Gå til innhold

Mannen har spist fjordland kjøttkaker 14 dager på rad.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. 

Anonymkode: a5f74...f29

Oj. Var det mora hans du sa du var?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det du som lager all maten vanligvis? 

Og i tilfelle ja: Hvorfor? 

Anonymkode: f0f94...016

Jeg lager maten ja, mest fordi jeg liker å lage mat og litt fordi han bare klarer å lage mat. Jeg lager for det meste god italiensk mat, sunne og friske retter med mye salat ved siden av. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk har gjennom tiden spist omtrent akkurat det samme i månedsvis uten noe større variasjon, supermarked og variasjon i kosten er et ganske nytt fenomen i historisk perspektiv...

Anonymkode: bfaa9...e64

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel ikke glad i å lage middag fra bunnen av da?

Anonymkode: e1c7d...e8e

Fra grunnen av, heter det.

Anonymkode: 563e6...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

man kan si begge og ellers enig med AB over..

Anonymkode: 84fc9...b98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. 

14 dager i strekk er drøyt.  Men du får tro han koste seg.  ☺

Og om en stund serverer du hjemmelagede i store nok porsjoner til en tredjedel av hva Fjordland koster.

Og neste gang du drar bort ber du ham kjøpe et par storpakker ferdig stekte og noen poser Toro kjøttkakesaus. Dette blir også billigere enn Fjordlands.

Regner med han kan koke poteter.    😉

Endret av Jerry Lee
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det? Ok :) Takk! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.  Fra bunnen er det riktige begrepet.

Men dette er avsporing. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vel bare ledd godt og spurt om vi skulle ha kjøttkaker til middag? Det er jo ikke akkurat balansert kosthold, men det er jo snakk om 14 dager og om han likte det så er det vel greit for meg..

Anonymkode: e9f0c...4b1

Jeg tenker det hadde vært gøy å servert han fjordland kjøttkaker i dag også, bare for å være litt slem :opplyser: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lager maten ja, mest fordi jeg liker å lage mat og litt fordi han bare klarer å lage mat. Jeg lager for det meste god italiensk mat, sunne og friske retter med mye salat ved siden av. 

Da var han vel drittlei det da, og ville spise noe han setter pris på! 

Anonymkode: 086b1...4c1

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? 

Jeg kunne fint spist pizza fjorten dager på rad, null problem :) Så er han frisk og rask ellers, ingen grunn til bekymring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette mat som han har sagt at han ønsker seg til middag? Planlegger dere sammen, hva dere skal ha til middag? Hvis ikke; begynn å SPØR han hva han har lyst på til middag. Kanskje han ønsker seg kjøttkaker  oftere enn du lager det? :) 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er veldig opphengt i sunt kosthold så kan det hende han så på dette som en liten pause til å spise akkurat hva han ville, og han ville ha kjøttkaker.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? 

Ja. Det er bekymringsverdig at dere ikke reiste sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er normalt for mennesker som ikke bryr seg om middagslaging ja. Du bør vel kanskje være glad for at han fikk i seg mat mens du var borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sånn er det å ha tenåringer i huset.

Anonymkode: d93a2...44e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette mat som han har sagt at han ønsker seg til middag? Planlegger dere sammen, hva dere skal ha til middag? Hvis ikke; begynn å SPØR han hva han har lyst på til middag. Kanskje han ønsker seg kjøttkaker  oftere enn du lager det? :) 

Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. 

Stakkars mann :( 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke rart han benyttet sjansen på det nå, siden det ikke er ofte han får det ellers.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...