LoveYA Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Hei jeg fikk et par Adidas superstar sko til bursdagsgave, jeg hadde ventet i ca 1 år til å få det originale og nå som jeg fikk dem til brusdagen min var dem falsk. Jeg merket det ikke før jeg så på mange videoer av skoen altså real vs fake å da skjønte dem er fake. så snakket jeg med søstera min om det og sa at det var falske sko hun hadde kjøpt til meg på ca 700 kr. Hun viste ikke om det og da ble hun litt sur og sa at jeg skulle enten gi dem til bake for at hun skal sende dem tilbake, altså til Vietnam fordi det var der hun bestilte dem fra. og såå sa hun at hun ikke gidder og nå er jeg skikkelig lei meg. så hva skal jeg gjøre??
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Gjøre? Ingenting. Din søster burde skjønt at de var fake når hun bestilte fra Vitenam, du kan få ekstre til samme pris i Norge. Anonymkode: 2a35c...da1 1
Perelandra Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg