Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)


NordicViking

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Becka said:

For noe tull 

De visste veldig godt at det ville komme motstandere også. Det er er kun lurt å holde kjeft til han kanskje vet hva han skal si. Noe jeg tenker han ikke hadde trengt om han forteller sannheten. 

Nå har jeg lært noen nye utrykker på engelsk :

'pathological liar and professional disinformation artist.' Wowww 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Miranda16 skrev:

Dere hadde garantert kommet med kritikk utansett om han hadde kommet med en uttalelse. Selvfølgelig visste de at det ville komme med kritikk, men at mange kommer med drapstrusler og trusler er ikke ok så slutt å forsvar det!

Trusler har jeg aldri forsvart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Becka skrev:

Trusler har jeg aldri forsvart. 

Jeg har svart at trusler mest sannsynlig er en av årsakene at James og Wade ligger lavt. Dette har de nok fått råd om av profesjonelle. Trusler vil ikke avta fordi de uttaler seg. Fansen har allerde gjort seg opp en mening 

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, Vestlandlove said:

Nå har jeg lært noen nye utrykker på engelsk :

'pathological liar and professional disinformation artist.' Wowww 

Jeg lærer også stadig nye skjellsord som MJ-fanatikerne kommer med. Dette gjelder ALLE som har stått frem, alle som har publisert noe som helst info om MJ som ikke er til hans fordel om disse overgrepene. De blir alle angrepet på det groveste, det er ikke noe nytt. Det er strategien som de bruker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jesuss!! Det er sååå slitsom å snakke om igjen og igjen og igjeb den Chandler saken, forlik, frikjent.. Hvem betalte hevm, osv osv.. Les deg opp litt hva som skjedde der, ok?? Jesuss!!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser de som mener MJ er pedofil sier at dere forsvarere er så kjedelige å diskutere med siden dere har bestemt dere for at han ER uskyldig uansett bevis.

Men dere som mener MJ er skyldig dere er jo like bestemte uansett bevis dere og..

 

Og når det er sagt så er jeg ikke i noen av leirene, selv om jeg håper han er uskyldig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Vestlandlove said:

Jesuss!! Det er sååå slitsom å snakke om igjen og igjen og igjeb den Chandler saken, forlik, frikjent.. Hvem betalte hevm, osv osv.. Les deg opp litt hva som skjedde der, ok?? Jesuss!!! 

Det som skjedde var at MJ inngikk forlik på grunn av at fotografiene av kjønnsorganene hans var en "lilla elefant i rommet" ifølge hans advokat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Utrolig hvor mange ganger man må gjenta ting i tråden, gitt. 😬 

Igjen; det er ikke lov å kjøpe seg ut av en kriminell sak. Chandler-familien valgte selv å ta pengene og å ikke gå videre med saken. De kunne altså ha tatt pengene OG gått videre med saken. Og ikke la oss glemme;

"[..] it was the Chandler family who demanded a settlement from the very beginning and it was not Michael Jackson who sought it."
 

På 5.4.2019 den 20.45, Lillypad87 skrev:

Dette har blitt tatt opp før litt lengre bak i tråden. Her finner du en god gjennomgang av Jordan Chandler-saken;

https://themichaeljacksonallegations.com/2016/12/26/the-settlement/
 

Det er ikke lov å betale noe ut av en kriminell sak;

"The Chandlers could have taken the settlement money AND testified against Michael Jackson in a criminal case. They eventually chose not to but it was not because they were forbidden to do so by the settlement."

 

Når det gjelder å reflektere rundt dette med hvorfor, så hadde advokatene hans sagt at dette var noe som kunne ta opp mot 7 år før det kunne være over (MJ sier dette selv i et intervju). Og de skjønte jo også fort at familien ønsket penger;

"[..] it was the Chandler family who demanded a settlement from the very beginning and it was not Michael Jackson who sought it. In actuality, since early August of 1993 Evan Chandler demanded money from the star which Jackson refused to comply with and that is what resulted in the Chandlers going public with their allegations."

"Had Jackson wanted to “hush” the accuser he could have paid them off before they turned to authorities and to the public because the Chandlers admittedly wanted nothing more than being “paid off”"

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, Lillypad87 skrev:


Utrolig hvor mange ganger man må gjenta ting i tråden, gitt. 😬 

Igjen; det er ikke lov å kjøpe seg ut av en kriminell sak. Chandler-familien valgte selv å ta pengene og å ikke gå videre med saken. De kunne altså ha tatt pengene OG gått videre med saken. Og ikke la oss glemme;

"[..] it was the Chandler family who demanded a settlement from the very beginning and it was not Michael Jackson who sought it."
 

 

Nettopp! Og ved å inngå forlik så er, som i denne saken, Chandlerne garantert «seier» for de kunne tapt i retten (lett) og endt opp med 0. Og de ville jo bare ha penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leaving Neverland - No Facts, No Witnesses, No Evidence – No Problem

https://leavingneverlandfacts.com/dan-reed/

 

In truth, the prosecution case completely unraveled. Here is what Jeffrey Toobin, now CNN’s chief legal analyst, said:

A lot of people are going to be surprised, and you don’t need a law degree to understand this verdict. It is an absolute and complete victory for Michael Jackson, utter humiliation and defeat for Thomas Sneddon, the district attorney who has been pursuing Michael Jackson for more than a decade, who brought a case that was not one that this jury bought at all. This one’s over.”

Endret av Vestlandlove
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bottega skrev:

Bare lurer på en ting; har MJ selv innrømt at han sov i samme seng som guttungene?

Ut i fra det jeg har skjønt/fått med meg, så har han vel aldri innrømmet å faktisk ha sovet sammen med barn i sengen, men lånt bort sengen til barna, og selv sovet på gulvet i sovepose e.l. - i sitt gigantiske soverom. 

"He said that whenever a child wanted to sleep in his bed he would allow them, while he would sleep on the floor in a sleeping bag."

https://themichaeljacksonallegations.com/2019/03/11/what-about-jacksons-sharing-his-bedroom-with-unrelated-children/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Ut i fra det jeg har skjønt/fått med meg, så har han vel aldri innrømmet å faktisk ha sovet sammen med barn i sengen, men lånt bort sengen til barna, og selv sovet på gulvet i sovepose e.l. - i sitt gigantiske soverom. 

"He said that whenever a child wanted to sleep in his bed he would allow them, while he would sleep on the floor in a sleeping bag."

https://themichaeljacksonallegations.com/2019/03/11/what-about-jacksons-sharing-his-bedroom-with-unrelated-children/

Takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bottega said:

Bare lurer på en ting; har MJ selv innrømt at han sov i samme seng som guttungene?

Her sier han han har sovet i sengen med Macauley Culkin og søsknene hans. Han sier at verden trenger at man sover med barn akkurat nå fordi verden trenger mer kjærlighet.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lillypad87 said:

Ut i fra det jeg har skjønt/fått med meg, så har han vel aldri innrømmet å faktisk ha sovet sammen med barn i sengen, men lånt bort sengen til barna, og selv sovet på gulvet i sovepose e.l. - i sitt gigantiske soverom. 

"He said that whenever a child wanted to sleep in his bed he would allow them, while he would sleep on the floor in a sleeping bag."

https://themichaeljacksonallegations.com/2019/03/11/what-about-jacksons-sharing-his-bedroom-with-unrelated-children/

Her tar du så enormt feil, du har ikke lest artikkelen du poster en gang. 

"He also said that sometimes he and children, like Macaulay Culkin and his brother Kieran, had slept in the same bed,..."

Endret av Sol70
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fjær skrev:

Leser de som mener MJ er pedofil sier at dere forsvarere er så kjedelige å diskutere med siden dere har bestemt dere for at han ER uskyldig uansett bevis.

Men dere som mener MJ er skyldig dere er jo like bestemte uansett bevis dere og..

 

Og når det er sagt så er jeg ikke i noen av leirene, selv om jeg håper han er uskyldig.

Det stemmer ikke helt. De som sier at han har gjort det, har i de fleste tilfeller også sagt at de ikke var der med Jackson og barna når det skal ha skjedd, og derfor kan man ikke være 100% sikker. 

En annen ting er at veldig mange legger frem bevis på at de lyver, når det er en normal reaksjon og handling på grooming og seksuelt misbruk. Altså, de forstår ikke helheten. Og det blir det feil uansett hvordan man vrir og vender på det. De tar ikke med i betraktning alt Jackson har gjort, at han er en notorisk løgner og at saken er større enn dette ene intervjuet. Heller ikke forstår de at det finnes ulike former for seksuelt misbruk hvor psykologien er ufattelig forskjellig. 

Jeg vet at atferden og handlingene til Jackson er lik en pedofil. Jeg vet at reaksjonene til disse barna, nå voksne, er normale reaksjoner på seksuelt misbruk. Men jeg tror med stor sikkerhet at Jackson var pedofil og misbrukte disse barna seksuelt. Jeg tror også at det finnes mange mange fler barn som er utsatt for det samme av Jackson. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...