Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bella9
Skrevet

jeg sliter skikkelig med BLANK t sone og har så problemer med å finne riktig foundation som varer hele dagen uten å se helt svett ut.har ellers meget pen hud så jeg trenger kun en tynn enn som dekker bare litt.kan noen anbefale noe bra ?skal ut å shoppe etter jobb idag.please jenter :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Den foundationen jeg liker best til det, er id Bare Escentuals. Veilen er utrolig bra! Men, dette er jo litt spesielt da, mineralsminke i pudderform. Selges ofte hos hudpleiere som selger MD Formulations. Du kan eventuelt be om å bli prøvesminket? Funker veldig fint på meg iallall. (Og sminken er mye billligere på nett...)

Ellers er kanskje det beste å kjøpe et mattende produkt til å ha utenpå sminken, for eksempel har Decleor en som er veldig bra, heter noe sånt som Intensive Anti-shine Care, iallfall på strawberrynet.

Gjest gjesten
Skrevet

Har slitt litt med samme problemet. Synes Clinique- serien har hjulpet. Spesielt disse små tubene som heter "poreminimizer". T- sonen (særlig panne og nese) har holdt seg bra hele dagen ved påsmøring. Kan dessverre ikke hjelpe med foundation- tips.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du vil prøve mineralsminke, men synes ID Bare Escentuals blir for skimrende, kan du prøve sminken fra GloMinerals, som gir en mattere finish. Finnes i både løs og presset, og fargeutvalget er bedre enn hos Bare Escentuals.

Skrevet

Og hvis du allikevel blir blank, kan du presse litt tørkepapir lett mot huden, uten å gni, så fjerner du det meste av fuktigheten uten at all sminken forsvinner :)

Jeg blir ofte litt blank i huden på sommeren, har dessverre ikke funnet noe som løser problemet helt, men jeg tror jeg har funnet en foundation som jeg kommer til å like ganske godt også når det blir varmt, for den er litt 'tørr'. Det er Cashmere perfect fra L'Oréal, det står på pakken at det er sånn to-i-ett foundation og pudder, men jeg synes den blir finest med litt pudder over :)

Gjest Anonymous
Skrevet

tusen takk for masse bra tips.gleder meg til å prøve meg frem :) ha en riktig god helg jenter :dagensrose:

Skrevet

Jeg bruker base fra Chanel (fast). Den hjelper meg utrolig mye også lukter den godt i tillegg!

Skrevet

Jeg også ble blank i pannen i løpet av dagen. På nesa også, men så kjøpte jeg oil control lotion fra Dermalogica og hadde under pudderfoundationen min, og siden har problemet vært løst.

Har også brukt sånt rispapir som trekker til seg den overflødige oljen i pannen, men det trngs sjelden nå. Kanskje jeg må bruke det litt hvis det blir varmt i sommer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...