Gå til innhold

Hvorfor sjekker menn på byen når de uansett ikke får han opp pga alkoholen???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så frustrert! Da får de vel heller drite i å drikke så mye, eller drite i å late som om de er DET gode knullet liksom!

Om jeg ikke ønsker meg kuk finner jeg meg heller ei dame...

Argh! 

(Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!!)

Anonymkode: fd382...af0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jeg har blitt med en del damer hjem fra byen og endt med at pikken ikke reiste seg. Men uansett så er det jakten og det å klare få ei dame hjem til sengs som er målet. Så jeg jeg pleier å gi meg selv en klapp på skulderen og si gratulerer med fangsten, selv om det ikke ble pulings😊

Anonymkode: 53461...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må innse at du ikke tenner dem.

Anonymkode: 7af8b...db5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjer dette ofte? Har aldri opplevd akkurat det faktisk, men skjønner frustrasjonen.

Anonymkode: e15a4...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har bestemt deg for å ligge med noen en kveld på byen: Sørg for å finne han FØR kl. 12. Morsomt, sexy og deilig å dra fra festen/utestedet tidlig og ha god sex på opptur! Bare trashy og desperat å dra hjem med hverandre etter stengetid når folk uansett skal hjem - OG du risikerer at han er på nedtur og ikke får den opp. 

Anonymkode: 30ead...3ff

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så frustrert! Da får de vel heller drite i å drikke så mye, eller drite i å late som om de er DET gode knullet liksom!

Om jeg ikke ønsker meg kuk finner jeg meg heller ei dame...

Argh! 

(Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!!)

Anonymkode: fd382...af0

Menn er optimister, det skal de ha.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha. Jeg har blitt med en del damer hjem fra byen og endt med at pikken ikke reiste seg. Men uansett så er det jakten og det å klare få ei dame hjem til sengs som er målet. Så jeg jeg pleier å gi meg selv en klapp på skulderen og si gratulerer med fangsten, selv om det ikke ble pulings😊

Anonymkode: 53461...ddd

Samme her. Er ikke krise om det ikke blir sex. Er jaktens trofé som teller. Hilsen voksen mann.

Anonymkode: 93723...396

• Liker 1
Skrevet

Alle vet at menn ikke eier selvinnsikt og at de har et grandiøst selvbilde.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tipper endel overvurderer pikkens evne til å reise seg samtidig som de undervurderer hvor fulle de er. Han som er min faste FF var i utgangspunktet et ONS, han sleit med å få den opp første gangen  men var veldig aktiv ellers, til slutt fikk vi den opp sammen. Over 2 år senere og kun edru knull klarer han å holde ut så lenge han/vi ønsker og aldri noe problemer med å få den opp. Så tipper han er så vant med en velfungerende pikk at han glemmer at den ikke alltid funker full 😉.

Anonymkode: 7a729...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Samme her. Er ikke krise om det ikke blir sex. Er jaktens trofé som teller. Hilsen voksen mann.

Skal legges til at jeg har opplevd damer som ikke blir våte pga de er fulle. Så dette med erigert klitoris og penis går begge veier 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så enig. Har opplevd dette selv flere ganger.

Jeg er klar over at menn må "selge seg selv" skal de ha sjans. Men synes de overselger noen ganger, altså lover ting jeg tror de vet de ikke kan holde. Hadde dette vært vanlig handel hadde forbrukerrådet gret inn for ulovlig markedsføring.

Det gjelder for øvrig ikke bare de som ikke får den opp, men også de som har mini-tiss.

Anonymkode: 98bb7...ae6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal legges til at jeg har opplevd damer som ikke blir våte pga de er fulle. Så dette med erigert klitoris og penis går begge veier 😅

Ha ha ja der har du meg, som ikke drikker noe vann og tisser hundre ganger i løpet av kvelden. Tørt som sahara uansett hvor kåt jeg er. Et par år siden ONS nå da heldigvis. 

Anonymkode: 7a729...1dd

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er så enig. Har opplevd dette selv flere ganger.

Jeg er klar over at menn må "selge seg selv" skal de ha sjans. Men synes de overselger noen ganger, altså lover ting jeg tror de vet de ikke kan holde. Hadde dette vært vanlig handel hadde forbrukerrådet gret inn for ulovlig markedsføring.

Det gjelder for øvrig ikke bare de som ikke får den opp, men også de som har mini-tiss.

Anonymkode: 98bb7...ae6

Samme gjør damer. Vond vagina lukt, hengende lepper, tørr. De overselger seg på byen akkurat som menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem drar på byen for å få seg noe? Folk må virkelig være desperate i disse dager😂😂 Kunne aldri dratt på byen for å finne meg et ligg. Klarer man ikke finne en partner uten å drikke seg til mot, så har man større problem enn som så. Alkohol og sex er no go!

Anonymkode: f4b2b...fed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd flere ganger at to menn har sjekket meg opp. De er ganske jevngode, men til slutt faller valget på han ene som lovet gull og grønne skoger. Men så får han den ikke opp. Utrolig irriterende når jeg kunne ha valgt han andre.

Anonymkode: d4912...fbb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem drar på byen for å få seg noe? Folk må virkelig være desperate i disse dager😂😂 Kunne aldri dratt på byen for å finne meg et ligg. Klarer man ikke finne en partner uten å drikke seg til mot, så har man større problem enn som så. Alkohol og sex er no go!

Latterlig kommentar. Byen har alltid vært sjekke arena nummer en.

Anonymkode: 6e7be...fc5

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj så fantastisk menneske du er som ikke sjekker opp noen på byen! Fantastisk 🤪

Anonymkode: d4145...f83

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig kommentar. Byen har alltid vært sjekke arena nummer en.

Vet du hva som er latterlig? At man i Norge må drikke seg til mot for å tørre å sjekke opp en partner. Det syns jeg er latterlig.. Og for ikke å snakke om alle overgrep som skjer og missforståelser når folk er fulle. Burde vært ulovlig å drikke alkohol å ha sex. På samme måte som man ikke kan kjøre bil å drikke. Alkohol er falsk trygghet for usikkre mennesker som normalt sett ikke ville klart å sjekke opp en person i edru tilstand.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du hva som er latterlig? At man i Norge må drikke seg til mot for å tørre å sjekke opp en partner. Det syns jeg er latterlig.. Og for ikke å snakke om alle overgrep som skjer og missforståelser når folk er fulle. Burde vært ulovlig å drikke alkohol å ha sex. På samme måte som man ikke kan kjøre bil å drikke. Alkohol er falsk trygghet for usikkre mennesker som normalt sett ikke ville klart å sjekke opp en person i edru tilstand.

*gjesp*  

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj så fantastisk menneske du er som ikke sjekker opp noen på byen! Fantastisk 🤪

Anonymkode: d4145...f83

Etter hvert vokser mann opp vet du. Greit når du er 18-20, men når du har passert 25 syns jeg det bare er flaut å se på disse desperate jentene og guttene som springer rundt å prøver å få seg et knull. Syns litt synd på de egentlig at de ikke ser det selv.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...