Gå til innhold

Sex under mensen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sex mens de har mensen? Noe en må passe på? 

Anonymkode: ff34b...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har håndkle i senga og har litt mer begrenset sex enn ellers. 

Det bryr ikke meg. Jeg er ofte ekstra kåt.

Anonymkode: 99fbb...0f7

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har håndkle i senga og har litt mer begrenset sex enn ellers. 

Det bryr ikke meg. Jeg er ofte ekstra kåt.

Bruker partneren kondom når han er inni deg? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker partneren kondom når han er inni deg? 

Nei. Jeg har spiral. 

AnonymBruker
Skrevet

Går med tampong og tar den ut rett før sex (så er det ikke så mye blod). Har håndkle under meg. Har våtservietter og glidemiddel tilgjengelig. 

Anonymkode: ece5c...89d

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer før sex sånn at jeg har vasket bort blod, så har vi håndkle under oss når vi har sex, etterpå går vi begge i dusjen for å vaske av oss blod + svette og sæd. Blir litt mer grisete, men jeg blir bestandig så kåt når jeg har mensen, så det er verdt det. Han brukte av og til kondom, men fikk alltid blod på seg uansett, så vi tar oss heller en god vask etterpå.

Anonymkode: 66899...542

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer før sex sånn at jeg har vasket bort blod, så har vi håndkle under oss når vi har sex, etterpå går vi begge i dusjen for å vaske av oss blod + svette og sæd. Blir litt mer grisete, men jeg blir bestandig så kåt når jeg har mensen, så det er verdt det. Han brukte av og til kondom, men fikk alltid blod på seg uansett, så vi tar oss heller en god vask etterpå.

Anonymkode: 66899...542

Høres veldig fornuftig  ut! 

Skrevet

Vi har like mye sex når jeg jeg har mensen, hopper gjerne over første dagen da visst jeg blør litt ekstra. Også er det rett i dusjen etterpå ,unntatt visst vi tar en kjappis ett sted uten dusj 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker kondom hele tida, så ikke noe stress med blod på tissen eller noe sånt. Tar ut tampongen og dusjer rett før så blir det egentlig ingen gris. Har ganske lette blødninger da.

Anonymkode: 36e94...db1

AnonymBruker
Skrevet

Hiv/Aids kanskje...

Anonymkode: cce5f...c94

Skrevet

Eneste vi gjør annerledes enn vanlig er vel egentlig å legge et håndkle under rumpa :)

Skrevet

Å "kjøre brannbil" er ganske vanlig. Forskjellen er at jeg ikke går ned og hun ikke suger etter at jeg har vært inni ho. 

Og husk å dekke godt til med håndkle. Kan bli litt sølete. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjører anal når hun har mensen. Gjerne med tampong inne samtidig.

Anonymkode: 24d3e...f11

Gjest Alterego666
Skrevet

Spiller ingen rolle, kåt er kåt. Det kan smake litt metallisk når en slikker. Det er ikke mindre deilig, bare anderledes.

Stå på!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex mange ganger under mensen, men det ble ofte smertefullt, da jeg lett får kramper i underlivet under menstruasjonen. Og de krampene er sinnsykt smertefulle...! Hele underlivet er jo oppsvulmet og blodfylt under mensen, så det blir liksom ekstra følsomt.

Har derfor droppet å ha sex under mensen i mange år nå. Orker ikke. 

Men har man det, er det håndkle under som gjelder (helst ikke et hvitt et...) og en vask etterpå.

Anonymkode: 269a5...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...