SoWhat? Skrevet 14. mars 2019 #1281 Del Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har åpenlyst ikke sett dokumentaren. den handler ikke «kun om penger». den handler om to barn som har blitt misbrukt av en person med et ekstremt mye makt, og hvordan dette kunne skje. Anonymkode: af92b...536 Hvorfor ble dokumentaren laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1282 Del Skrevet 14. mars 2019 ..når du er tiltalt for overgrep mot barn men har veldig veldig lyst på et veggmaleri: Anonymkode: af92b...536 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. mars 2019 #1283 Del Skrevet 14. mars 2019 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1284 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg tror på Wade og James. Har sett at mange mistenker at de kun vil ha penger og at det er rart at de står frem etter så lang tid. Mange utelater å fortelle om overgrep. Og det er ikke lett å si. Det ligger en skam i det. I tillegg er jo MJ kjent. Det kunne han utnytte. La oss tenke realistisk. Hvem vil man tro på? 2 små guttunger eller en voksen mann som er verdenskjent? Det sier jeg selv. Wade og James blir jo nærmest lynsjet for å fortelle om dette. Jeg tror ikke det frivillig ville gjort det mot seg selv. Det er ikke alt man ser. Ja, Michael kan synge og har gjort mye bra for samfunnet. Men det blir for dumt å si at han er uskyldig. Anonymkode: d8a17...ab9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. mars 2019 #1285 Del Skrevet 15. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser mange kritiserer dokumentaren for å være ensidig, men hva ville det egentlig betydd om Jackson-familien var med og nektet for at historien til de to mennene er sanne? Og fortalt hvilken flott fyr han var? De fikk dessuten lagt ved sine innvendinger i kommentarform. Så får man ta dokumentaren som det den er, historien til to menn. Anonymkode: ea080...ed4 Hadde den andre siden vært med hadde folk hatt mulighet til å lage seg et reelt bilde av saken. Det er ikke rakettforskning og forstå. Ved grove beskyldninger skal motparten ha mulighet til å komme med tilsvar. En kommentar på slutten er ikke helt det samme. Om Jacksonfamilien nå velger å lage en dokumentar om hvor flott han var og at disse guttene lyver, hadde det vært ok? Det viser ikke et nyansert bilde av saken. Igjen: Jeg støtter ikke Jackson, men jeg er ikke fan av dårlig journalistikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1286 Del Skrevet 15. mars 2019 Ikke fan av MJ, men pga de to i filmen, er jeg ikke overbevisst om han er pedo. Hadde det vært andre ofre som ikke har den bakgrunn som f.eks WR har så hadde det vært noe i det. Mannen ble frikjent i retten og holder meg til det. Anonymkode: 9ef6d...73a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 15. mars 2019 #1287 Del Skrevet 15. mars 2019 Overhodet ikke. Har alltid trodd at MJ har utnyttet sin posisjon, og utført seksuelle overgrep på små gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1288 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg har alltid "visst" at MJ var pedofil. Kjenner både forklaringer og måten å bruke pengene på. Takes an abused to know an abuser. Anonymkode: 1119f...de3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 15. mars 2019 #1289 Del Skrevet 15. mars 2019 Nei. Tror ikke på de to i filmen i det hele tatt. At filmen ble klippet ned etter at løgnene ble avslørt, sier sitt. Kona til WR sa i filmen at hun ikke visste noe som misbruk da WR stod frem med det. Deretter laget de en hjemmeside hvor begge påstod at de var overlevende etter misbruk. Dette ble klippet bort da folk begynte å si fra. Hele filmen er propaganda. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 15. mars 2019 #1290 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid "visst" at MJ var pedofil. Kjenner både forklaringer og måten å bruke pengene på. Takes an abused to know an abuser. Anonymkode: 1119f...de3 Så du er en abuser? Har du forgrepet deg på små barn? Edit; Fikk oppklart at det står abused og ikke abuser. Leste helt feil. Beklager ab de3 Endret 15. mars 2019 av NotYou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1291 Del Skrevet 15. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke fan av MJ, men pga de to i filmen, er jeg ikke overbevisst om han er pedo. Hadde det vært andre ofre som ikke har den bakgrunn som f.eks WR har så hadde det vært noe i det. Mannen ble frikjent i retten og holder meg til det. Anonymkode: 9ef6d...73a Wade er ikke det eneste offeret. Det finnes flere ofre og folk som kjente han som mente han var pedofil. Jackson betalte også store summer for å slippe å gå gjennom en rettssak med gode bevis. Muligheten er stor for at han har betalt for å få folk til å tie. Han hadde penger og makt til det. 5 minutter siden, NotYou skrev: Så du er en abuser? Har du forgrepet deg på små barn? Vedkommende skrev at h*n var "abused" ikke "abuser." Stor forskjell. Anonymkode: 47ba6...f2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 15. mars 2019 #1292 Del Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende skrev at h*n var "abused" ikke "abuser." Stor forskjell. Ah, fuck! Skikkelig feillest! Beklager til den AB’n! Leste «abuser» og bare tenkte ‘WTF’! Så godt jeg leste feil 😬 Takk for at du påpekte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1293 Del Skrevet 15. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wade er ikke det eneste offeret. Det finnes flere ofre og folk som kjente han som mente han var pedofil. Jackson betalte også store summer for å slippe å gå gjennom en rettssak med gode bevis. Muligheten er stor for at han har betalt for å få folk til å tie. Han hadde penger og makt til det. Vedkommende skrev at h*n var "abused" ikke "abuser." Stor forskjell. Anonymkode: 47ba6...f2d Jada! De ble også avslørt som løgnere i ettertid🙄 Nei, jeg holder meg til fakta og ikke oppdiktet historie. Anonymkode: 9ef6d...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1294 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg tenkte at denne dokumentaren ville overbevise meg. Det gjorde den ikke. Ble mer overbevist om at kanskje MJ er uskyldig? Ufattelig mye fra fortiden til blant annet WR og generelt tidslinje og materiale som senere har blitt redigert og kuttet ut så fort noen tar dem på grove feil de har gjort/fortalt som har blitt fjernet umiddelbart. Er så mye snakk om tidligere anklagere som senere viste seg å være ute etter penger, og som har utnyttet MJ maks. Å når de får avslag da går de rettens vei. MJ har blitt frikjent av retten å jeg stoler på det til det motsatte er bevist. Er så mye penger i omløp å skremmende summer som gjør at jeg ikke tror på dem. Å er litt merkelig at de akkurat nå bestemmer seg for å fortelle historien når blant annet WR har blitt avvist i ulike jobb sammenheng og trenger penger. Samtidig er det flere som kjenner han på et dypere plan som mener han lyver og at han er ustabil. Han har også surret utrolig mye med detaljer og påstått det ene så forandret mening. Sagt ting som har skjedd da og da som viser seg å være helt feil. Nei er så ufattelig mye. Jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg på at dette er tull. Bare dokumentaren i seg selv. Måten den er laget på. Den harmoniske musikken og smilene, og alt. Ja ofre takler ting forskjellig, men de virker så uberørt av det hele. Akkurat som de sitter å forteller en fin historie om barndommen. Samtidig som de har pugget alt de skal si. Man vet aldri, men inntil han blir dømt av retten med bevis så tror jeg han er uskyldig. Til det motsatte er bevist. Anonymkode: a485f...92c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1295 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg har alltid tenkt at mj har hatt pedofile tendenser. Jeg har bare ikke hatt noen formening på hvilket nivå han har forgrepet seg på andre. Jeg mener man må se dokumentaren i kontekst. Hva motiverer egentlig en voksen mann til å ha småunger i senga hver kveld? Hvorfor kan man ikke leke og ha det gøy på dagtid og sove hver for seg? Han inngikk også forlik i den første overgrepssaken. Han virket heller ikke til å bry seg spesielt om damer. Det har jo også vært mye spekulasjoner om han er den biologiske faren til barna sine. Med mindre mannen var totalt aseksuell så ser ikke dette bra ut. Anonymkode: f18cb...b00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1296 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid tenkt at mj har hatt pedofile tendenser. Jeg har bare ikke hatt noen formening på hvilket nivå han har forgrepet seg på andre. Jeg mener man må se dokumentaren i kontekst. Hva motiverer egentlig en voksen mann til å ha småunger i senga hver kveld? Hvorfor kan man ikke leke og ha det gøy på dagtid og sove hver for seg? Han inngikk også forlik i den første overgrepssaken. Han virket heller ikke til å bry seg spesielt om damer. Det har jo også vært mye spekulasjoner om han er den biologiske faren til barna sine. Med mindre mannen var totalt aseksuell så ser ikke dette bra ut. Anonymkode: f18cb...b00 Jeg har ofte overnattingsgjester av nevøer, nieser og venners barn. Jeg har en stor seng og en stor TV på soverommet. Der sitter/ligger vi i pysjen og ser filmer og spiser junk hele dagen eller helgen. Dette har vi gjort i årevis. Og vi legger oss i samme seng for å sove, både gutter og jenter. Barna elsker det og det er en kamp å ligge nærmest meg. De maser alltid om når neste overnatting hos meg er. Men tanken på å misbruke disse barna gjør meg kvalm. Jeg blir til og med kvalm bare jeg skriver det i forbindelse med barna. Det gjør meg ikke til pedofil. Anonymkode: 9ef6d...73a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1297 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke fan av MJ, men pga de to i filmen, er jeg ikke overbevisst om han er pedo. Hadde det vært andre ofre som ikke har den bakgrunn som f.eks WR har så hadde det vært noe i det. Mannen ble frikjent i retten og holder meg til det. Anonymkode: 9ef6d...73a Han ble ikke alltid frikjent! Han inngikk forlik hvor han punget ut millioner. Det er ikke «kun» to gutter som har anklaget Michael men tre, fire. Uavhengig av hverandre. De første anklaget han når de allerede var barn! Igjen: dere kan ikke være mye metoo støttespillere når dere blankt nekter å høre på og stole på flere mennesker som kommer frem uavhengig av hverandre og betror seg. Anonymkode: af92b...536 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1298 Del Skrevet 15. mars 2019 8 timer siden, SoWhat? skrev: Hvorfor ble dokumentaren laget? Vet du hva, dette er direkte provoserende å lese. Det sitter mange voksne som selv ble utsatt for overgrep mot barn og kan kjenne seg igjen i så som si alt disse to mennene forteller. Filmen ble laget FOR DEM! det sier de også på slutten av filmen. Når en film handler om overgrep mot barn og er laget for å støtte overlevere til å snakke ut så bør du faen meg kunne trå litt varsomt i hva slags anklager du blurper ut! Du trenger ikke tro på dem men slutt å spekuler i at de har andre motiver enn det de selv sier at de har! Tenk over at andre offre også leser det du skriver!! Anonymkode: af92b...536 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1299 Del Skrevet 15. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ofte overnattingsgjester av nevøer, nieser og venners barn. Jeg har en stor seng og en stor TV på soverommet. Der sitter/ligger vi i pysjen og ser filmer og spiser junk hele dagen eller helgen. Dette har vi gjort i årevis. Og vi legger oss i samme seng for å sove, både gutter og jenter. Barna elsker det og det er en kamp å ligge nærmest meg. De maser alltid om når neste overnatting hos meg er. Men tanken på å misbruke disse barna gjør meg kvalm. Jeg blir til og med kvalm bare jeg skriver det i forbindelse med barna. Det gjør meg ikke til pedofil. Anonymkode: 9ef6d...73a Det er FAMILIE du har med på overnatting. Hva med barn du har kjent i noen timer? Har du med deg dem også på overnatting? Og du, har du inngått forlik med et barn som anklaget deg for seksuelle overgrep også blitt bestevenn med en 7 åring like etterpå for å ha med «bestevennen» din på overnatting? Ga du bestevennen ringer til flere titiden? Og anklaget denne bestevennen deg for overgrep når han ble stor? Slutt å bagatelliser!! Dette handler ikke om å ha familie på overnatting! Anonymkode: af92b...536 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1300 Del Skrevet 15. mars 2019 Flere titiden = flere titusen. Anonymkode: af92b...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå