Indyy Skrevet 11. mars 2019 #721 Del Skrevet 11. mars 2019 20 minutter siden, Justsaying skrev: Men de som forsvarer Mj, barna, familie etc har jo ikke gått inn i den økonomiske interessen frivillig-de beskytter jo bare hans arv. Disse her har jo gått inn med hud og hår og satt seg selv i søkelyset. At Mj var spesiell er det jo ingen tvil om, og nettopp derfor er han et lett bytte. Det er jo ikke første gangen slikt skjer. Og jeg håper disse også blir avslørt som løgnere og at det vil kanskje skremme folk fra å prøve å benytte seg av andres opptjente penger. Wade, spesielt, vil jo være kjendis men mislyktes. Se bare på Oprah intervjuet når produsenten av dokumentaren sier at han fikk kontakt med Wade, som han aldri hadde hørt om før sa han. Wade så slukøret og utilpass ut for han tror vel at alle vet hvem han er. Wade var da ikke mislykket, stor innen dans/koreografi. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. mars 2019 #722 Del Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Hummingbird2 skrev: De som beskylder ofrene for å kun være ute etter penger, tenker ikke på dette: mange av de som forsvarer MJ har økonomiske interesser også! Det er mange mennesker som var økonomisk avhengig av MJ mens han levde, og er det ennå. MJ finansierte b.l.a. livet til omtrent hele den store familien sin. Så at søsken, nieser etc forsvarer han med nebb og klør er jo ikke rart. Skulle ofrene bli tilkjent store erstatningssummer vil det ramme dem økonomisk. Ikke kom å fortell meg at ikke dere ville saksøkt boet hvis han hadde ødelagt deres barndom med overgrep. Det er helt vanlig i USA å gå til erstatningssak. Håper alle ofrene får det de kan få. De fortjener hver eneste krone. Gode og viktige poeng!. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 11. mars 2019 #723 Del Skrevet 11. mars 2019 Å si at familien forsvarer MJ og at de setter seg selv i søkelyset er dumt å høre på. Herregud de beskytter jo seg selv, familien har tross alt ikke klart å forhindre overgrepene. Lurer fælt om de lot sine egne barn overnatte alene hos onkel MJ!! Dessverre tror jeg der er mange ofre der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 11. mars 2019 #724 Del Skrevet 11. mars 2019 10 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Jeg har forstått at det er nyttesløst å diskutere med de som konsekvent forsvarer overgripere. De har ikke mulighet til å få MJ dømt siden han er død. Fullt forståelig at de søker økonomisk kompensasjon. Det samme gjorde jeg når jeg ble feil operert. Skulle jeg liksom bare godta at legen sa unnskyld? Nei, gjorde selvfølgelig ikke det. Jeg gikk til sak. Wade har vært en suksessful koreograf. Som blant annet jobbet med Britney Spears. Å bli feiloperert kan bevises lettere enn en påstand om overgrep. Hva gjorde de feil? Fjernet enhver tvil istedet for menisken? Jeg hadde ikke hørt om Wade, han var nok ikke så kjent som han ønsket å bli var poenget mitt. Han er det nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #725 Del Skrevet 11. mars 2019 Fra et helt objektivt ståsted: 1) Det er ikke normalt at voksne menn er bestevenner med barn på 6-9 år 2) Det er ikke normalt at voksne menn tilbyr seg å sove sammen med barn på 6-9 år mens deres foreldre sover i et hus ved siden av. Mange voksne liker barn - å leke sammen og ha det gøy. Det er mange måter å få til dette på uten å måtte dele seng. Anonymkode: 05ead...c32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 11. mars 2019 #726 Del Skrevet 11. mars 2019 3 minutter siden, Justsaying skrev: Å bli feiloperert kan bevises lettere enn en påstand om overgrep. Hva gjorde de feil? Fjernet enhver tvil istedet for menisken? Jeg hadde ikke hørt om Wade, han var nok ikke så kjent som han ønsket å bli var poenget mitt. Han er det nå da. Så hvis en ikke har nok bevis så er en uskyldig?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 11. mars 2019 #727 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Wade Robson har en ganske imponerende cv, når det gjelder å prøve å erverve seg oppmersomhet og midler fra MJ: 1994: Ble signert under gruppen Quo på plateselskapet til MJ (MJJ music) 2005: Prøvde å tigge til seg tillatelse fra MJ til å bruke eiendommen hans til sitt eget bryllup. 2007: Opptrer som MJ impersonator ETTER at MJ angivelig skal ha truet han til å lyve om overgrep. 2009: Prøvde å få foreldreretten til barna til MJ. 2011: Prøvde å få jobb som koreograf på et stort MJ tribute show i Vegas. Fikk ikke jobben. 2012: Prøvde å gi ut en bok om såkalte overgrep av MJ. Altså rett etter at han prøvde å få jobb på et MJ tribute show! Ingen ville gi ut boka. Nektet senere å gi ut opplysninger om den planlagte boka, men MJ estate krevde å få se den. 2013: Står frem med anklager om at han ble ‘misbrukt’, etter å ha vitnet under ed om det motsatte. Året etter prøver han å saksøke MJ estate for 1,5 milliarder USD. Endret 11. mars 2019 av Kelsi 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 11. mars 2019 #728 Del Skrevet 11. mars 2019 På 3.3.2019 den 15.18, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at MJ var pedofil eller misbrukte disse barna seksuelt. Dersom det er snakk om misbruk, så er han like mye offer slik som dem. Jeg tror han var ung mentalt og var det folk kaller for naiv. Det er ingen hemmelighet at MJ ble mishandlet som barn av sin egen far. Slikt skader barn og noen sluttet faktisk å vokse mentalt. Det tror jeg har skjedd med han. Det at han i det hele tatt hadde foreldreretten til sine barn er et under. Hadde han vært en normal mann, så hadde han mistet foreldreretten på flekken. Fordi han var ikke moden og voksen nok til å ha ansvar for et lite barn og ihvertfall ikke 3. Det har vi fått bevis på i en annen dokumentar. For eksempel her ser du et eksempel på hvordan han var. Barnslig, umoden og absolutt ikke i stand til å ta vare på et lite barn. Den viser også hvor skadet mentalt denne mannen egentlig var. Hadde en normal person lagt ut denne videoen på facebook av seg selv, så hadde de fått barnevernet på døren. Jeg tror han aldri tenkte seksuelt rundt barn. Han så på dem som en venn, som jevngamle kompiser. Fordi dette er ikke et oppegående, voksent menneske. Dette er en mann som er psykisk skadet etter flere år med misbruk og omsorgssvikt, og senere et liv i rampelyset. Anonymkode: 5e2b8...4ff Var han alltid så umoden ? Når han var 14-16 år eller er det skader etter farene misbruk ( sexuelt?) og narkotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 11. mars 2019 #729 Del Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, Atheena skrev: Hva mener du ikke stemmer? Jeg syns han holder tråden veldig godt. Nei, absolutt ikke synes jeg. Hele historien om all kontakten de selv har pushet for å ha, at han ikke «visste» at det var overgrep (selv som voksen..) Mange ting gjennom hele dokumentaren. Selvom mye ble oppramsing av samme greia om og om igjen. Kroppsspråket hans oser også av løgn. Money is all he wants. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 11. mars 2019 #730 Del Skrevet 11. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er det Omar Batti som er med i dokumentaren? Han gutten som vises helt mot slutten i del 1? Anonymkode: d1009...7f9 Nei det er ikke han. Det er Brett Barnes . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 11. mars 2019 #731 Del Skrevet 11. mars 2019 Å ikke klare å se at MJ var en pedofil er hinsides min fatteevne. Det skal ikke så mye fagkompetanse til for å kunne krysse av sjekkpunkt etter sjekkpunkt på en stereotypisk overgriper i dette tilfellet. Dokumentaren satt til side, MJ klarer fint å fremstå som pedofil helt på egenhånd. Når det gjelder disse mennene så gjentar jeg som tidligere, overgrepsofre utsatt for det som disse mennene beskriver gjør ting som for oss andre virker ulogisk og rart. Sammenlignet med kvinner som blir boende hos menn som slår. Igjen, les dere litt opp på overgrep isteden for å finne grums på de som står frem! Dokumentaren her er SÅ viktig for å få brutt med mye fordommer og ikke minst skam blant menn som opplever overgrep! Det blir nesten likegyldig om de snakker sant eller ikke fordi det de beskriver er SÅ riktig når det gjelder hvordan en overgriper går frem, manipulerer og normaliserer et seksuelt forhold til barn! Jeg applauderer dokumentaren! Jeg blir så provosert av å lese så mye teite svar her at jeg nå skal prøve å la det ligge. Peace out. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 11. mars 2019 #732 Del Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Det er mange mennesker som var økonomisk avhengig av MJ mens han levde, og er det ennå. MJ finansierte b.l.a. livet til omtrent hele den store familien sin Brødrene hans jobber fortsatt og tjener egne penger. The Jacksons Upcoming concerts Thursday 21 March 2019 The Jacksons Luna Park, Buenos Aires, Argentina BUY TICKETS INTERESTED GOING Don’t miss out. Save this event to your plans and we'll remind you when it's coming up! Wednesday 27 March 2019 The Jacksons Rodeo Austin, Austin, TX, US BUY TICKETS INTERESTED GOING Saturday 27 April 2019 The Jacksons Beau Rivage Theatre, Biloxi, MS, US BUY TICKETS INTERESTED GOING Friday 07 June 2019 The JacksonsHampton Court Palace Festival the Jacksons 2019 Hampton Court Palace, Kingston Upon Thames, UK BUY TICKETS INTERESTED GOING Sunday 23 June 2019 The Jacksons Arena Du Pays D'aix, Aix-en-Provence, France BUY TICKETS INTERESTED GOING Tuesday 25 June 2019 The Jacksons Dome De Paris - Palais Des Sports, Paris, France BUY TICKETS INTERESTED GOING Saturday 29 June 2019 The Jacksons Palais 12 Theater, Laeken, Belgium BUY TICKETS INTERESTED GOING Friday 12 July 2019 – Sunday 14 July 2019 The JacksonsMostly Jazz, Funk & Soul Festival 2019 Moseley Park, Moseley, UK BUY TICKETS INTERESTED GOING Sunday 14 July 2019 The Jacksonswith Kool & The Gang and Boney M Audley End, Essex, UK BUY TICKETS INTERESTED GOING The Jacksons Audley End, Saffron Walden, UK BUY TICKETS INTERESTED GOING Thursday 25 July 2019 The Jacksonswith Keziah Jones and Kassav' Jardin De L'olivaie, BEAULIEU SUR MER, France BUY TICKETS INTERESTED GOING Saturday 27 July 2019 The Jacksons Jardin De L'olivaie, BEAULIEU SUR MER, France BUY TICKETS INTERESTED GOING Thursday 08 August 2019 The Jacksons Club de Tenis, Hotel Puente Romano, Marbella, Spain BUY TICKETS INTERESTED GOING Friday 09 August 2019 The Jacksons Eras De La Sal, Torrevieja, Spain BUY TICKETS INTERESTED GOING Sunday 11 August 2019 The Jacksons Chapiteau Jim Marciac, Marciac, France BUY TICKETS INTERESTED GOING Monday 10 February 2020 – Saturday 15 February 2020 The JacksonsUltimate Disco Cruise 2020 Miami, FL, US BUY TICKETS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 11. mars 2019 #733 Del Skrevet 11. mars 2019 11 minutter siden, Kelsi skrev: Wade Robson har en ganske imponerende cv, når det gjelder å prøve å erverve seg oppmersomhet og midler fra MJ: 1994: Ble signert under gruppen Quo på plateselskapet til MJ (MJJ music) 2005: Prøvde å tigge til seg tillatelse fra MJ til å bruke eiendommen hans til sitt eget bryllup. 2007: Opptrer som MJ impersonstor ETTER at MJ angivelig skal ha truet han til å lyve om overgrep. 2009: Prøvde å få foreldreretten til barna til MJ. 2011: Prøvde å få jobb som koreograf på et stort MJ tribute show i Vegas. Fikk ikke jobben. 