Gå til innhold

Mannen har spist fjordland kjøttkaker 14 dager på rad.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. 

Anonymkode: a5f74...f29

Gammeldags og/eller moderne er to begreper jeg som regel holder langt unna mat.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var nesten en måned på ferie en gang og når jeg kom hjem hadde eksen levd på grandiosa 🙄 Ikke hadde han ryddet ut pappen heller. Har aldri sett så mange grandiosaesker på en plass. Vet ikke om det er så mye bedre 🤪

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Han er tydeligvis veldig glad i kjøttkaker, ja. Ikke noe galt i det selv om jeg er enig i at det var litt ensidig kost da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stakkars mann :( 

Anonymkode: e1c7d...e8e

Han kan jo evt lære seg å lage mat selv hvis det er synd på ham.

Anonymkode: fc2b2...276

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. 

Husk at veien til mannens hjerte går gjennom magen. Hva om han treffer en kvinne som gladelig lager kjøttkaker og annen bondekost til han?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg godt at han spiste det i 14 dager.... Heldigvis for samboeren min så bestemmer vi middag sammen.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Husk at veien til mannens hjerte går gjennom magen. Hva om han treffer en kvinne som gladelig lager kjøttkaker og annen bondekost til han?

Jeg håper da at forholdet vårt er sterkere enn kjøttkaker 😂 Men jeg skal foreslå italienske kjøttboller i tomatsaus. Det er litt sunnere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan jo evt lære seg å lage mat selv hvis det er synd på ham.

Anonymkode: fc2b2...276

Jeg regner med at mannen bidrar med det han er glad i å gjøre/god i å gjøre, ettersom ts tar seg av middagslagingen som hun er glad i å ordne med. Ja, jeg sier stakkars mann, når han bare må finne seg i å spise det HUN  har lyst til å spise uten å spørre han om hva han har lyst på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper da at forholdet vårt er sterkere enn kjøttkaker 😂 Men jeg skal foreslå italienske kjøttboller i tomatsaus. Det er litt sunnere. 

Hvorfor bare italiensk?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Dina86 skrev:

Da skjønner jeg godt at han spiste det i 14 dager.... Heldigvis for samboeren min så bestemmer vi middag sammen.

Men det er jeg som lager maten 😊 Mannen min er god til mye, men ber du han sette over en gryte med pasta, da går det galt på de utroligste måter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jaggu jeg spist kjøttkaker fra Fjordland i 14 dager, også, på trass når du endelig var ute av huset en stund    :fnise:

Har ikke godt av bondekost meg midt i ryggen.   😂

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La mannen få ekte kjøttkaker med ekte norsk tilbehør, så kan du tilsette din tomatsaus på din porsjon dersom han il ha ekte norske kjøttkaker :opplyser:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Zidji skrev:

Hvorfor bare italiensk?

Det er andre ting og, sushi blant annet. Eller gresk mat 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI! Han må få bestemme 1/2-parten av middagene, og i tillegg skal alle middagene være noe som begge liker og har lyst på.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? 

Har han fortid som kriminell? Det er ikke normalt slik han driver på og han har sikkert vært kriminell kanskje dømt for overgrep til og med. Begynner navnet hans på M? Dump han!

^^Neida bare tuller, følte for å skrive et typisk KG svar. At du tar opp dette som tema er litt spesielt fra din side. Har du virkelig ikke viktigere ting å tenke på?

Anonymkode: 2aefb...41a

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er andre ting og, sushi blant annet. Eller gresk mat 😊

Greske kjøttkaker! :spise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VEIEN TIL KVINNERS HJERTE GÅR OGSÅ GJENNOM MAGEN!!! Hvorfor kan ikke han ta seg et kokkekurs og lage verdens beste kjøttkaker til ts?? Sånn at hun må svelge i seg at kjøttkaker er kjedelig og gammeldags (fy henne: det er kjøttkakeblasfemi). 

Anonymkode: 65892...32f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart han har kost seg med kjøttkaker i 14 dager da. 

Når mannen her i huset er bortreist, spises ting han ikke er særlig glad i. På samme måte som han spiser ting jeg ikke liker når jeg er bortreist. 

Har dere ikke barn, er det jo null problem. Han har vel kjøpt og og betalt kjøttkakene av egen lomme, så da da går det jo ikke utover deg. En annen ting er at det kan være deilig å slippe å lage mat, når man bare skal lage til seg selv. Jeg er litt enten eller. Brødskiver, eller festmat, samt en Fjordland ei sjelden gang i blant, men da den med komler. 

Ellers har vi en familie vi å invitere på middag fra tid til annen. Serverer da hjemmelaga kjøttkaker, eller annen husmannskost. Dette fordi mannen i familien der aldri får servert dette hjemme av sin kone.  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Oooooog der har du forklaringen din. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...