AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg er gravid i uke 37. Fikk telefon fra kommunen i sted om at de hadde fått inn en bekymringsmelding angående rus i familien. Det stemmer selvfølgelig ikke. Pappaen til samboeren min har akkurat skilt seg med en psykopat av en dame. Hun gjør alt for å ødelegge for han, men nå drar hun også meg og mitt ufødte barn inn i dette. Jeg har så lyst å kvele henne. Jeg og samboeren må nå inn på samtale med kommunen angående meldingen. Jeg har lyst å ringe dama, men tenker og at det beste er og bare dra på møte med kommunen og forklare alt om henne. Hva tenker dere? Anonymkode: 2193f...7a7
Biloba Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Bare forhold dere til Barnevernet og la henne seile sin egen sjø. Det er ikke lurt å gå i konfrontasjon med henne. 30
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Øh..akkurat skilt seg og så får dere barn nå? Anonymkode: 68914...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Ikke kontakt dama. Møt kommunen og vær helt og holdent ærlig om deres forhold til rus. Ikke gå inn på dine følelser overfor denne damen. Ikke snakk om hvor sinna du er og hva du tror hun mener og føler. Fokuser på dere selv og deres liv. Da vil de kunne vurdere ut fra virkeligheten, og ikke bli påvirket av hva du føler og står i akkurat nå, som kan gi et feilaktiv bilde... Anonymkode: 0bb8f...3d8 18
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øh..akkurat skilt seg og så får dere barn nå? Anonymkode: 68914...a3c Jeg og samboeren er ikke skilt. Det er hans pappa og kona som er skilt. TS Anonymkode: 2193f...7a7 15
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Øh..akkurat skilt seg og så får dere barn nå? Anonymkode: 68914...a3c At svigerfar skiller seg burde jo ikke ha noe å si for om dette paret får barn eller ikke. Les innlegget. Anonymkode: 5c916...7ab 34
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Øh..akkurat skilt seg og så får dere barn nå? Anonymkode: 68914...a3c Pappaen til samboeren. Ikke pappaen til barnet. Anonymkode: d9950...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Slapp av, møt barnevernet, trekk på skuldrene og tilby rene urinprøver. Det kan via urinen bevises at dere ikke driver med rus. Anonymkode: bd06c...d61 11
Million Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Fortell bare sannheten. Si at det skyldes en hevnaksjon fra en som ikke er helt riktig. BV har nok av hevn-henvendelser fra folk som vil gjøre livet surt for noen, så dette er de kjent med fra før. 5
Sirah Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 Forhold dere til barnevernet og ikke denne dama. Det blir det garantert bare trøbbel av.... Forstår dog at det er veldig fristende 🙈 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 Tilby urinprøver og blodprøver og Evt annet som kan bevise at dere er rusfri. Anonymkode: b8118...fba 5
Jadzia Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 Snakk med bv, vær ærlig og åpen. Si hvem du mistenker står bak og hvorfor. Men hold dere for all del unna den dama! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 Hæ? Hvorfor tror du at eksen til faren til samboeren din har sendt bekymringsmelding på dere? Forstår det som at den kvinnen ikke engang er hans mor? Vet du det eller mistenker du det? Ikke si noe om den historien om du ikke er sikker på det!! Den er såpass hinsides at barnevernet kommer til å tro det er sprø om dette er skivebom. Anonymkode: e1349...c35 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #14 Skrevet 4. mars 2019 Ikke kontakt henne, det er nemlig det hun vil. Hun ønsker at dere skal kontakte henne og skjelle henne ut, slik at hun får flere «bevis» på at dere er gale. Dra på møtet, ikke nevn noe om at dere vet hvem som har meldt hvis dere ikke blir spurt direkte om det. Svar på det de spør om, be gjerne om å få levere urinprøver og blodprøver for å bevise at dere ikke ruser dere. Anonymkode: b705d...bd9 3
Million Skrevet 4. mars 2019 #15 Skrevet 4. mars 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvorfor tror du at eksen til faren til samboeren din har sendt bekymringsmelding på dere? Forstår det som at den kvinnen ikke engang er hans mor? Vet du det eller mistenker du det? Ikke si noe om den historien om du ikke er sikker på det!! Den er såpass hinsides at barnevernet kommer til å tro det er sprø om dette er skivebom. Anonymkode: e1349...c35 Hun kjenner nok kvinnfolket bedre enn oss her på KG og vet hva hun er i stand til. En skikkelig bitter og hevnlysten kjerring som har blitt sparka ut av ektefellen sin, kan nok finne på å spre mest mulig faenskap over både eksen OG hans familie. Spesielt når trådstarter beskriver henne som "psykopat", høres hun ikke helt god ut. Endret 4. mars 2019 av Million 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #16 Skrevet 4. mars 2019 Barnevernet kan heller ikke sette inn tiltak på et ufødt barn, så jeg vil tro saken blir henlagt raskt. Anonymkode: 3799c...5a6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #17 Skrevet 4. mars 2019 Dette er en klassiker hvis man sender bekymringsmelding for hevn. Det er "alltid" rus som blir oppgitt som årsak da. Dette kommer til å gå helt fint. Bare fremstå rolig og saklig og fortell om denne dama, det gjør at de vil bli mer skeptisk hvis de har tanke om at hun melder igjen. Si at du gjerne tar urinprøver. Saken vil fort forsvinne ut av verden etter dette. Anonymkode: fcccf...a16 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #18 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren må nå inn på samtale med kommunen angående meldingen. Jeg har lyst å ringe dama, men tenker og at det beste er og bare dra på møte med kommunen og forklare alt om henne. Hva tenker dere? Leser og hører om lignende ting og det jeg tenker er at man aldri kan vite. Syntes det er urovekkende mange som bruker unnskyldingen om at eksen er psykopat og derfor ringte inn en bekymringsmelding. Altså, av alle som bruker denne unnskyldingen kan det umulig stemme hver gang. Anonymkode: 5b872...be9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #19 Skrevet 4. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevernet kan heller ikke sette inn tiltak på et ufødt barn, så jeg vil tro saken blir henlagt raskt. Anonymkode: 3799c...5a6 Ikke uttal deg om det du ikke kan noe om. Anonymkode: fbaed...d40 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #20 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke uttal deg om det du ikke kan noe om. Anonymkode: fbaed...d40 Du mener at barnevernet kan igansette tiltak på et ufødt barn? Anonymkode: 3799c...5a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå