AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #101 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mannen går å sniffer kjøttkakelukt fra naboer, Fordi han er utsultet stakkars Anonymkode: e1c7d...e8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. mars 2019 #102 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg hadde slått meg løs med favorittretten jeg også, om jeg levde i et forhold med noen som krevde å få bestemme over menyen min hver eneste dag. Det tror jeg ærlig talt ikke jeg hadde orket. Nå liker jeg italiensk mat da, og elsker tomatsauser av ulike slag, men jeg hadde ikke likt at noen sa at "dette SKAL du spise når jeg sier det". 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2019 #103 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, vintage skrev: Takk for de bildene feiende over netthinna, du 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #104 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, vintage skrev: Takk for de bildene feiende over netthinna, du 😂 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mannen går å sniffer kjøttkakelukt fra naboer, åpenbart har han en greie for kjøttkaker. Neste bursdag bør TS lage de mest delikate kjøttkaker og ta de med inn på soverommet! Anonymkode: b05c5...eca Han er godt over snittet glad i kjøttkaker altså, til tider litt skummelt. Men jeg tror ikke han har sex med den, for å si det sånn 😂 Da hadde han nok heller elsket med dem i hvertfall. Neida, så gal er han ikke. Anonymkode: a5f74...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2019 #105 Del Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen går å sniffer kjøttkakelukt fra naboer, åpenbart har han en greie for kjøttkaker. Neste bursdag bør TS lage de mest delikate kjøttkaker og ta de med inn på soverommet! Anonymkode: b05c5...eca Hyggelig kjøttkakemiddag i senga er fint det. Men fetisj? Næææh. . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #106 Del Skrevet 4. mars 2019 Kanskje han synes det blir for lite kjøttkaker til vanlig? Ikke for det, vet om en fyr som spiste kjøttkaker til middag alle hverdager i 4-5 år. Anonymkode: c09e1...47b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #107 Del Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper det betyr at du ikke liker kjøtttkaker der han benyttet anledningen til å spise det 14 dager på rad, eller at mannen overhodet ikke kan lage mat fordi du og mora hans har skjemt han bort, der han kommer til å dø av sult om dere dør før han. Anonymkode: 65892...32f Utrolig ironisk - det er kona eller mora sin feil at mannen ev. ikke kan lage mat. Hva med faren? 🙄 Anonymkode: 73d8a...6fa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. mars 2019 #108 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han synes det blir for lite kjøttkaker til vanlig? Ikke for det, vet om en fyr som spiste kjøttkaker til middag alle hverdager i 4-5 år. Anonymkode: c09e1...47b Før jeg kom inn i bildet, spiste eks-mannen min koteletter med ris sikkert 5-6-7 dager i uka.... Første gangen han inviterte meg hjem, skrøt han over hvor god han var på å lage mat. Så nå skulle jeg få se! Han "disket opp" med en stekt kotelett, og tørr ris, uten noen former for tilbehør eller saus. Ingenting. Bare ris og kotelett. Det var fin-fin middag i hans øyne. Dette ble det slutt på da jeg kom inn i bildet som samboer, og sauser og tilbehør til middagen ble innført. Men han fortsatte i alle år å kjøpe seg koteletter til middag hvis han skulle spise alene hjemme, når jeg var borte og sånn. Da var det koteletter med en gang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 4. mars 2019 #109 Del Skrevet 4. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig ironisk - det er kona eller mora sin feil at mannen ev. ikke kan lage mat. Hva med faren? 🙄 Anonymkode: 73d8a...6fa Det der er alltid like festlig å lese, ja - når noen påpeker at menn skal kunne lage mat, etterfulgt av «er du moren hans eller?» Mer selvmotsigende uttalelser skal man lete etter for å finne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #110 Del Skrevet 4. mars 2019 For en turn-off å komme hjem til de 14 pakkene med Fjordland-kjøttkaker. Både fordi han ikke er mer oppfinnsom i matveien, og sikkert ikke ellers heller, men også fordi han ikke har tømt søpla på to uker. Anonymkode: 8a659...1df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #111 Del Skrevet 4. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en turn-off å komme hjem til de 14 pakkene med Fjordland-kjøttkaker. Både fordi han ikke er mer oppfinnsom i matveien, og sikkert ikke ellers heller, men også fordi han ikke har tømt søpla på to uker. Anonymkode: 8a659...1df Er det normalt å tømme papirsøpla før den er full? Anonymkode: c2b70...1c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #112 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det normalt å tømme papirsøpla før den er full? Anonymkode: c2b70...1c3 Er det normalt å rote rundt i søpla når man kommer hjem etter 14 dager? Anonymkode: 8a659...1df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #113 Del Skrevet 5. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt å rote rundt i søpla når man kommer hjem etter 14 dager? Anonymkode: 8a659...1df Men det kan jo være det eneste som passer i papirsøpla av det han har dratt inn i huset i de 14 dagene. Da trenger hun jo ikke rote. Jeg har papirsøppelet mitt i en eske, øverst i den ligger det nå en pizzaeske fra pizzaen jeg spiste for 9 dager siden 🙈 Anonymkode: c2b70...1c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #114 Del Skrevet 6. mars 2019 Jeg er fremdeles bekymret for den stakkars mannen Kan han ikke få kjøttkaker en dag pr uke da ts? Anonymkode: e1c7d...e8e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #115 Del Skrevet 6. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles bekymret for den stakkars mannen Kan han ikke få kjøttkaker en dag pr uke da ts? Anonymkode: e1c7d...e8e Det får holde med en gang i året, pluss når han besøker moren sin og de gangene jeg er borte. Men han får finne et sunnere alternativ til fjorten dager fjordland 😊 Et par ganger med fjordland er ok altså, men ikke fjorten ganger på rad. Han kan vel dra ut å kjøpe kjøttkaker på en kro? Anonymkode: a5f74...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #116 Del Skrevet 6. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får holde med en gang i året, pluss når han besøker moren sin og de gangene jeg er borte. Men han får finne et sunnere alternativ til fjorten dager fjordland 😊 Et par ganger med fjordland er ok altså, men ikke fjorten ganger på rad. Han kan vel dra ut å kjøpe kjøttkaker på en kro? Anonymkode: a5f74...f29 Hmm...jeg har en anelse om at fristelsene kommer til å bli uimotståelige etterhvert dessverre, og at din mann kommer til å gå "ut å lufte bikkja" eller "en tur på kiosken" daglig fremover hvis du ikke snart forandrer på rutinene. Anonymkode: e1c7d...e8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #117 Del Skrevet 6. mars 2019 Anonymkode: e1c7d...e8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #118 Del Skrevet 6. mars 2019 Du er sikkert dårlig på å lage mat, la han få kose seg litt når du er borte. Anonymkode: 1fe13...73d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #119 Del Skrevet 6. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert dårlig på å lage mat, la han få kose seg litt når du er borte. Anonymkode: 1fe13...73d Kjøttkakene mine overgår fjordland til gangs, og det er min mann enig i. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmm...jeg har en anelse om at fristelsene kommer til å bli uimotståelige etterhvert dessverre, og at din mann kommer til å gå "ut å lufte bikkja" eller "en tur på kiosken" daglig fremover hvis du ikke snart forandrer på rutinene. Anonymkode: e1c7d...e8e Ingen fare, de har ikke kjøttkaker på kiosken heldigvis 😂 Men nå er det vel på tide å legge tråden død? Jeg orker virkelig ikke se eller lese ordet kjøttkaker en gang til. Anonymkode: a5f74...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #120 Del Skrevet 6. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøttkakene mine overgår fjordland til gangs, og det er min mann enig i. Ingen fare, de har ikke kjøttkaker på kiosken heldigvis 😂 Men nå er det vel på tide å legge tråden død? Jeg orker virkelig ikke se eller lese ordet kjøttkaker en gang til. Anonymkode: a5f74...f29 Anonymkode: e1c7d...e8e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå