Gå til innhold

Mannen er ikke kåt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har vært i forhold i 7 år. Jeg er en veldig seksuell person, og trenger den oppmerksomheten og bekreftelsen og selvfølgelig den digge orgasmen. Men jeg får det ikke av samboer, vi har snakket om det mange ganger, jeg forteller han at jeg er seksuelt frustrert og at jeg ønsker mer. Vi har skjeldent sex synes jeg, 1 til 2 ganger i uka, sist vi hadde det var for to uker siden. Noen som har noen tips? Jeg blir gæren, tenker på pikk hele tia. Veit ikke hva jeg ska gjøre 😂 veldig slitsomt for meg selv og sikkert han som ikke klarer og tilfredsstille meg.. og ja, jeg onanerer. Men det er abeslutt ikke det samme...  vi er i midten av 20 åra, så syntes det er litt tidlig og sette sexlivet våres på hylla... 

Anonymkode: 10bd0...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan han rett og slett være litt lei av deg? Dere er ganske unge og har vært sammen siden dere var tenåringer. Uansett grunn blir det vanskelig å ha et forhold med så stor forskjell i lyst. Dere er altfor unge til det. Hvis dere ikke har barn, ville jeg vurdert å gå.

Anonymkode: efffc...107

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han rett og slett være litt lei av deg? Dere er ganske unge og har vært sammen siden dere var tenåringer. Uansett grunn blir det vanskelig å ha et forhold med så stor forskjell i lyst. Dere er altfor unge til det. Hvis dere ikke har barn, ville jeg vurdert å gå.

Ja, jeg har spurt rett ut om det er det at han ikke tenner på meg lengre og om det er noe annet han vil prøve. Men han sier st det ikke er noe at han bare ikke har så mye lyst bestandig.. dette plager meg mye, har vurdert og gå, men vi har nettopp kjøpt oss hus.. så er vanskelig det også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg som en sånn kvalm jente som hele tiden vil, er jo mannfolka som skal ha mest lyst🤷🏽‍♀️ Men jeg er som en mann når det kommer til sånne ting. Føler meg ekkel ovenfor samboer,  veldig vanskelig dette her... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har spurt rett ut om det er det at han ikke tenner på meg lengre og om det er noe annet han vil prøve. Men han sier st det ikke er noe at han bare ikke har så mye lyst bestandig.. dette plager meg mye, har vurdert og gå, men vi har nettopp kjøpt oss hus.. så er vanskelig det også. 

Jeg kan kjenne meg igjen fra mine yngre dager. Jeg elsket fyren og kunne ikke se for meg å gå fra han, men jeg hadde mindre og mindre lyst. På han. Men jeg hadde lyst ellers. Så han trodde jo det var noe galt med meg, og jeg trodde det samme.

Når det endelig ble slutt, så hadde jeg normal/ stor lyst på neste ;) Det er maaange år siden og nå som jeg ser det med mer voksne øyne ser jeg jo at jeg hadde mistet kjærestefølelsene for han, men ikke ville innrømme det for meg selv, fordi jeg var så glad i han.

Du gjør lurt i å finne ut av dette før du blir gravid. Et hus er bare en praktisk ting, et livslangt forhold med frustrasjon er selve livet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke å ha sex 1-2 ganger pr uke er sjeldent. Han har vel mindre sexlyst enn deg. Forstår at det er kjedelig. Men så lenge dere faktisk har jevnlig sex så synes jeg du gjør mer ut av det enn du trenger. 

Anonymkode: da176...826

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er jo mannfolka som skal ha mest lyst

Hvorfor det? I følge hvem? Her på KG virker det ikke sånn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kjenne meg igjen fra mine yngre dager. Jeg elsket fyren og kunne ikke se for meg å gå fra han, men jeg hadde mindre og mindre lyst. På han. Men jeg hadde lyst ellers. Så han trodde jo det var noe galt med meg, og jeg trodde det samme.

Når det endelig ble slutt, så hadde jeg normal/ stor lyst på neste ;) Det er maaange år siden og nå som jeg ser det med mer voksne øyne ser jeg jo at jeg hadde mistet kjærestefølelsene for han, men ikke ville innrømme det for meg selv, fordi jeg var så glad i han.

Du gjør lurt i å finne ut av dette før du blir gravid. Et hus er bare en praktisk ting, et livslangt forhold med frustrasjon er selve livet!

Ja, vi har det veldig fint ellers. Kan hende han ikke har de følelsene for meg lengre som han en gang hadde men at jeg er mere som en venn for han. 

Begynner jo og miste litt lyst på han også når jeg føler han ikke har lyst på meg. Men går jo rundt å er konstant frustrert 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Hvorfor det? I følge hvem? Her på KG virker det ikke sånn. 

Er vel ikke bestandig sånn at det er mannfolka som er mere kåte, men med andre jeg kjenner så er det jo kvinnfolka som har problemer med at mannen hele tiden vil.. blir sjalu når jeg hører om det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke å ha sex 1-2 ganger pr uke er sjeldent. Han har vel mindre sexlyst enn deg. Forstår at det er kjedelig. Men så lenge dere faktisk har jevnlig sex så synes jeg du gjør mer ut av det enn du trenger. 

Anonymkode: da176...826

Ja kan nok hende jeg gjør mer ut av det en jeg trenger. Men når man er i et fast forhold og går rundt og ønsker å få pikk å føler jeg ikke kan mase mer så er det litt spesielt syntes jeg🧐 å når jeg først har gjort litt utav det så er det vanskelig og få tankene over på noe annet en at jeg gjerne vil ha mere sex 

AnonymBruker
Skrevet

Som mann vil man knulle ei ny dame. Det ligger i DNA'et å befrukte nye damer. Så menn slutter ikke å ha lyst på sex, bare med samme dame etter en stund. 

Anonymkode: 8b691...82e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann vil man knulle ei ny dame. Det ligger i DNA'et å befrukte nye damer. Så menn slutter ikke å ha lyst på sex, bare med samme dame etter en stund. 

Ja sånn er det vell med damer også? Når jeg ikke får det jeg vil ha hjemme er det jo lett og se etter andre. Men er jo lov og se men ikke røre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må du nesten finne dokumentasjon på.

Anonymkode: 72400...2ef

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten å være ekspert, så ligger det noe i dette, men vil vel mene at evolusjonen er kommet bittelitt lenger enn det.... Man kan fint ha sex med samme damen hele livet. Trikset er å variere innholdet og av og til gjøre det mer spennende og pirrende. De fleste i i småbarnsalderen opplever tidsklemma og selv når barna blir større blir mye rutine og autopilot når det gjelder sex. Da må man være flinke til å utfordre hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi har det veldig fint ellers. Kan hende han ikke har de følelsene for meg lengre som han en gang hadde men at jeg er mere som en venn for han. 

Begynner jo og miste litt lyst på han også når jeg føler han ikke har lyst på meg. Men går jo rundt å er konstant frustrert 

Tror mange har det sånn. Liten trøst for deg. Sorry. 

Anonymkode: 99253...5e3

Skrevet

Tror du må ta deg en prat med kjæresten, om det er noe han tenker eller føler på. Menn flest liker ikke å prate om følelser osv, men er verdt et forsøk. Samt om du maser eller presser kan det fort ha motsatt effekt, så prøv å sultfór han litt å la han komme til deg å la han få en "jakt" følelse.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten finne dokumentasjon på.

Bare å google menns trang til å formere seg, så får du opp masse artikler. Se på dyreriket også. Alt handler om å befrukte og erobre. Til syvende og sist er vi dyr selv om vi liker å tro noe annet. Biologi går ann å temme til en viss grad, men den ligger dypt forankret i oss. Menn i dag er blitt forandret gjennom mange hundre og tusen år til å bli mindre aggresive, mere empatiske, mere kjærlige og mere trofast. Men instinktene ligger der enda. Akkurat som de avler om enkelte hunderaser for å bli mindre aggresive osv for å passe bedre til å bli en familie hund.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Missk89 skrev:

Tror du må ta deg en prat med kjæresten, om det er noe han tenker eller føler på. Menn flest liker ikke å prate om følelser osv, men er verdt et forsøk. Samt om du maser eller presser kan det fort ha motsatt effekt, så prøv å sultfór han litt å la han komme til deg å la han få en "jakt" følelse.

Ja, men ska jeg da bare ikke vise min interesse for sex oven for han da? Men om han er gira klarer ikke jeg å la være å la han jakte 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men ska jeg da bare ikke vise min interesse for sex oven for han da? Men om han er gira klarer ikke jeg å la være å la han jakte 

Går under teasing, vær litt hard to get. Men ikke gjør det for lenge, da gir dem opp. Si nei til han på en sexy å litt teasende måte. Ikke bare lahan få vilja si når han vil ;)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare å google menns trang til å formere seg, så får du opp masse artikler. Se på dyreriket også. Alt handler om å befrukte og erobre. Til syvende og sist er vi dyr selv om vi liker å tro noe annet. Biologi går ann å temme til en viss grad, men den ligger dypt forankret i oss. Menn i dag er blitt forandret gjennom mange hundre og tusen år til å bli mindre aggresive, mere empatiske, mere kjærlige og mere trofast. Men instinktene ligger der enda. Akkurat som de avler om enkelte hunderaser for å bli mindre aggresive osv for å passe bedre til å bli en familie hund.

Du påstår at "det ligger i DNA'et å befrukte nye damer". Kom med en dokumentasjon/link, hvis du klarer å finne det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...