Gå til innhold

Jeg blir GAL av hunden min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det vært løpetid her av og på siden før jul, og hannhunden min går bare rundt og peser, piper, vil ikke spise, er jævlig oppmerksomhetssyk.. Og på tur står han enten bom stille eller løper så fort at han ikke rekker å gjøre fra seg, så når vi er hjemme igjen må han fremdeles på do. 

Jeg skjønner at dette naturligvis er utrolig stressende og slitsomt for han, og det er det for meg også, og jeg holder på å klikke! Det er aldri ro her, alltid pesingen hans, vandringen hans, pipingen hans. 

Hjelp!? 

Anonymkode: 818ef...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og før noen begynner å si at jeg er en dårlig hundeeier og sånn, så vil jeg presisere at jeg elsker han, og at jeg naturligvis gir han alt han trenger. Men han gjør meg gal om dagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt... har du tisper også, eller naboen? Hvem har løpetid av og på?

Anonymkode: 2d40f...09f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt... har du tisper også, eller naboen? Hvem har løpetid av og på?

Anonymkode: 2d40f...09f

Naboene. Bor i et stort nabolag fullt av tisper. Løpetidene deres overlapper hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjemisk kastrering?

Anonymkode: 005d9...76d

• Liker 3
Skrevet

Kjemisk kastrering hjalp veldig på min hund. Hør med veterinær?:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk kastrering?

Anonymkode: 005d9...76d

Har hørt så mye negativt om det, mtp usikkerhet og generell psyke og sånne ting. Og at andre hanner ikke forstår hva de er og har lettere for å angripe?  

AnonymBruker
Skrevet

Huff, skjønner hvordan du har det, er til å bli gal av. Vurdert å sende han på ferie en tur? 😆 her blir hannhunden sendt på ferie til svigers når han raser som verst med løpetidsmas. Da får vi roet ned begge to😇

Anonymkode: 5d455...85f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med veterinær. :) 

Anonymkode: b95c8...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker det der, fy faen så frustrert jeg ble 😂 ler av det nå, men den gangen ville jeg bare gråte da den lydige, oppmerksomme og sjarmerende hunden min bare ble til en tverr og vanskelig dustegutt.

Løsningen var kjemisk kastrering her, han ble seg selv igjen. Kunne være litt mer skeptisk til folk, men ikke noe voldsom endring. Han hadde ingen problemer med andre hunder, de kommuniserte på helt vanlig måte. 

Anonymkode: eaf34...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...