Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor mener vi bør dra til min bestemor (hennes svigermor) på 17. mai i år. 

Bare noen dager før det skal jeg gjennom en veldig tøff ankesak i retten. 

Jeg vet at jeg ikke kommer til å være opplagt tii å dra i besøk og late som alt er bra når jeg vet jeg kommer til å være veldig sliten.

Må jeg være med?

Anonymkode: 40a78...173

Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Er du over 18 år så bestemmer du selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg hjemme for å samle krefter om det er det du trenger.

Anonymkode: 345d5...c09

AnonymBruker
Skrevet

Husk at bestemødre ikke varer evig, vent å se an formen til nærmere avgang. Det går ikke å bestemme dagsformen lang tid i forveien 😉.

Anonymkode: fe293...475

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det bestemmer du selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer selvsagt selv, men jeg ville sett an formen den dagen. Ikke lås deg til dette nå, men fortell din mor og bestemor at du har veldig lyst til å komme, men at du må se an hvordan formen er den dagen - på grunn av ankesaken. 

Bestemødre varer som nevnt ikke for evig, og jeg er blant dem som mener at familie er utrolig viktig. Hvis du ikke kan besøke bestemor på 17. Mai kan du jo planlegge et besøk enn annen gang, kanskje i forkant av rettssaken? Du kan jo spikre en annen dato allerede nå, og kanskje finne på noe ekstra fint med bestemor som «plaster på såret» for at du ikke kommer på 17. Mai. 

Anonymkode: 3000b...695

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får gjøre som du vil, men husk at besteforeldre har vi bare på lånt tid. Jeg uffet og ugget over hvert besøk hos mormor og morfar. Tok meg aldri tid til å dra innom. Før jeg visste ordet av det var han død. Jeg savner han noe sinnsykt og angrer som ei bikkje på at jeg ikke tok meg tid til de besøkene innimellom. 

Anonymkode: 78e1e...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...