Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 4.3.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. 

Anonymkode: a5f74...f29

Sikker på han ikke har hatt fest? 😄

Anonymkode: c23f0...227

• Liker 3

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
På 13.5.2019 den 0.43, frabergen skrev:

Fjordlands kjøttkaker smaker jo ikke noe godt engang.

Delte meninger om den saken. Jeg elsker Fjordlands kjøttkaker :) 

Anonymkode: 03202...af0

• 3 uker senere...

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hørte rykter om at han er singel nu og på jakt etter en matmor? :sexy:

Her 

• Liker 3

Jo, takk som spør. Jeg er fortsatt på forumet, og vi er fortsatt lykkelig gift :) Mannen spiser ikke lenger kjøttkaker, da han nå prøver å gå ned i vekt. Faktisk nesten på eget initiativ også. 

Jo, takk som spør. Jeg er fortsatt på forumet, og vi er fortsatt lykkelig gift :) Mannen spiser ikke lenger kjøttkaker, da han nå prøver å gå ned i vekt. Faktisk nesten på eget initiativ også. 

Å? Har du hyptnotisert han? Om dere er lykkelige så er det bra :) 

• Liker 1
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han bare fantaserer da, i sine svake øieblikk inne på sexforumet :) 

• Liker 1

Å? Har du hyptnotisert han? Om dere er lykkelige så er det bra :) 

Mer satt skapet på plass, i mangel av bedre ord. Vi tok noen runder på hva prosessert kjøtt gjør med kroppen på sikt, selv bare det å spise kjøttkaker en gang i blant er virkelig ikke bra. Han er forsåvidt enig i det :) Vi prøvde ut litt forskjellige alternativer til kjøtt i kjøttkakene, men han likte det ikke. Så vi bestemte oss for å droppe det helt ut fra kostholdet vårt. Men jeg nekter han selvfølgelig ingenting. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer satt skapet på plass, i mangel av bedre ord. Vi tok noen runder på hva prosessert kjøtt gjør med kroppen på sikt, selv bare det å spise kjøttkaker en gang i blant er virkelig ikke bra. Han er forsåvidt enig i det :) Vi prøvde ut litt forskjellige alternativer til kjøtt i kjøttkakene, men han likte det ikke. Så vi bestemte oss for å droppe det helt ut fra kostholdet vårt. Men jeg nekter han selvfølgelig ingenting. 

Det er flott :) 

• Liker 1

Han så vel sitt snitt til å spise det han liker aller best da. Eller så er han makelig anlagt, og handlet raskt og enkelt inn middag til fjorten dager.

Anonymkode: e8c4f...d77

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er flott :) 

Fiskeboller får han lov til å spise, og det er jo kjempegodt til norsk mat å være. Men det må være mye fresh råkost ved siden av, og gjerne noen sitronbåter. 

Fiskeboller får han lov til å spise, og det er jo kjempegodt til norsk mat å være. Men det må være mye fresh råkost ved siden av, og gjerne noen sitronbåter. 

og litt fersk persille?  :spise:

:

Annonse

og litt fersk persille?  :spise:

:

Det var et godt tips :) Jo sunnere jo bedre. Jeg pleier også å bytte ut den hvite sausen, eller bytte ut hvetemelet med andre sunnere alternativer. 

På 4.3.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Men det er jeg som lager maten 😊 Mannen min er god til mye, men ber du han sette over en gryte med pasta, da går det galt på de utroligste måter. 

Trening gjør mester.

Inkluderer du han blir han flinkere.

Anonymkode: 8952a...65a

På 16.8.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Så lag det skikkelig da.

Jeg kverner og lager min egen kjøttdeig 2g i året

Anonymkode: 8952a...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...