerbarnet. Til bestemor? Gaven er ikke kun fra barnebarna, den er fra de voksne også... Til mor? Igjen, det er ikke en gave kun fra barnet hennes. Jeg henger meg opp i dette hver eneste gaveanledning og husker aldri hva jeg konkluderer med... Så jeg lurer på hva dere andre barnefamilier gjør? Anonymkode: 92f7c...753
Whistler Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Til Jubilanten, Fra, barnX, svigerbarnX og barnebarnX og -x
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 30 minutter siden, Whistler skrev: Til Jubilanten, Fra, barnX, svigerbarnX og barnebarnX og -x Det kan funke, men kanskje helst til runde bursdager? Vi kommer jo med gave til vanlige bursdager også. Samme problemstilling gjelder julegaver. Jeg glemmer hva vi gjør for hver anledning... Anonymkode: 92f7c...753
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Vi er en en hel gjeng som gir gave til en slektning, og vi skriver slik: Til mamma, mormor, svigermor, tante, kusine, Anne Hilsen fra Per, Pål, Kari osv. Anonymkode: e2ba6...3a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå