AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #161 Del Skrevet 8. mars 2019 Haha! Ifjor var jeg bortreist i 16 dager og samboeren min spiste tomatbønner og havregryn 🤣🤣 Han lager middag hvis jeg setter han i gang, når jeg er hjemme da.. Det er vel slik mannfolk er.. «Dama er bortreist, da spiser jeg favoritten hver dag til hun er hjemme🤣» Anonymkode: 8f851...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #162 Del Skrevet 8. mars 2019 4 timer siden, Zidji skrev: HVOFOR kan du ikke lage med en lett fløtesaus eller brunsaus? Det er jo det som er skikkelig godt til kjøttkaker! MÅ det være italia inspirert igjen med tomatsaus!? Det er IKKE det samme! Jeg skjønner du vil ha det alternativt men det holder med å bytte ut vanlig kjøttdeig med kyllingkjøttdeig viss du absolutt må. Men ikke gjør noe med sausen! Brun saus er ikke spesielt lekkert altså. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bland 1 pk kyllingkjøttdeig med 1/2 dl melk eller matfløte. Form til boller og steik i olje til de er litt brune. Bollene skal være ganske små, max få plass i ei teskje. Kok noen bokser/esker hakkede tomater på middels varme. Ha i noen ts paprikapulver og grønne tørkede krydder som basilikum og oregano, eller bruk Rema 1000s pizzakryddder. Ha i salt, og litt pepper hvis du ikke brukte pizzakryddderet (det inneholder pepper). Hvis du vil ha sausen sterkere, ha i litt hvitløksolje. Ha i 1-2 ss god olivenolje til slutt. Sausen kan putre mens du steiker kjøttbollene. Ha bollene i sausen til slutt. Passer fint til f.eks fiberpasta eller linsepasta. Anonymkode: 99d72...a22 Tusen takk. Denne skal jeg prøve 😊 Kanskje til søndag. Blir det en vinner så skal jeg foreslå denne på bursdagene han heretter 🤗 Sunn mann, happy life, happy wife. Men hvitløk er ikke mannen glad i, så kanskje det kan brukes litt løk for å få litt mer smak? Anonymkode: a5f74...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #163 Del Skrevet 8. mars 2019 På 4.3.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev: Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. Anonymkode: a5f74...f29 Det spiller jo ingen rolle for deg nå, men varsellampene mine hadde blinket med tanke på å få barn med en sånn fyr... Anonymkode: 05a3f...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #164 Del Skrevet 9. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spiller jo ingen rolle for deg nå, men varsellampene mine hadde blinket med tanke på å få barn med en sånn fyr... Anonymkode: 05a3f...4b7 Haha, dette var en rar setting å bruke «en sånn fyr» i synes jeg. Og varsellampene dine hadde blinket med tanke på å få barn med en fyr som valgte å spise en enkel variant av livretten sin, som han ellers bare får på bursdagen, i 14 dager når samboeren er borte? Det er jo helt absurd! Blinker varsellampene dine unormalt ofte? Jeg ville nok blitt lei hvis jeg skulle spise nøyaktig samme måltid hver dag i 14. dager, men hadde det vært godt nok hadde det nok vært helt fint. Anonymkode: c2b70...1c3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #165 Del Skrevet 9. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spiller jo ingen rolle for deg nå, men varsellampene mine hadde blinket med tanke på å få barn med en sånn fyr... Det er varsellampene til den omtalte mannen som burde blinke: bli servert ordentlig mat bare på fødselsdagen, ellers kun ubrukelig utenlandsk søppel. Han er en tøffel som lever under et terrorregime. Anonymkode: d8f6e...ecf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #166 Del Skrevet 9. mars 2019 På 8.3.2019 den 0.30, AnonymBruker skrev: Fresh og stilren mat 😊 God mat som ser bra ut, smaker bra og gjør kroppen bra. Anonymkode: a5f74...f29 Du må jo komme med eksempler da! Du sier du lager italiensk mat, tenker den er opprinnelig eldre enn norsk husmannskost. Fresh og stilren kan jo være hva som helst som er nylaget! Anonymkode: 086b1...4c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #167 Del Skrevet 9. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er varsellampene til den omtalte mannen som burde blinke: bli servert ordentlig mat bare på fødselsdagen, ellers kun ubrukelig utenlandsk søppel. Han er en tøffel som lever under et terrorregime. Anonymkode: d8f6e...ecf Det er neppe noen som kan nekte ham å lage eller kjøpe den maten han vil ha. Anonymkode: 99d72...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #168 Del Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er neppe noen som kan nekte ham å lage eller kjøpe den maten han vil ha. Da må han først ta seg sammen og bryte ut av skrekkveldet. Anonymkode: d8f6e...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #169 Del Skrevet 9. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, dette var en rar setting å bruke «en sånn fyr» i synes jeg. Og varsellampene dine hadde blinket med tanke på å få barn med en fyr som valgte å spise en enkel variant av livretten sin, som han ellers bare får på bursdagen, i 14 dager når samboeren er borte? Det er jo helt absurd! Blinker varsellampene dine unormalt ofte? Jeg ville nok blitt lei hvis jeg skulle spise nøyaktig samme måltid hver dag i 14. dager, men hadde det vært godt nok hadde det nok vært helt fint. Anonymkode: c2b70...1c3 Det er vel mer at han virker fullstendig tafatt, og mest sannsynlig kommer til å gi ungene utelukkende pølser (for det er enklest for han) og bensinstasjonboller i matpakken om han skulle måtte sørge for dem. Ufattelig slitsomt å ha eneansvaret for at barna får i seg sunn mat. Anonymkode: 05a3f...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #170 Del Skrevet 22. mars 2019 Så, har mannen fått kjøttkaker i det siste ts? Anonymkode: e1c7d...e8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #171 Del Skrevet 22. mars 2019 On 3/4/2019 at 5:10 PM, Jerry Lee said: Latterlig utsagn. Fetisj har med seksualitet å gjøre. Tror neppe han pulte kjøttkakene... Kunne jo være at erte-stuingen ble vel pirrende..? Anonymkode: bdaa9...4f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. mars 2019 #172 Del Skrevet 22. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne jo være at erte-stuingen ble vel pirrende..? Anonymkode: bdaa9...4f3 Jeg nekter deg å fortelle hva han eventuelt gjorde med den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #173 Del Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, Jerry Lee said: Jeg nekter deg å fortelle hva han eventuelt gjorde med den... ..er det denslags man refererer til som "kremet konsistens"? 🤓 Anonymkode: bdaa9...4f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. mars 2019 #174 Del Skrevet 22. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..er det denslags man refererer til som "kremet konsistens"? 🤓 Anonymkode: bdaa9...4f3 ...nå må du legge deg. God natt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #175 Del Skrevet 22. mars 2019 Just now, Jerry Lee said: ...nå må du legge deg. God natt 😉 natta pappa 👨👦 Anonymkode: bdaa9...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 22. mars 2019 #176 Del Skrevet 22. mars 2019 Bare 14 dager? Amøbe, min rekord er en hel måned! Men da var jeg utrolig lat og orket ingen ting, men som sagt er jo ikke veldig sunt med så lite variasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #177 Del Skrevet 22. mars 2019 På 4.3.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev: Han er vel ikke glad i å lage middag fra bunnen av da? Anonymkode: e1c7d...e8e Maten er laget fra bunnen av.Den spydige kommentaren der var vel unødvendig. Med tanke på mange som spiser det. Mye bedre enn all annet junkfood! Anonymkode: 9579c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. mars 2019 #178 Del Skrevet 22. mars 2019 Det morsomste er jo at folk fortsatt svarer seriøst i denne tråden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #179 Del Skrevet 22. mars 2019 https://forum.doktoronline.no/topic/247780-fårikål-sunnere-enn-svinesteik-og-kåte-letter/ ? Anonymkode: e1c7d...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 22. mars 2019 #180 Del Skrevet 22. mars 2019 Mye bearbeidet rødt kjøtt, og en god dose salt. Det er vel ikke drømmedietten om du spør en ernæringsfysiolog, men han så vel sitt snitt til å sitte i godstolen og klø seg på pungen foran TV’n fremfor å stå og lage mat til seg selv. Han kunne jo gått ut med søpla før du kom hjem, da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå