Vendie Skrevet 4. mars 2019 #21 Del Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. Anonymkode: a5f74...f29 Oj. Var det mora hans du sa du var? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #22 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det du som lager all maten vanligvis? Og i tilfelle ja: Hvorfor? Anonymkode: f0f94...016 Jeg lager maten ja, mest fordi jeg liker å lage mat og litt fordi han bare klarer å lage mat. Jeg lager for det meste god italiensk mat, sunne og friske retter med mye salat ved siden av. Anonymkode: a5f74...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #23 Del Skrevet 4. mars 2019 Folk har gjennom tiden spist omtrent akkurat det samme i månedsvis uten noe større variasjon, supermarked og variasjon i kosten er et ganske nytt fenomen i historisk perspektiv... Anonymkode: bfaa9...e64 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #24 Del Skrevet 4. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er vel ikke glad i å lage middag fra bunnen av da? Anonymkode: e1c7d...e8e Fra grunnen av, heter det. Anonymkode: 563e6...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #25 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fra grunnen av, heter det. Anonymkode: 563e6...011 Les punkt 3 her: https://www.lifewire.com/types-of-internet-trolls-3485894 Anonymkode: a69d8...453 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #26 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra grunnen av, heter det. Anonymkode: 563e6...011 man kan si begge og ellers enig med AB over.. Anonymkode: 84fc9...b98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2019 #27 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oki. Takk for svar alle sammen 😊 Synes bare det er litt stusselig med så lite variasjon. Altså kjøttkaker 14 dager på rad er jo galskap synes jeg. Det blir ikke kjøttkaker på han en stund, det er helt sikkert. Anonymkode: a5f74...f29 14 dager i strekk er drøyt. Men du får tro han koste seg. ☺ Og om en stund serverer du hjemmelagede i store nok porsjoner til en tredjedel av hva Fjordland koster. Og neste gang du drar bort ber du ham kjøpe et par storpakker ferdig stekte og noen poser Toro kjøttkakesaus. Dette blir også billigere enn Fjordlands. Regner med han kan koke poteter. 😉 Endret 4. mars 2019 av Jerry Lee 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #28 Del Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra grunnen av, heter det. Anonymkode: 563e6...011 Gjør det? Ok Takk! Anonymkode: e1c7d...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2019 #29 Del Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra grunnen av, heter det. Anonymkode: 563e6...011 Nei. Fra bunnen er det riktige begrepet. Men dette er avsporing. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #30 Del Skrevet 4. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vel bare ledd godt og spurt om vi skulle ha kjøttkaker til middag? Det er jo ikke akkurat balansert kosthold, men det er jo snakk om 14 dager og om han likte det så er det vel greit for meg.. Anonymkode: e9f0c...4b1 Jeg tenker det hadde vært gøy å servert han fjordland kjøttkaker i dag også, bare for å være litt slem Anonymkode: a5f74...f29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #31 Del Skrevet 4. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager maten ja, mest fordi jeg liker å lage mat og litt fordi han bare klarer å lage mat. Jeg lager for det meste god italiensk mat, sunne og friske retter med mye salat ved siden av. Anonymkode: a5f74...f29 Da var han vel drittlei det da, og ville spise noe han setter pris på! Anonymkode: 086b1...4c1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. mars 2019 #32 Del Skrevet 4. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? Anonymkode: a5f74...f29 Jeg kunne fint spist pizza fjorten dager på rad, null problem Så er han frisk og rask ellers, ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #33 Del Skrevet 4. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager maten ja, mest fordi jeg liker å lage mat og litt fordi han bare klarer å lage mat. Jeg lager for det meste god italiensk mat, sunne og friske retter med mye salat ved siden av. Anonymkode: a5f74...f29 Er dette mat som han har sagt at han ønsker seg til middag? Planlegger dere sammen, hva dere skal ha til middag? Hvis ikke; begynn å SPØR han hva han har lyst på til middag. Kanskje han ønsker seg kjøttkaker oftere enn du lager det? Anonymkode: e1c7d...e8e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neidr Skrevet 4. mars 2019 #34 Del Skrevet 4. mars 2019 Om du er veldig opphengt i sunt kosthold så kan det hende han så på dette som en liten pause til å spise akkurat hva han ville, og han ville ha kjøttkaker. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monsieur Beau Skrevet 4. mars 2019 #35 Del Skrevet 4. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? Anonymkode: a5f74...f29 Ja. Det er bekymringsverdig at dere ikke reiste sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2019 #36 Del Skrevet 4. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom hjem fra en fjortendagers sydentur med to venninner, og fant fjorten kartonger etter fjordland kjøttkaker. Mannen min har altså ikke spist annet til middag i løpet av denne perioden. Er dette normalt eller bør man bli bekymret? Anonymkode: a5f74...f29 Tror det er normalt for mennesker som ikke bryr seg om middagslaging ja. Du bør vel kanskje være glad for at han fikk i seg mat mens du var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #37 Del Skrevet 4. mars 2019 Sånn er det å ha tenåringer i huset. Anonymkode: d93a2...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #38 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette mat som han har sagt at han ønsker seg til middag? Planlegger dere sammen, hva dere skal ha til middag? Hvis ikke; begynn å SPØR han hva han har lyst på til middag. Kanskje han ønsker seg kjøttkaker oftere enn du lager det? Anonymkode: e1c7d...e8e Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. Anonymkode: a5f74...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #39 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. Anonymkode: a5f74...f29 Stakkars mann Anonymkode: e1c7d...e8e 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. mars 2019 #40 Del Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han får kjøttkaker på bursdagen sin, men ikke ellers. Det ikke noe jeg liker å lage, det er så kjedelig og gammeldags. Jeg liker mer moderne og fresh mat, med farger og mye smak. Han har heller ikke godt av for mye bondekost 😂 Men jeg lager jo når han fyller år, og det får holde. Ellers kan han spise det hos moren sin tenker jeg. Anonymkode: a5f74...f29 Da er det ikke rart han benyttet sjansen på det nå, siden det ikke er ofte han får det ellers. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå