Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

14 dager er ingenting. Jeg nærmer meg 14 år.

Anonymkode: 4de93...5a1

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 0.11):

Hvordan går det ts? Er dere stadig lykkelig gift? Finner mannen din seg i å bli nektet kjøttkaker?

Anonymkode: f8630...eb9

Vi er fortsatt gift :) Han spiser fortsatt fjordland kjøttkaker når jeg ikke er der, men aldri har det gjentatt seg at han spiser det så mange dager på rad. Men kostholdet hans er sunnere nå også, vi lager mye middelhavsinspirert mat. Så da tilgir jeg han en og annen fjordland kjøttkakemiddag. 

Anonymkode: a5f74...f29

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi er fortsatt gift :) Han spiser fortsatt fjordland kjøttkaker når jeg ikke er der, men aldri har det gjentatt seg at han spiser det så mange dager på rad. Men kostholdet hans er sunnere nå også, vi lager mye middelhavsinspirert mat. Så da tilgir jeg han en og annen fjordland kjøttkakemiddag. 

Herlig ❤️

Anonymkode: 9f6ac...020

Skrevet

Jeg har faktisk ett familie-medlem som kunne finne på å spise en spesiell type middag hver eneste dag.

Rett og slett fordi dette var OK og sunn mat, og som i tillegg var utrolig kjapp å lage hver dag.  

Anonymkode: b1e89...297

Skrevet

Når mannen min er borte, benytter jeg anledningen til å spise sånt som han ikke vil ha til middag til vanlig. 

Og når jeg er borte, spiser mannen Grandis hver gang, og storkoser seg med det. 

Jeg ser ikke helt at det er noe å bekymre seg for. Kjøttkaker er ikke skadelig ;) 

Anonymkode: 10ad6...e90

Skrevet

Kjøttkaker er godt, men dem må vere hjemmelaget. Kjøpt Fjorland en gang, men fy så dårleg dem var.  Har kjøpt svinestek der og den var ok, men dårlege poteter.

Skrevet
On 3/4/2019 at 3:12 PM, AnonymBruker said:

Jeg håper da at forholdet vårt er sterkere enn kjøttkaker 😂 Men jeg skal foreslå italienske kjøttboller i tomatsaus. Det er litt sunnere. 

Wow! En ekte matsnobb😉

Anonymkode: f4db4...f99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...