Gjest dumpa Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Er det ikke litt feigt om du går i et forhold og egentlig ikke er lykkelig, men forteller kjæresten din at du er det. Så nå du møter en annen som du synes er "bedre", så avslutter du forholdet og går rett over til den nye? On the receiving end......
Sarke Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Er det kjiipeste jeg har hørt. Finnes mange dårlige personer i verden med dårlig stil. Jeg er for ærlighet og det å holde noen på gress inntil noen bedre kommer din vei, er mangel på respekt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Skjer slikt, så mener man ikke noe vondt med det. men forteller kjæresten din at du er det.
amalie2 Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 men det kan jo være at de ikke vil innse selv at de er ulykkelige, og da blir forelsket i noen andre og må bare innse at de ikke vil være i det forholdet?! men hvis de er sammen med noen uten å bry seg, så er det kjiipt!! og hadde noen gjort det mot meg, så hadde jeg blitt og jeg hadde aldrig gjort noe sånn mot noen jeg var sammen med! litt mer respekt bør man ha for folk!!
Gjest happyending Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Akkurat sånn er en veldig vanskelig sak.. Han jeg er sammen med nå var sammen med ei jente i flere måneder før han gjorde det slutt, og han hadde aldri følelser for henne.. Det var hun som la litt mer i at han var full og kåt på nyttårsaften liksom.. Og sånn som han holdt på syns jeg er utrolig dårlig, han visste hele tiden at han ikke hadde følelser for henne.. Men, om jeg nå fikk følelser for en annen, så hadde jeg prøvd å glemme dem, for jeg er jo veldig glad i kjæresten min.. Og da kan det være det hadde gått en stund uten at jeg hadde sagt noe til han, kun fordi jeg ikke vil såre han.. Skal man liksom gjøre det slutt og risikere å ødelegge noe som er rett bare fordi man får et innfall av usikkerhet?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Jo det er veldig feigt! Men mange er mer redde for å være singel enn å være i et intetsigende forhold, så da gjør man det man syns er lettest. Og er så ego at de bryr seg minst om hva kjæresten vil føle ved å bli lurt. Skjerpings til dem som gjør det.
Donnie Darko Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 men det kan jo være at de ikke vil innse selv at de er ulykkelige, og da blir forelsket i noen andre og må bare innse at de ikke vil være i det forholdet?! her tror jeg du pirket borti en sannhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå