AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Hei! Har noen erfaring med fingermaling, fargepapir og maling generelt? Passer det for barn som nettop har fylt to? Det er kanskje veldig varierende, men vurderer å prøve. Jeg så nemlig på YouTube og ble inspirert, tenker kanskje jenta mi hadde synes det var gøy, har en forhåpning om det. Har dere noen gode tips til formingsartikler? Papir, klistremerker, etc.. hvor kjøper man sånt? Finnes det noe startpakker? Alt av tips tas mot med takk:) (Hun går ikke i bhg, og jeg ser hun liker å perle og tegne, så sikkert gøy med litt mer avansert:)) Anonymkode: 926ca...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Finnes masse forskjellig malesaker og diverse i helt vanlige lekebutikker, bokhandlere osv. Anonymkode: 41b49...543 1
Frostrose Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Min jente på 1,5 år bruker fingermaling, play doh og andre aktiviteter. Akkurat fingermalin tar en del til å lage til (duk, dekke klær mm), men er veldig kjekt den lille stunden hun maler. Jeg handler på jollyroom.no, ikea, bokhandler, lekebutikk og lekemer.no 😊
Sirah Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Bokhandlere, lekebutikker, hobbybutikker.... Vil tro du kan få klistremerker osv billig på wish
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Lekebutikker, hobbybutikker (Panduro f.eks), IKEA, bokhandlere 😊 Anonymkode: f6643...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå