AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Det har vært endel ateistisk, gudsspottende såkalt “vitenskap” i de siste 500 årene hvis eneste hensikt har vært å avkristne verden. Man kan virkelig ikke stole på “vitenskap” som kun har den hensikt å avkristne verden. På en hel rekke områder behøves det nå god, sannferdig kristelig vitenskap for å gjenreise menneskehetens tro på Gud som den eneste sannhet her på denne jord. Når det gjelder den ateistiske myten om at jorden er rund, kan vi ikke se at det finnes god nok vitenskap for å hevde dette. Det kan godt hende at jorden er rund. Men for alt det vi vet er også jorden flat. Før man kommer til den konklusjon at jorden er rundt burde dette spørsmålet utredes og utforskes av sanne kristne vitenskapsmenn som lever etter Guds ord. Vi kan ikke se gode nok beviser for at jorden er rund og vi etterlyser derfor en slik vitenskapelig utredning. Anonymkode: eedce...b72
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Før noen andre sier noe: Don’t feed the troll!! Anonymkode: 36e63...eea 13
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Herregud for et idiotisk spørsmål. Alle med noe mellom ørene vet da at jorden er formet som en trekant som ligget i et stort basseng på ryggen til en gigantisk skilpadde som blir dratt rundt solen av 5 gigantiske enhjørninger som synger Come on Eileen. Jeg er sjokkert at du ikke er klar over dette. 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Tror ikke den er flat eller rund.. jeg har ikke vert så høyt oppe at jeg har sett det enda.. Anonymkode: ef738...fce
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Herregud for et idiotisk spørsmål. Alle med noe mellom ørene vet da at jorden er formet som en trekant som ligget i et stort basseng på ryggen til en gigantisk skilpadde som blir dratt rundt solen av 5 gigantiske enhjørninger som synger Come on Eileen. Jeg er sjokkert at du ikke er klar over dette. ??? Hvor har du denne skrønehistorien fra? Er du sørpefull eller veldig ung? Anonymkode: a2ffa...aa9
HalldirV2 Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært endel ateistisk, gudsspottende såkalt “vitenskap” i de siste 500 årene hvis eneste hensikt har vært å avkristne verden. Man kan virkelig ikke stole på “vitenskap” som kun har den hensikt å avkristne verden. På en hel rekke områder behøves det nå god, sannferdig kristelig vitenskap for å gjenreise menneskehetens tro på Gud som den eneste sannhet her på denne jord. Når det gjelder den ateistiske myten om at jorden er rund, kan vi ikke se at det finnes god nok vitenskap for å hevde dette. Det kan godt hende at jorden er rund. Men for alt det vi vet er også jorden flat. Før man kommer til den konklusjon at jorden er rundt burde dette spørsmålet utredes og utforskes av sanne kristne vitenskapsmenn som lever etter Guds ord. Vi kan ikke se gode nok beviser for at jorden er rund og vi etterlyser derfor en slik vitenskapelig utredning. Anonymkode: eedce...b72 Praise the Lord, Amen. 3
Horten Market Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Fra et kristent synspunkt er det revnende likegyldig hvilken form jorden har. Kristendommens eneste anliggende i så måte, er at jorden finnes. Fordi den er skapt av Gud. Alt av det vitenskapen finner ut er allerede kunnskap for Gud, fordi han har skapt alt sammen, inkludert naturlovene. Ingenting av det vitenskapen finner ut, kan rokke ved det. Alt er gammelt nytt, skapt av Gud. Ateisten som ikke skjønner det, avdekker også bare en allerede kjent kunnskap: dens dårskap. 1
FrankDrebin Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Selvsagt er ikke jorden rund, den er åttekanta! Er det mulig...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 9 minutter siden, Horten Market skrev: Fra et kristent synspunkt er det revnende likegyldig hvilken form jorden har. Kristendommens eneste anliggende i så måte, er at jorden finnes. Fordi den er skapt av Gud. Alt av det vitenskapen finner ut er allerede kunnskap for Gud, fordi han har skapt alt sammen, inkludert naturlovene. Ingenting av det vitenskapen finner ut, kan rokke ved det. Alt er gammelt nytt, skapt av Gud. Ateisten som ikke skjønner det, avdekker også bare en allerede kjent kunnskap: dens dårskap. Feil, kristendommen din støtter flat earth teorien mye mer enn at jorda er rundt. Conclusion: kristendom er bare tull. Stol på vitenskapen. Anonymkode: 4d002...3d6 1
Horten Market Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil, kristendommen din støtter flat earth teorien mye mer enn at jorda er rundt. Conclusion: kristendom er bare tull. Stol på vitenskapen. Anonymkode: 4d002...3d6 Fordi Gud har skapt alt som er objekt for vitenskap, vil alt vitenskapen avdekker, være bevis for Guds eksistens. For en kristen som allerede tror. 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men for alt det vi vet er også jorden flat. Kjøp deg en båt, -hold Stø kurs. Prates OM ETT LITE ÅR... a. 4
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ??? Hvor har du denne skrønehistorien fra? Er du sørpefull eller veldig ung? Anonymkode: a2ffa...aa9 Når du blir eldre så vil du forstå hva sarkasme er for noe. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #14 Skrevet 4. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært endel ateistisk, gudsspottende såkalt “vitenskap” i de siste 500 årene hvis eneste hensikt har vært å avkristne verden. Man kan virkelig ikke stole på “vitenskap” som kun har den hensikt å avkristne verden. På en hel rekke områder behøves det nå god, sannferdig kristelig vitenskap for å gjenreise menneskehetens tro på Gud som den eneste sannhet her på denne jord. Når det gjelder den ateistiske myten om at jorden er rund, kan vi ikke se at det finnes god nok vitenskap for å hevde dette. Det kan godt hende at jorden er rund. Men for alt det vi vet er også jorden flat. Før man kommer til den konklusjon at jorden er rundt burde dette spørsmålet utredes og utforskes av sanne kristne vitenskapsmenn som lever etter Guds ord. Vi kan ikke se gode nok beviser for at jorden er rund og vi etterlyser derfor en slik vitenskapelig utredning. Anonymkode: eedce...b72 Omdette bare kunne bevises som en sannhet, hadde det vært ok. Enn så lenge er det bare antagelser. Anonymkode: 4e6d6...cb3
Gjest NotYou Skrevet 4. mars 2019 #15 Skrevet 4. mars 2019 Herregud. Alle tar feil. Jorda er firkanta. Fulgte dere ikke med på skolen?
Ella Ellefantella Skrevet 4. mars 2019 #16 Skrevet 4. mars 2019 Hahaha, jeg så faktisk det programmet som handler om dette på Netflix i går. Orket ikke se ferdig, det var en slags "se på meeeg!"- greie fra de som frontet at jorda er flat, det var skikkelig barneskole. "JEG sa det FØRST!" "Ikke hør på han, han er gæærn, hør på MEG! JEG valge ikke å være fronfigur for denne troen, men den valgte MEG!" Osv, osv. Når så en astronaut uttaler seg, så mener de selvsagt at han juger fordi "de" ikke kan snu på noe som "vi" har blitt foret med som sannhet i så mange år, så "de" gjør alt de kan for at løgnen ikke skal avsløres! Welcome to The Trueman Show!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #17 Skrevet 4. mars 2019 11 hours ago, Horten Market said: Fra et kristent synspunkt er det revnende likegyldig hvilken form jorden har. Feil. Anonymkode: eedce...b72
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #18 Skrevet 4. mars 2019 Nei, jorden er ikke helt rund. Den er mer elliptisk, og flater litt ut ved polene. Jeg hadde en professor i geologi som sa at jorden er mer epleformet enn kuleformet. Det var nok mest en spøk, men trillrund er den ikke. (Den er ikke flat heller.) Hvem er disse vi som ikke kan se god nok vitenskap for å hevde at jorden er rund? Vi som er så opptatte av detaljer at vi vet den ikke er trillrund som billjardkule? Eller dere som tror den er flat? Dere er kanskje ikke så gode på å lese vitenskapelige artikler i utgangspunktet? Anonymkode: 3975e...620 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #19 Skrevet 6. mars 2019 På 04.03.2019 den 10.24, Ella Ellefantella skrev: Hahaha, jeg så faktisk det programmet som handler om dette på Netflix i går. Orket ikke se ferdig, det var en slags "se på meeeg!"- greie fra de som frontet at jorda er flat, det var skikkelig barneskole. "JEG sa det FØRST!" "Ikke hør på han, han er gæærn, hør på MEG! JEG valge ikke å være fronfigur for denne troen, men den valgte MEG!" Osv, osv. Når så en astronaut uttaler seg, så mener de selvsagt at han juger fordi "de" ikke kan snu på noe som "vi" har blitt foret med som sannhet i så mange år, så "de" gjør alt de kan for at løgnen ikke skal avsløres! Welcome to The Trueman Show! Heheh... kunne ikke sagt det bedre selv. Hadde samme oppfatning av dokumentaren jeg også! Anonymkode: 0a6bb...dfd 1
OPIgirl Skrevet 6. mars 2019 #20 Skrevet 6. mars 2019 På 4.3.2019 den 3.53, AnonymBruker skrev: Feil, kristendommen din støtter flat earth teorien mye mer enn at jorda er rundt. Conclusion: kristendom er bare tull. Stol på vitenskapen. Anonymkode: 4d002...3d6 Jeg stoler fint lite på vitenskapen. Den har tatt feil gang på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå