AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Som tittelen sier: hvor lang tid brukte du på å bli gravid? og hvor mye sex hadde dere når dere prøvde? Noe spesielt du gjorde for å bli «fort» gravid? Anonymkode: 1a881...c8c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Ble gravid på fødte måned. Hadde mye sex den måneden. Spesielt rundt den tiden jeg tenkte jeg hadde eggløsning. Hadde sex Ca annenhver dag hele måneden. Noen ganger hver dag. Det funket! Anonymkode: d2820...34a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 8 og 9 mnd. Hadde sex jevnlig rundt eggløsning. Anonymkode: e7ce1...0f4
Memira Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 4 mnder. Hadde sex hver dag hele den mnd vi ble gravid 😅🤷🏼♀️ Og da altså pga svært mye sex-lyst og ikke fordi vi prøvde hardt å bli gravid 😂
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Det har vel en del å gjøre med hvor gammel man er, og om man prøver eller ikke.. Jeg har vært gravid tre ganger som jeg vet om, og det resulterte henholdsvis i en fødsel, en spontanabort, og en medisinsk abort. Jeg prøvde ikke å bli gravid noen av gangene. Anonymkode: b281b...143
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 Har prøvd i 1,5 år, og fremdeles ikke gravid. Nå blir det prøverør. Anonymkode: ab24f...8e8
KaBom Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Ble gravid i 2. PP. Begge PP passet veldig dårlig med mye sex på grunn av reising og feiring av jul, men spira satt, til tross for at vi kun hadde sex en gang i løpet av den fruktbare perioden (4 dager før EL).
Million Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Ble gravid etter 5 måneder. Var da 31. Husker ikke hvor ofte vi hadde sex, men jeg så selv når jeg hadde eggløsning, så jeg passet vel på å legge inn noen aksjer rundt den tiden i måneden, minst et par ganger.
Gjest NotYou Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 (endret) 5 mnd med førstemann. Hadde sex daglig. Var 23 og 25 år. Stresset mye, og hadde «tvangsex» 2 barnet var ikke planlagt. Gikk på mini- pillen når jeg ble gravid, men har antageligvis tatt noen tabletter litt sent på dagen. - Vil ikke tro vi pulte så mye da vi hadde en på 8 mnd fra før av da jeg ble gravid med nr 2.. 3 mnd med barn nr 3 - Hadde sex når vi ville. Hver 3dje dag omtrent. Funker tydeligvis best å IKKE prøve for vår del🙈 Endret 4. mars 2019 av NotYou
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 Syns det er så mange (ikke i denne tråden overraskende nok) som blir gravide bare mannen ser på dem. Merket selv raskt jeg ble deprimert av å lese om alle som ble gravide bare de så på mannen sin. Man tenker automatisk at det da er noe galt med oss selv. Men her inne var det litt mer realistiske svar Er i PP 7 å fortsatt ingenting. Anonymkode: 0dabb...148 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 Under første graviditeten ble jeg gravid på første forsøk - endte med MA i uke 10. Er nå gravid på nytt, og det klaffet da i 4. PP. Anonymkode: f8fe8...5c9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 1,5 år, sex en gang måneden jeg ble gravid. Anonymkode: 0aa0d...34b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #14 Skrevet 4. mars 2019 Av tre vellykkete svangerskap: -første testet positiv 12dager etter første samleie uten prevensjon -andre testet positiv 15mnd etter første samleie uten prevensjon (hadde en MA inni mellom der uke 9+5) -tredje testet positivt 3mnd etter første samleie uten prevensjon Alle med samme mann Anonymkode: bbfcd...38c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #15 Skrevet 4. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er så mange (ikke i denne tråden overraskende nok) som blir gravide bare mannen ser på dem. Merket selv raskt jeg ble deprimert av å lese om alle som ble gravide bare de så på mannen sin. Man tenker automatisk at det da er noe galt med oss selv. Men her inne var det litt mer realistiske svar Er i PP 7 å fortsatt ingenting. Anonymkode: 0dabb...148 PP 7 her og.. blir så utålmodig 😭 Anonymkode: 1a881...c8c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #16 Skrevet 4. mars 2019 2 år med første, men mistet i uke 10.dette var for 4 mnd siden. Prøver enda😢😅 Anonymkode: b5cc3...442
Cyndaquil Skrevet 4. mars 2019 #17 Skrevet 4. mars 2019 Jeg har flaks. Tross PCOS, og mann som oftest er for sliten til sex, har det gått skrekkelig lett. førstemann ble til på p piller med kun sex en gang den måneden. andre (gravid nå) ble til av en sprekt kondom, også med kun 1 økt den måneden. Jeg hadde kjøpt eggløsningstrimer for å kartlegge syklussen min og egg og slikt. Testen var ikke positiv før mange dager etter økten. Men det var nok. Vi rakk ikke prøve før spira satt 😮 jeg har BMI på 28 og massevis av cyster på begge eggstokker. Men ble kjempelett gravid. Så om noen leser dette, og er lei seg over pcos diagnosen sin, ikke fortvil! Det trenger ikke bety problemer 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #18 Skrevet 5. mars 2019 Satt på 3. forsøk hadde sex ca annenhver dag. Anonymkode: be02f...a29
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #19 Skrevet 5. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: PP 7 her og.. blir så utålmodig 😭 Anonymkode: 1a881...c8c Samme her Å man leser stadig om alle som bare blir gravide så fort noen sier ordet gravid 😄 skulle ønske jeg var slik! Heldige. Anonymkode: 0dabb...148
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #20 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Satt på 3. forsøk hadde sex ca annenhver dag. Anonymkode: be02f...a29 Gjorde du det samme hver mnd? Eller endret du på noe den mnd du ble gravid? Anonymkode: 0dabb...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå