AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #121 Del Skrevet 7. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøttkakene mine overgår fjordland til gangs, og det er min mann enig i. Ingen fare, de har ikke kjøttkaker på kiosken heldigvis 😂 Men nå er det vel på tide å legge tråden død? Jeg orker virkelig ikke se eller lese ordet kjøttkaker en gang til. Anonymkode: a5f74...f29 Kan du ikke værsåsnill å la han få dine kjøttkaker minimum en gang pr uke? Anonymkode: e1c7d...e8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #122 Del Skrevet 7. mars 2019 Der ser du når du nekter å la han spise kjøttkaker annet enn på bursdagen hans! Anonymkode: 93a2a...17d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #123 Del Skrevet 7. mars 2019 På 4.3.2019 den 14.43, Catalina Culès skrev: At han orker, 14 dager ikke normalt i mine øyne å spise det samme i 14 dager. Jeg kan fint spise havregrøt til frokost hver dag, eller brød med ost og salat hver dag til lunsj. Hvorfor er det så mye verre å spise samme middag egentlig? Ikke bare til deg altså, men generelt. Anonymkode: ebac6...717 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #124 Del Skrevet 7. mars 2019 Din mann her inne også? Eller skriver du for han også, i en annen tråd om kjøttkaker? Anonymkode: 29907...e40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #125 Del Skrevet 7. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Din mann her inne også? Eller skriver du for han også, i en annen tråd om kjøttkaker? Anonymkode: 29907...e40 Min mann tror jeg ikke vet hva kvinneguiden er for noe. Hvorfor tror du han er her? Anonymkode: a5f74...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #126 Del Skrevet 7. mars 2019 Kottiser og hjemmelagete unevnelige i en god brun saus som får koke en stund er snadder! Anonymkode: c31ef...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #127 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg jobber i hjemmesykepleien og varmer fjordlandkjøttkaker til en eldre ungkar, på fjerde året. Jeg, og de fleste andre kollegaene mine har hintet frempå om alle de andre rettene fjorland har, men han her skal ha kjøttkaker. Kanskje de er avhengighetsskapende 🤔 Anonymkode: 768e3...e3a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 7. mars 2019 #128 Del Skrevet 7. mars 2019 På 4.3.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev: Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. Anonymkode: a5f74...f29 Kan hende at det er den eneste retten fjordland har som er spiselig...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 7. mars 2019 #129 Del Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: varmer fjordlandkjøttkaker til en eldre ungkar, på fjerde året. Må si jeg forstår mannen til trådstarter veldig godt. Fjordlandkjøttkaker med ertestuing blir en aldri lei! Uansett, etter å ha vært påtvunget et pastahelvete i lengre tid, må hvilken som helst ordentlig middag være rene himmelriket. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #130 Del Skrevet 7. mars 2019 11 minutter siden, Forundret.. said: Kan hende at det er den eneste retten fjordland har som er spiselig...? Tror kanskje du er inne på noe der. Det og svenske kjøttboller. Anonymkode: c31ef...2a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #131 Del Skrevet 7. mars 2019 På 4.3.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev: Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? Anonymkode: a5f74...f29 Hahaha vi menn slutter å leve når kvinnene forlater hjemmet. Er sånn selv, vi er vanedyr.. kona lager ofte bakst, og middag. Og sier fra når jeg må trå til. Når hun var borte i to uker, tårnet klesvask, rot og dårlige vaner seg opp. Jeg driter egentlig i meg selv, og kan fint leve på fjordland, det er billig. Så lager vi heller noe ekstra godt når familien kommer hjem igjen. Det blir tilbake til ungkarslivet, du møtte han vel før dere ble sammen? Var det så annerledes? Dere er de som skaper trivselen og hjemmet vårt. Ta det til deg, å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 7. mars 2019 #132 Del Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Luciddreamer skrev: Hahaha vi menn slutter å leve når kvinnene forlater hjemmet. Er sånn selv, vi er vanedyr.. kona lager ofte bakst, og middag. Og sier fra når jeg må trå til. Når hun var borte i to uker, tårnet klesvask, rot og dårlige vaner seg opp. Jeg driter egentlig i meg selv, og kan fint leve på fjordland, det er billig. Så lager vi heller noe ekstra godt når familien kommer hjem igjen. Det blir tilbake til ungkarslivet, du møtte han vel før dere ble sammen? Var det så annerledes? Dere er de som skaper trivselen og hjemmet vårt. Ta det til deg, å le. Overrask meg: ryddet og vasket du før hun kom hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummitroll1 Skrevet 7. mars 2019 #133 Del Skrevet 7. mars 2019 Nå måtte jeg le han gadd vel bare ikke lage mat. Er ganske kjedelig å lage middag til seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #134 Del Skrevet 7. mars 2019 På 4.3.2019 den 15.08, Sirah skrev: Jeg var nesten en måned på ferie en gang og når jeg kom hjem hadde eksen levd på grandiosa 🙄 Ikke hadde han ryddet ut pappen heller. Har aldri sett så mange grandiosaesker på en plass. Vet ikke om det er så mye bedre 🤪 Vi går rett tilbake til hulemann stadiet, mat ugh, ugh, lettvindt raskt og unnagjort ugh ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #135 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, visp skrev: Overrask meg: ryddet og vasket du før hun kom hjem? Jeg ryddet og støvsugde, gikk ut med søpla og tok en klesvask. Eier da skam. Men fikk kjeft uansett så skjønner ikke hvorfor jeg tok meg bryet, neste gang lar jeg være å tar kjeften som jeg er forberedt på 😂 Endret 7. mars 2019 av Luciddreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #136 Del Skrevet 7. mars 2019 Ugh ugh, vi menn er vanedyr og veldig enkle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #137 Del Skrevet 7. mars 2019 På 4.3.2019 den 15.04, AnonymBruker skrev: Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. Anonymkode: a5f74...f29 Moderne mat?? Hva er det??? Anonymkode: 086b1...4c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #138 Del Skrevet 7. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moderne mat?? Hva er det??? Anonymkode: 086b1...4c1 Fresh og stilren mat 😊 God mat som ser bra ut, smaker bra og gjør kroppen bra. Anonymkode: a5f74...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 7. mars 2019 #139 Del Skrevet 7. mars 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moderne mat?? Hva er det??? Slankekost – du blir jævlig fort forsynt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. mars 2019 #140 Del Skrevet 7. mars 2019 54 minutter siden, Luciddreamer skrev: Vi går rett tilbake til hulemann stadiet, mat ugh, ugh, lettvindt raskt og unnagjort ugh ugh. Jeg ble fullstendig satt ut. Hadde ikke forventet at han lagde seg gourmetmat, men BARE Grandiosa lissom? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå