Gå til innhold

Musikk på festen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Sitter her og prøver å få på plass en spilleliste på pc'n med litt variert musikk til bryllupsfesten vår (jeg vet det er flere tråder om emnet her inne, men de er allerede gjennomgått...) Hvis dere sitter med noen tips om en sang eller to som bare måå være med, kan dere ikke tipse meg litt her?....

Flere hoder tenker bedre enn ett (særlig et som begynner å merke at bryllupet nærmer seg..) :hjerter2:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lost in the Tango med Hoel/Albrigtsen. Den liker ALLE! :hoppe:

Skrevet

Den hadde jeg ikke tenkt på! Tusen takk! :P

Skrevet

Ja den 30 nærmer seg nå. vi har jo samme dag... :P

Skrevet

Vi skal spille musikken på en LapTop. Har valgt en blanding av gammal og ny musikk. Men vært litt "kresne" på hva slags type musikk. Foreldrene våre liker ikke den samme musikken som oss.

Det kommer til å gi Smokie, Dr. Hook, Bryan Adams, Vikingarna, Robbie Williams og masse mer egentlig..

Skrevet

Molla: Vi skal også kjøre litt gammel og litt ny musikk sånn at det blir litt fo enhver smak. Dr Hook og Bryan Adams hadde jeg faktisk ikke tenkt på, så takk for tipset! :)

Brudzilla: Ja, det nærmer seg virkelig nå! Det meste er på plass, men det gjenstår litt, sånn som musikk til festen.. vi gleder oss vel til den 30. begge to kan jeg tenke meg!! :hoppe::hoppe::bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...