Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset lager mannen min alltid mat fordi jeg gjør mye annet husarbeid, men det kunne ikke falle han inn å bare lage mat som han liker! Det hadde jo hvert kjempe urettferdig og jeg tror heller ikke han hadde fått så mye glede ut av det så jeg skjønner ikke hvorfor TS tror at hun bare kan bestemme hva de skal ha til middag ''bare fordi'' hun er den som lager selve maten. Som noen andre nevner også så gjør sikkert mannen hennes mye annet som hun ikke gidder å gjøre så han fortjener da virkelig å få mat som han liker også. Blir en helt annen sak viss han bare sitter på ræva hele dagen.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at det egentlig dreide seg om sunnhetshysteri og at TS ikke gidder lage mat mannen liker.   (*)

So..Jerry has left the building.   😊

(*)  .men selvsagt bør han og kunne lage seg litt annet enn Fjordlands når han er alene.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VEIEN TIL KVINNERS HJERTE GÅR OGSÅ GJENNOM MAGEN!!! Hvorfor kan ikke han ta seg et kokkekurs og lage verdens beste kjøttkaker til ts?? Sånn at hun må svelge i seg at kjøttkaker er kjedelig og gammeldags (fy henne: det er kjøttkakeblasfemi). 

Anonymkode: 65892...32f

Nei altså kjøttkaker er ikke for meg om de så aldri så delikate ut. Men mannen min logrer og sikler som en hund bare han får ferten av kjøttkaker. Har til og med sett han stoppe å trekke inn matlukten i gata flere ganger, hvor han bastant påstår at de og de lager kjøttkaker til middag. Jeg tenker det er greit at man ikke mater manien, og så kan kjøttkaker være en litt sånn ekstra spesiell ting han får på bursdagen sin. Da får han ekte vare med hjemmelaget ertestuing og hele pakka. 

Anonymkode: a5f74...f29

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei altså kjøttkaker er ikke for meg om de så aldri så delikate ut. Men mannen min logrer og sikler som en hund bare han får ferten av kjøttkaker. Har til og med sett han stoppe å trekke inn matlukten i gata flere ganger, hvor han bastant påstår at de og de lager kjøttkaker til middag. Jeg tenker det er greit at man ikke mater manien, og så kan kjøttkaker være en litt sånn ekstra spesiell ting han får på bursdagen sin. Da får han ekte vare med hjemmelaget ertestuing og hele pakka. 

Stakkars mann :( 

Anonymkode: e1c7d...e8e

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Har dere sex bare på bursdagen hans å? :grine:

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler for å invitere den mannen på kjøttkaker noen dager pr uke :hjerte:

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Nei, selvfølgelig ikke 😂 Men vi prøver å spare kosen til helgen. 

• Liker 2
Skrevet
  Skjul innhold

Bare annenhver.  Ikke for mye av godsaker veit du.   :nei:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke 😂 Men vi prøver å spare kosen til helgen. 

bra at det ikke er bare 1 gang pr år :) Men...spare kosen til helgen? Blir det kos bare hvis han har gjort som du vil hele uken? :grine:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist det samme til lunsj i over ett halvt år (rugsprø med mager skinkeost). Og hadde jeg vært alene så kunne jeg spist det samme til middag hver eneste dag i flere uker. Jeg er en periodespiser, og foretrekker det jeg har dilla på.

Så jeg forstår mannen din. Han trengte ikke ta hensyn til deg, så han spiste det han ønsket til middag mens du var borte.

Anonymkode: 56954...cd1

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

bra at det ikke er bare 1 gang pr år :) Men...spare kosen til helgen? Blir det kos bare hvis han har gjort som du vil hele uken? :grine:

Hihi nei, jeg er ingen diktator i hjemmet 😊 Men jeg må sette noen grenser. Og jeg tenker at 14 dager med kjøttkaker fra fjordland på rad viser at han trenger det altså. Dessuten er det bare 2 måneder siden han hadde bursdag og jeg serverte det han kalte: "De beste kjøttkakene han hadde smakt noen gang". Så nå kan han klare seg en stund vil jeg mene. 

Skrevet

Jeg har sett dette før: Startinnlegget forteller ei dagligdags, lett humoristisk  historie som mange kommenterer. Trådstarter følger på, og avslører seg etter hvert som den mest groteske nazi (kjøkkennazi i dette tilfellet). Og det strøymer på med nye innlegg...
Hva kaller vi dette igjen? Det fins et ord for slike skribenter, men jeg kommer ikke på hva det er...

• Liker 19
Skrevet

Nå lurer jeg litt på om vi ikke alle tråkka i den brune sausen, og at T(roll)S(kribenten) ler hele veien til kjøttkakene....

:fnise:

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, Vox_populi skrev:

Jeg har sett dette før: Startinnlegget forteller ei dagligdags, lett humoristisk  historie som mange kommenterer. Trådstarter følger på, og avslører seg etter hvert som den mest groteske nazi (kjøkkennazi i dette tilfellet). Og det strøymer på med nye innlegg...
Hva kaller vi dette igjen? Det fins et ord for slike skribenter, men jeg kommer ikke på hva det er...

Kjøttkakenazi fritt etter Seinfeldt.

Å referere til dette som trolling blir bare dumt.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Vox_populi skrev:

Posta mitt siste innlegg før jeg så ditt....trur jeg satte ord på "det du ikke husker"...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. 

Sånt skjer når folk gjør seg hjelpeløse fordi de må være alene hjemme. 

Anonymkode: fca2f...ccd

Skrevet
3 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Å referere til dette som trolling blir bare dumt.

God argumentasjon har jeg dyp respekt for!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Vox_populi skrev:

God argumentasjon har jeg dyp respekt for!

Bra. Da slutter du å referere til slike innlegg som trolling i fremtiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Vox_populi skrev:

Hvorfor har du et så stort behov for å kalle TS for nazi? Hvis du har et så stort problem med tråden så vil jeg anbefale å dra til en annen tråd der du kan komme med et mer fornuftig utsagn..

Anonymkode: 84fc9...b98

Skrevet
1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Bra. Da slutter du å referere til slike innlegg som trolling i fremtiden.

Langtifra! Argumentasjon, skrev jeg, og god dessmer. Ikke påstander.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...