2012: Prøvde å gi ut en bok om såkalte overgrep av MJ. Altså rett etter at han prøvde å få jobb på et MJ tribute show! Ingen ville gi ut boka. Nektet senere å gi ut opplysninger om den planlagte boka, men MJ estate krevde å få se den. 2013: Står frem med anklager om at han ble ‘misbrukt’, etter å ha vitnet under ed om det motsatte. Året etter prøver han å saksøke MJ estate for 1,5 milliarder USD. MJ blir ikke mindre pedofil fordi om det graves opp dritt om offeret! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 11. mars 2019 #734 Del Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, Indyy skrev: MJ blir ikke mindre pedofil fordi om det graves opp dritt om offeret! Er det dritt om "offeret" at han spurte MJ om å låne ranchen hans, fremførte en impersonator-opptreden eller prøvde få foreldreretten til MJ sine barn? Hva er dritt med noe av dette? Nå er det vel Robson selv som har begynt å grave i gammel dritt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 11. mars 2019 #735 Del Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Fullrulle skrev: Å ikke klare å se at MJ var en pedofil er hinsides min fatteevne. Det skal ikke så mye fagkompetanse til for å kunne krysse av sjekkpunkt etter sjekkpunkt på en stereotypisk overgriper i dette tilfellet. Dokumentaren satt til side, MJ klarer fint å fremstå som pedofil helt på egenhånd. Når det gjelder disse mennene så gjentar jeg som tidligere, overgrepsofre utsatt for det som disse mennene beskriver gjør ting som for oss andre virker ulogisk og rart. Sammenlignet med kvinner som blir boende hos menn som slår. Igjen, les dere litt opp på overgrep isteden for å finne grums på de som står frem! Dokumentaren her er SÅ viktig for å få brutt med mye fordommer og ikke minst skam blant menn som opplever overgrep! Det blir nesten likegyldig om de snakker sant eller ikke fordi det de beskriver er SÅ riktig når det gjelder hvordan en overgriper går frem, manipulerer og normaliserer et seksuelt forhold til barn! Jeg applauderer dokumentaren! Jeg blir så provosert av å lese så mye teite svar her at jeg nå skal prøve å la det ligge. Peace out. Hvis det ikke skal så mye fagkompetanse til, hvorfor ble han funnet frikjent i både 1993 OG 2005? I tillegg til at FBI overvåket han i 10 år og fant nada. For mennesker som automatisk tenker det mest grusomme og som tenker i skitne baner, så skjønner jeg godt hvorfor enkelte står fast ved at han var en voldtektsmann. Dere tenker, voksen mann omringet av mange små barn = han MÅ jo ha overgrepet seg på dem. Det kan jo absolutt ikke ha noe å gjøre med at han hadde en uskyldig kjærlighet for barn og var glad i å skape lek + moro for andre. Spesieeelt ikke med tanke på den triste barndommen som han hadde! Neida, du tenker automatisk at han utnyttet disse barna på det groveste. Jeg sier forresten ikke at alle overnattingene ikke var upassende (for det var de absolutt), men jeg sier bare at ingenting upassende skjedde. Du burde kanskje lese deg litt mer opp på overgrep, for Wade sin oppførsel tilsvarer ikke med hvordan typiske ofre reagerer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 11. mars 2019 #736 Del Skrevet 11. mars 2019 4 minutter siden, Fullrulle skrev: Å ikke klare å se at MJ var en pedofil er hinsides min fatteevne. Det skal ikke så mye fagkompetanse til for å kunne krysse av sjekkpunkt etter sjekkpunkt på en stereotypisk overgriper i dette tilfellet. Dokumentaren satt til side, MJ klarer fint å fremstå som pedofil helt på egenhånd. Når det gjelder disse mennene så gjentar jeg som tidligere, overgrepsofre utsatt for det som disse mennene beskriver gjør ting som for oss andre virker ulogisk og rart. Sammenlignet med kvinner som blir boende hos menn som slår. Igjen, les dere litt opp på overgrep isteden for å finne grums på de som står frem! Dokumentaren her er SÅ viktig for å få brutt med mye fordommer og ikke minst skam blant menn som opplever overgrep! Det blir nesten likegyldig om de snakker sant eller ikke fordi det de beskriver er SÅ riktig når det gjelder hvordan en overgriper går frem, manipulerer og normaliserer et seksuelt forhold til barn! Jeg applauderer dokumentaren! Jeg blir så provosert av å lese så mye teite svar her at jeg nå skal prøve å la det ligge. Peace out. Godt skrevet. Det er skrevet om menn som opplever overgrep, disse er mestre på skule/fortrenge hendelsene. Kan ta årevis før de klarer å åpne seg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 11. mars 2019 #737 Del Skrevet 11. mars 2019 18 minutter siden, Kelsi skrev: Wade Robson har en ganske imponerende cv, når det gjelder å prøve å erverve seg oppmersomhet og midler fra MJ: 1994: Ble signert under gruppen Quo på plateselskapet til MJ (MJJ music) 2005: Prøvde å tigge til seg tillatelse fra MJ til å bruke eiendommen hans til sitt eget bryllup. 2007: Opptrer som MJ impersonstor ETTER at MJ angivelig skal ha truet han til å lyve om overgrep. 2009: Prøvde å få foreldreretten til barna til MJ. 2011: Prøvde å få jobb som koreograf på et stort MJ tribute show i Vegas. Fikk ikke jobben. 2012: Prøvde å gi ut en bok om såkalte overgrep av MJ. Altså rett etter at han prøvde å få jobb på et MJ tribute show! Ingen ville gi ut boka. Nektet senere å gi ut opplysninger om den planlagte boka, men MJ estate krevde å få se den. 2013: Står frem med anklager om at han ble ‘misbrukt’, etter å ha vitnet under ed om det motsatte. Året etter prøver han å saksøke MJ estate for 1,5 milliarder USD. At folk ikke klarer å legge to og to sammen når det gjelder Wade sin ''ærlighet'' etter å ha sett på tidslinjer som dette er helt vanvittig. Han bruker årevis på å leve av MJ relasjonen, hyller ham opp til skyene og sekundet han ikke lenger vinner på at han var MJ sin venn, BOOM, saksøker for masse penger og prøver å få et bokforlag til å publisere boken hans, altså! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 11. mars 2019 #738 Del Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Sparks skrev: Du burde kanskje lese deg litt mer opp på overgrep, for Wade sin oppførsel tilsvarer ikke med hvordan typiske ofre reagerer. Tror du at det finnes én riktig måte å reagere på overgrep? Mennesker er forskjellige og vil også ha forskjellige reaksjoner. Hva med å slutte å uttale deg om ting du åpenbart ikke har snøring på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 11. mars 2019 #739 Del Skrevet 11. mars 2019 @Kelsi Ja, og poenget ditt er? MJ sa jo selv i et intervju at han «takes care of all my family financially». Det betyr jo ikke at de ikke jobber ved siden av 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 11. mars 2019 #740 Del Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Sparks skrev: Hvis det ikke skal så mye fagkompetanse til, hvorfor ble han funnet frikjent i både 1993 OG 2005? I tillegg til at FBI overvåket han i 10 år og fant nada. For mennesker som automatisk tenker det mest grusomme og som tenker i skitne baner, så skjønner jeg godt hvorfor enkelte står fast ved at han var en voldtektsmann. Dere tenker, voksen mann omringet av mange små barn = han MÅ jo ha overgrepet seg på dem. Det kan jo absolutt ikke ha noe å gjøre med at han hadde en uskyldig kjærlighet for barn og var glad i å skape lek + moro for andre. Spesieeelt ikke med tanke på den triste barndommen som han hadde! Neida, du tenker automatisk at han utnyttet disse barna på det groveste. Jeg sier forresten ikke at alle overnattingene ikke var upassende (for det var de absolutt), men jeg sier bare at ingenting upassende skjedde. Du burde kanskje lese deg litt mer opp på overgrep, for Wade sin oppførsel tilsvarer ikke med hvordan typiske ofre reagerer. Pedofile beskytter pedofile. Dette gjelder kirken, politiet, politikeren osv. At han ikke har blitt dømt kan skyldes mange ting sier jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå