AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Hva synes dere om det programmet? Jeg klarer ikke se på det, får litt dyremishandling-følelse av noen av scenene. I tillegg til at dyrene lever i en dyrehage. Anonymkode: d1b0b...067
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det programmet? Jeg klarer ikke se på det, får litt dyremishandling-følelse av noen av scenene. I tillegg til at dyrene lever i en dyrehage. Anonymkode: d1b0b...067 Hva mener du er dyreplaging . Jo i en perfekt verden og viss menneske hadde oppførst seg bra hadde vi ikke trengt dyreparker. Men mange av disse dyrene får ikke leve fritt uten å bli drept pga mennesker. Noen er nesten totalt utryddet. Det finnes elendige dyreparker her i verden. Men Kristiansand er ikke den værste. Dyrene har det så godt som de kan ha og mange er født i fangenskap og kan ikke settes ut. Det blir å drepe de. Anonymkode: 7fb7f...03b
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 (endret) Jeg synes dette er et flott program, lærerikt og interessant. Jeg tror dyrene har det veldig godt i den dyreparken. Endret 4. mars 2019 av Kjærlighetsbarn98
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Koselig og lærerikt program, den er ikke som andre dyreparker, virker som dyrene har det veldig godt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå