Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

“det vi gir ifrå øss dit vi i lønndom går blir gras til hyrdens hvite lam og Sarons sorte får” 

Anonymkode: 0dcee...1f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er Ikke et forum for leksehjelp 

Anonymkode: b5ed5...aaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det handler om at man ikke skal ta seg selv så høytidelig, og at ting man sier og gjør kan ha både en positiv og en negativ effekt, alt etter som hvordan man ser det. 

Anonymkode: e508f...362

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

“det vi gir ifrå øss dit vi i lønndom går blir gras til hyrdens hvite lam og Sarons sorte får” 

Som jeg skrev i den andre tråden din, betyr det at:

Salomo spiser fint, Jørgen spiser tørre skalker, men når de går på do skjer det samme med det de begge skiter ut - den blir til gjødsel som gir fint gress til sauene.

Anonymkode: 05338...7c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

“det vi gir ifrå øss dit vi i lønndom går ” 

Dette beskriver rett og slett et toalettbesøk: " det vi gir i fra oss (urin og avføring)  dit vi i lønnsom går ( på toalettet)

Og nei, det er ikke tull!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette beskriver rett og slett et toalettbesøk: " det vi gir i fra oss (urin og avføring)  dit vi i lønndom går ( på toalettet)

Og nei, det er ikke tull!

Rettet opp en feil.

Skrevet

det vi gir ifrå øss dit vi i lønndom går blir gras til hyrdens hvite lam og Sarons sorte får

Det vi gir i fra oss i dit vi i hemmelighet går, vil gresset være det samme om så det ender/går til hyrdens hvite lam eller til Sarons sorte får.

Det vi gir i fra oss dit vi i hemmelighet går, vil gresset (det vi har gitt i fra oss) være det samme/bestå av det samme, om det er til den rike eller den fattige/ om det er til kongens hvite lam eller til de mindre "viktige" sorte får.

Gresset er grønt for alle (uansett til hvem, så er gresset lik i konsistens/farge.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...