Master1 Skrevet 7. mars 2019 #41 Del Skrevet 7. mars 2019 På 5.3.2019 den 14.42, LiseOslo skrev: Ikke enda, men det kan nok hende at det skjer en dag 😄 Det er visst en veldig spesiell opplevelse har jeg blitt fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #42 Del Skrevet 7. mars 2019 Til Ts: det er bare å la'n stikke neven i musa. 😈 Anonymkode: ec3dd...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 7. mars 2019 #43 Del Skrevet 7. mars 2019 13 minutter siden, Master1 said: Det er visst en veldig spesiell opplevelse har jeg blitt fortalt Å bli fistet er så absolutt en spesiell opplevelse. Å bli fistet foran og bak samtidig er nok en ekstra veldig spesiell opplevelse vil jeg tro ja 😜 Jobber med saken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 7. mars 2019 #44 Del Skrevet 7. mars 2019 12 minutter siden, LiseOslo skrev: Å bli fistet er så absolutt en spesiell opplevelse. Å bli fistet foran og bak samtidig er nok en ekstra veldig spesiell opplevelse vil jeg tro ja 😜 Jobber med saken 😄 Bruk god oppvarming og god tid samt en avslappet atmosfære ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 7. mars 2019 #45 Del Skrevet 7. mars 2019 25 minutter siden, Master1 said: Bruk god oppvarming og god tid samt en avslappet atmosfære ..... I know... Driver en del med fisting, så teknikken kjenner jeg godt. Har imidlertid ikke blit dobbeltfistet, enda 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 7. mars 2019 #46 Del Skrevet 7. mars 2019 On 3/4/2019 at 9:14 PM, AnonymBruker said: Det siste tror jeg man burde ta med en klype salt. Man blir iallefall ikke trangere. Er jo derfor det aldri går på første forsøk😅 Anonymkode: 158f3...362 Jeg har fistet flere jenter. Det er naturligvis slik at man blir 'slapp' umiddelbart etterpå, da det er muskler som slappes av. Men de går tilbake til utgangspunktet etter et par timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 7. mars 2019 #47 Del Skrevet 7. mars 2019 20 minutter siden, LiseOslo skrev: I know... Driver en del med fisting, så teknikken kjenner jeg godt. Har imidlertid ikke blit dobbeltfistet, enda 😄 Det er visst helt magisk sies det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 7. mars 2019 #48 Del Skrevet 7. mars 2019 22 minutter siden, Katten.2.0 said: Jeg har fistet flere jenter. Det er naturligvis slik at man blir 'slapp' umiddelbart etterpå, da det er muskler som slappes av. Men de går tilbake til utgangspunktet etter et par timer Helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #49 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg anbefaler deg å fiste deg selv først og gjerne et par ganger før han begynner å fiste deg, første gang tar gjerne litt tid og og kan gjøre vondt dersom man tar i litt for hardt. jeg begynte og fiste meg selv for ca 2 år siden under lockdown, jeg lå å scrollet litt mens jeg fingret, og etterhvert enset jeg at jeg hadde fire fingre opp i fitta så ville jeg prøve hele hånden.. det var vanskelig og slappe av siden jeg holdt på å komme flere ganger mens jeg lå med bena mine bakover så jeg skulle få spredd bena nok.. jeg prøvde og prøvde og ble etterhvert sliten av og holde bena så jeg la meg på siden og trakk bena litt mot meg så armen kom til fra rygg siden, da klarte jeg og slappe av helt down there og etter ca 10 min fistet jeg meg selv for første gang, etter ca 40 sekunder så kom jeg og orgasmen varte lenge.. der lå jeg og ristet og sprutet og var i sjokk.. Da var jeg 23 år gammel og bodde hos foreldrene mine og ante ikke hva jeg skulle gjøre med senge trekk osv.. Jeg datet en fyr for litt siden og han fistet meg første gang vi lå sammen, det var enda bedre men var litt vanskelig og slappe av der nede ettersom jeg ikke kan styre selv. Men når han ført fikk inn hele hånda tok det ikke lang tid før han ble klissvåt😂 husk masse forarbeid så du blir kåt, masse glid, og ligg på ett håndkle fordi det er fort gjort og skvette litt mens du tøyer, ikke hold igjen de små skvettene med mindre du faktisk må tisse ordentlig.. Apropos tissing, jeg tisser ofte på meg i jeans, meget godt så anbefaler både jenter å gutter å tisse på seg i dusjen i jeans eller en bukse som sitter stramt. elsker å bare holde og holde og til slitt bare la det renne nedover bena og kjenne det varme tisset rundt fitta mi.. Anonymkode: d1c21...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå