AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Har farget håret i en copper farge og bleket lyse striper. Har lyst på en mer lik lys farge over hele. Kan jeg bruke avfarging over hele? Hva skjer med de lyse stripene, vil de bli ennå lysere? Tenkte bruke denne: Anonymkode: 90a8d...a69
*Mocca* Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Den avfargingen fjerner farge, den bleker ikke, dermed skal ikke de lyse stripene bli noe lysere. Men vær obs på at du kan få litt gul/oransje skjær i håret siden du har en copper farge nå, så gå for en lys farge med lilla/blå/grå pigmenter i seg evt. Og lilla shampo.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 11 minutter siden, *Mocca* skrev: Den avfargingen fjerner farge, den bleker ikke, dermed skal ikke de lyse stripene bli noe lysere. Men vær obs på at du kan få litt gul/oransje skjær i håret siden du har en copper farge nå, så gå for en lys farge med lilla/blå/grå pigmenter i seg evt. Og lilla shampo. Okay, så jeg burde farge over med en farge tilslutt? Jeg synes stripene ble ganske gule i seg selv, kunne tenkt meg en varm blondfarge over hele 🤔 Har ikke råd til frisør 😬 Slik ser det ut nå 😮 Anonymkode: 90a8d...a69
*Mocca* Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okay, så jeg burde farge over med en farge tilslutt? Jeg synes stripene ble ganske gule i seg selv, kunne tenkt meg en varm blondfarge over hele 🤔 Har ikke råd til frisør 😬 Slik ser det ut nå 😮 Anonymkode: 90a8d...a69 Ikke sikkert siden det er forholdsvis lyst, kan hende det vil holde med avfargingen og lillashampo. Spesielt siden du vil ha litt varm farge, de har jo gjerne litt rødt i seg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 10 minutter siden, *Mocca* skrev: Ikke sikkert siden det er forholdsvis lyst, kan hende det vil holde med avfargingen og lillashampo. Spesielt siden du vil ha litt varm farge, de har jo gjerne litt rødt i seg. Okay, takk for svar 🙂 Har du en lillashampo å anbefale? 🙈 Ikke brukt det før. Målet mitt er denne fargen: Anonymkode: 90a8d...a69
*Mocca* Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Jeg ble anbefalt denne, kjøpt på Cubus tror jeg. Har ikke testen den selv ennå, men siden du vil ha det omtrent som på bildet, så tror jeg ikke du trenger av de sterkeste lilla shampoene heller.. bare litt for å ta det verste.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå