AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #81 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Vox_populi skrev: Langtifra! Argumentasjon, skrev jeg, og god dessmer. Ikke påstander. herrejesus... Anonymkode: 84fc9...b98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 4. mars 2019 #82 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Vox_populi skrev: Langtifra! Argumentasjon, skrev jeg, og god dessmer. Ikke påstander. Av oss to er du den eneste som har kommet med påstander her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #83 Del Skrevet 4. mars 2019 Til dere som måtte lure, så lager jeg altså ikke kjøttkaker av trolldeig 😊 Anonymkode: a5f74...f29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #84 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til dere som måtte lure, så lager jeg altså ikke kjøttkaker av trolldeig 😊 Anonymkode: a5f74...f29 Er det du som har to forlovere med like kjoler også? Anonymkode: e1c7d...e8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 4. mars 2019 #85 Del Skrevet 4. mars 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jeg som lager maten 😊 Mannen min er god til mye, men ber du han sette over en gryte med pasta, da går det galt på de utroligste måter. Anonymkode: a5f74...f29 Ser ikke helt logikken i at du bestemmer hva det er til middag fordi det er du som lager matenFor det er det du mener? Vi deler på å lage mat, men uansett om jeg alltid lagde maten hadde ikke jeg alene bestemt hva vi skulle ha til middag. De få gangene jeg bestemmer maten er når jeg vil overraske han, men da er det jo noe jeg vet han er veldig glad i. Nå skal jeg ikke si at det gjelder din mann, men jeg vet om andre menn som går i butikken og kjøper noe kona ikke «tillater» hjemme og spiser det i skjul. Det syns jeg er ganske trist.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 4. mars 2019 #86 Del Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, Husholdning1 skrev: Av oss to er du den eneste som har kommet med påstander her. "...blir bare dumt", som du var mester for, var vel også bare en påstand, i og med at du ikke engang forsøkte å begrunne den. Uansett, både tråden og kverulantene her har man begrenset interesse for. Jeg går heller ut og ser på snøen som tiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 4. mars 2019 #87 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, Vox_populi skrev: "...blir bare dumt", som du var mester for, var vel også bare en påstand, i og med at du ikke engang forsøkte å begrunne den. Uansett, både tråden og kverulantene her har man begrenset interesse for. Jeg går heller ut og ser på snøen som tiner. Nei, det var ikke en påstand. Den var en opplysning. At du heller ser på snøen som tiner er bedre enn at du sitter på nett å anklager folk for trolling fordi de spør et spørsmål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #88 Del Skrevet 4. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som har to forlovere med like kjoler også? Anonymkode: e1c7d...e8e Spør søsteren min 😂 Nei, ærlig talt, det er ikke meg. Og jeg er heller ingen kjøkkennazi altså. Men jeg er bevisst på kosthold, og vil ikke at mannen min skal bli en kjøttkake i ung alder. Så noen rimelige grenser må være greit. Anonymkode: a5f74...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 4. mars 2019 #89 Del Skrevet 4. mars 2019 1 hour ago, Jerry Lee said: Da hadde jaggu jeg spist kjøttkaker fra Fjordland i 14 dager, også, på trass når du endelig var ute av huset en stund Har ikke godt av bondekost meg midt i ryggen. 😂 Det har jeg stor forståelse for. Jeg hadde jaget mannen avgårde på ferie støtt og stadig hvis jeg ikke være med på å bestemme maten vår. Kanskje det er ts' strategi? Aldri la ham få spise det han vil, så blir det lettere å få gjennomslag for jenteturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #90 Del Skrevet 4. mars 2019 15 minutter siden, Vox_populi skrev: "...blir bare dumt", som du var mester for, var vel også bare en påstand, i og med at du ikke engang forsøkte å begrunne den. Uansett, både tråden og kverulantene her har man begrenset interesse for. Jeg går heller ut og ser på snøen som tiner. Hilsen frekvent kverulant Anonymkode: 84fc9...b98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #91 Del Skrevet 4. mars 2019 Hadde reagert mer på at gubben ikke har tatt ut søppla i løpet av to uker... Han har nok kost seg glubb ihjel hjemme alene, fri fra sjefen Anonymkode: ca797...309 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #92 Del Skrevet 4. mars 2019 Kjenner at jeg ikke hadde klart å levd med en mann som ikke kan/vil lage seg god mat. Gidder virkelig ikke å være mamma for mannen. Når jeg er borte, lager han seg mat selv. Alle typer retter. Kjøtt, fisk, vegetar, whatever. Skulle faen meg bare mangle, heller. Anonymkode: f0f94...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 4. mars 2019 #93 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at jeg ikke hadde klart å levd med en mann som ikke kan/vil lage seg god mat. Gidder virkelig ikke å være mamma for mannen. Når jeg er borte, lager han seg mat selv. Alle typer retter. Kjøtt, fisk, vegetar, whatever. Skulle faen meg bare mangle, heller. Anonymkode: f0f94...016 Har du sjekket søpla? 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #94 Del Skrevet 4. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør søsteren min 😂 Nei, ærlig talt, det er ikke meg. Men jeg er bevisst på kosthold, og vil ikke at mannen min skal bli en kjøttkake i ung alder. Så noen rimelige grenser må være greit. Anonymkode: a5f74...f29 Ok Han blir jo ikke en kjøttkake av å spise kjøttkaker da Jeg stemmer for at han får mestemme mer av menyen og at du lager mer av det han ønsker seg. Kjøttkaker kan lages sunne også Anonymkode: e1c7d...e8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #95 Del Skrevet 4. mars 2019 *bestemme Anonymkode: e1c7d...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #96 Del Skrevet 4. mars 2019 Gå fra han! Vil du virkelig være sammen med en guttevalp som har fetisj for kjøttkaker? Anonymkode: b05c5...eca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2019 #97 Del Skrevet 4. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå fra han! Vil du virkelig være sammen med en guttevalp som har fetisj for kjøttkaker? Anonymkode: b05c5...eca Latterlig utsagn. Fetisj har med seksualitet å gjøre. Tror neppe han pulte kjøttkakene... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 4. mars 2019 #98 Del Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Latterlig utsagn. Fetisj har med seksualitet å gjøre. Tror neppe han pulte kjøttkakene... Takk for de bildene feiende over netthinna, du 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #99 Del Skrevet 4. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå fra han! Vil du virkelig være sammen med en guttevalp som har fetisj for kjøttkaker? Anonymkode: b05c5...eca Regner med du er ironisk her ? Anonymkode: 6c10d...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #100 Del Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Latterlig utsagn. Fetisj har med seksualitet å gjøre. Tror neppe han pulte kjøttkakene... Mannen går å sniffer kjøttkakelukt fra naboer, åpenbart har han en greie for kjøttkaker. Neste bursdag bør TS lage de mest delikate kjøttkaker og ta de med inn på soverommet! Anonymkode: b05c5...eca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå