Indyy Skrevet 12. mars 2019 #1001 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) 25 minutter siden, Becka skrev: Jeg har sett den 60 minutes, hele alså. Ikke bare de 5 min. Å ta frem det som fremmer MJ og ikke nevne alle de andre som står frem her, blir dumt! Endret 12. mars 2019 av Indyy Lagt til noen ord 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. mars 2019 #1002 Del Skrevet 12. mars 2019 28 minutter siden, Indyy said: Hvis noen har mange låser og bjeller, syns jeg det høres ut som en vil hindre noen å komme inn. Nå har det både bilder og film av dette. Under rettsaken har det blitt vitnet under ed at det var bjeller og låser. Av vitnene for MJ. Jeg forstår godt at han vil hindre turister, fans, ansatte og vakter tilgang til hans private rom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 12. mars 2019 #1003 Del Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Becka skrev: Hvordan skulle LaToya av alle vite så mye anyway? Hun var vel den i familien som var hos MJ minst. Det virker veldig troverdig at hun ble presset av sin mann den gang. Og en grunn for at hun ble skilt, garantert. Hvis Latoya ikke løy, så skulle hun plutselig endre mening, for hvilken årsak da? Ganske sikkert. Hun løy i 93, og har aldri siden sagt noe lignende igjen. Helt ærlig, dette blir mer min personlige mening, men, jeg klarer virkelig ikke se for meg MJ som noe press menneske. Det du skriver her, og hvordan han skal ha truet bl.a da James ( den ene av guttene ) om at han skulle ta ham, at han skulle få svi, siden han ikke vitnet i 05 rettsaken. DET er jeg overbevist om er ren løgn. Og hvorfor i alle dager, ville han ha James til å vitne, når han ikke hadde hatt noe kontakt på flere år, og skal ha gjort det han har gjort? Han kunne jo faktisk sprukket i retten. Og det samme med Wade? Hvorfor ville han ta en slik sjanse? 7 minutter siden, Becka skrev: Hvordan skulle LaToya av alle vite så mye anyway? Hun var vel den i familien som var hos MJ minst. Det virker veldig troverdig at hun ble presset av sin mann den gang. Og en grunn for at hun ble skilt, garantert. Hvis Latoya ikke løy, så skulle hun plutselig endre mening, for hvilken årsak da? Ganske sikkert. Hun løy i 93, og har aldri siden sagt noe lignende igjen. Helt ærlig, dette blir mer min personlige mening, men, jeg klarer virkelig ikke se for meg MJ som noe press menneske. Det du skriver her, og hvordan han skal ha truet bl.a da James ( den ene av guttene ) om at han skulle ta ham, at han skulle få svi, siden han ikke vitnet i 05 rettsaken. DET er jeg overbevist om er ren løgn. Og hvorfor i alle dager, ville han ha James til å vitne, når han ikke hadde hatt noe kontakt på flere år, og skal ha gjort det han har gjort? Han kunne jo faktisk sprukket i retten. Og det samme med Wade? Hvorfor ville han ta en slik sjanse? Jeg skrev at hushjelpen ble truet til å endre sitt vitnemål. Det andre er ikke mine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 12. mars 2019 #1004 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Tabris skrev: Jeg forstår godt at han vil hindre turister, fans, ansatte og vakter tilgang til hans private rom. Da har vi forskjellige meninger om den saken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 12. mars 2019 #1005 Del Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, Tabris skrev: Jeg forstår godt at han vil hindre turister, fans, ansatte og vakter tilgang til hans private rom. Kunne ikke vært mer enig. Han var verdens mest berømte person og ble gjennom hele livet truet, stalket og forsøkt saksøkt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. mars 2019 #1006 Del Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Indyy said: Da har vi forskjellige meninger om den saken. Så du hadde ikke ønsket å ha muligheten til å låse dine private rom i en slik situasjon? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2019 #1007 Del Skrevet 12. mars 2019 13 minutter siden, Becka skrev: Hvordan skulle LaToya av alle vite så mye anyway? Hun var vel den i familien som var hos MJ minst. Det virker veldig troverdig at hun ble presset av sin mann den gang. Og en grunn for at hun ble skilt, garantert. Hvis Latoya ikke løy, så skulle hun plutselig endre mening, for hvilken årsak da? Ganske sikkert. Hun løy i 93, og har aldri siden sagt noe lignende igjen. Helt ærlig, dette blir mer min personlige mening, men, jeg klarer virkelig ikke se for meg MJ som noe press menneske. Det du skriver her, og hvordan han skal ha truet bl.a da James ( den ene av guttene ) om at han skulle ta ham, at han skulle få svi, siden han ikke vitnet i 05 rettsaken. Det er slik han MJ opererte kom med grove trusler om at både han og dem ville havne i fengsel det skulle komme ut at han forgrep seg på dem. Klassisk overgrepsmetode. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 12. mars 2019 #1008 Del Skrevet 12. mars 2019 11 minutter siden, Indyy skrev: Jeg har sett den 60 minutes, hele alså. Ikke bare de 5 min. Bare så jeg slapp skrive det jeg å mener om den saken. Syntes advokaten forklarer det godt her. Sånn var det. Og dette har vi visst i en årrekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 12. mars 2019 #1009 Del Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Det er slik han MJ opererte kom med grove trusler om at både han og dem ville havne i fengsel det skulle komme ut at han forgrep seg på dem. Klassisk overgrepsmetode. Får jeg å skrive som så mange andre skriver, bare motsatt. Bare fordi dette er en klassisk overgrepsmetode betyr ikke det at han bedrev overgrep. Dette er hva Wade og James sier, men ut i fra min mening, så ikke bare høres det helt feil, ut men det henger ikke på greip. Fordi som sagt, hvis han skal ha gjort disse overgrepene, igjen, hvorfor velge å true dem til å vitne, i en rettsak, hvor det er dyktige advokater i kryssavhør, hvorfor ville ta en slik sjanse? Han hadde nok av andre sterke vitner i saken. Det er enorm risk! Alt kunne gått rett vest om de hadde begynt å "knekke"... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. mars 2019 #1010 Del Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: Betyr ikke at gutten ikke ble misbrukt! Intervjuet som @Indyy refererer til sitter Gavin og rister forsiktig på hodet når intervjuer spør om det er greit at mann på 44 deler seng med unge gutter. Kroppsspråk avslører mye hvis man legger merke detaljer. Er dette responsen din til alle løgner som blir avslørt og alle bevis som blir presentert angående ting ikke henger på greip? ''Betyr ikke at gutten ikke ble misbrukt!''? Som en ødelagt plate 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. mars 2019 #1011 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) 2 minutter siden, Becka skrev: Får jeg å skrive som så mange andre skriver, bare motsatt. Bare fordi dette er en klassisk overgrepsmetode betyr ikke det at han bedrev overgrep. Dette er hva Wade og James sier, men ut i fra min mening, så ikke bare høres det helt feil, ut men det henger ikke på greip. Fordi som sagt, hvis han skal ha gjort disse overgrepene, igjen, hvorfor velge å true dem til å vitne, i en rettsak, hvor det er dyktige advokater i kryssavhør, hvorfor ville ta en slik sjanse? Han hadde nok av andre sterke vitner i saken. Det er enorm risk! Alt kunne gått rett vest om de hadde begynt å "knekke"... Det er en vanvittig stor risk. En overgriper velger å putte offeret sitt som han visstnok voldtok i 7 år, som sitt fremste vitne for å beskytte ham! Wow. Endret 12. mars 2019 av Sparks 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 12. mars 2019 #1012 Del Skrevet 12. mars 2019 24 minutter siden, Indyy skrev: Jeg har sett den 60 minutes, hele alså. Ikke bare de 5 min. Å ta frem det som fremmer MJ og ikke nevne alle de andre som står frem her, blir dumt! På samme måte som leaving neverland bare nevner alt som passer til Wade og James historie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 12. mars 2019 #1013 Del Skrevet 12. mars 2019 28 minutter siden, Indyy skrev: Jeg har sett den 60 minutes, hele alså. Ikke bare de 5 min. Å ta frem det som fremmer MJ og ikke nevne alle de andre som står frem her, blir dumt! Jeg så du hadde redigert å lagt på en kommentar til. Selvfølgelig finner jeg det som fremmer MJ. Men poenget med denne var svar til Chandler saken hvor MJ inngikk forlik. Siden folk forsatt ser på det om å "skyldiggjøre" seg, så synes jeg advokaten her forklarer det greit. ( men hva vi har visst ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 12. mars 2019 #1014 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Justsaying skrev: På samme måte som leaving neverland bare nevner alt som passer til Wade og James historie? Skjønner ikke hvorfor de ikke får fortelle sin historie? MJ har vel snakket om sakene. Intervjuer osv Vi har hørt hans side av saken. Han likte visst bare å vise sin kjærlighet til gutter mellom 7-14. Via kos, klemming og holde hender. Helst inne på soverommet sitt, med låste dører. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2019 #1015 Del Skrevet 12. mars 2019 7 minutter siden, Becka skrev: Får jeg å skrive som så mange andre skriver, bare motsatt. Bare fordi dette er en klassisk overgrepsmetode betyr ikke det at han bedrev overgrep. Dette er hva Wade og James sier, men ut i fra min mening, så ikke bare høres det helt feil, ut men det henger ikke på greip. Fordi som sagt, hvis han skal ha gjort disse overgrepene, igjen, hvorfor velge å true dem til å vitne, i en rettsak, hvor det er dyktige advokater i kryssavhør, hvorfor ville ta en slik sjanse? Han hadde nok av andre sterke vitner i saken. Det er enorm risk! Alt kunne gått rett vest om de hadde begynt å "knekke"... Han har innrømmet å sove i samme dem, groomet ikke bare barna, menogså familien til disse guttene. Dette er alle klassiske også klassiske overgrepsmetoder. Man må se hele bildet og summen av alt. Nå ble MJ frifunnet i denne rettsaken som disse to guttene vitnet i, så det bare viser at det argumentet faller iigjennom 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 12. mars 2019 #1016 Del Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Indyy skrev: Skjønner ikke hvorfor de ikke får fortelle sin historie? MJ har vel snakket om sakene. Intervjuer osv Vi har hørt hans side av saken. Han likte visst bare å vise sin kjærlighet til gutter mellom 7-14. Via kos, klemming og holde hender. Helst inne på soverommet sitt, med låste dører. Uansett hva folk måtte mene. Så har man faktisk en rett til å forsvare seg selv, og sitt omdømme. Og det gjelder faktisk også etter sin død.( 15 år etter ) Her er dokumentaren ensidig. ( Derfor også NRK får så mye pepper. ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2019 #1017 Del Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, Sparks skrev: Jeg tror at både Wade+James kunne ha kommet ut imorgen med et langt innlegg dedikert til hvordan de trekker tilbake alt de har sagt, og du hadde fortsatt kommet inn bastant og skrevet at han likevel er en overgriper. Tull og vås. Hvis det hadde kommet frem at disse guttene faktisk snakker sant, så hadde tilhengerne likevel sagt de lyver? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. mars 2019 #1018 Del Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Tull og vås. Hvis det hadde kommet frem at disse guttene faktisk snakker sant, så hadde tilhengerne likevel sagt de lyver? Hvorfor blander du deg inn i en samtale som ikke omhandlet deg? Jeg siterte jo den brukeren av en grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 12. mars 2019 #1019 Del Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, Becka skrev: Uansett hva folk måtte mene. Så har man faktisk en rett til å forsvare seg selv, og sitt omdømme. Og det gjelder faktisk også etter sin død.( 15 år etter ) Her er dokumentaren ensidig. ( Derfor også NRK får så mye pepper. ) Han døde for snart 10 år siden (hvis det er dødsfallet du refererer til og ikke rettssaken da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2019 #1020 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Sparks skrev: Hvorfor blander du deg inn i en samtale som ikke omhandlet deg? Jeg siterte jo den brukeren av en grunn. Det er det vi gjør i debatter her på formuet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå