AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #21 Skrevet 3. mars 2019 Hei ts her. Til dere som sier anmeld. Da dette skjedde var jeg veldig skammende å ville ikke at venner skulle få vite dette eller resten av familien. Men nå så er jeg usikker fordi jeg har fått høre at dette har skjedd flere så med andre ord, dette er noe som han gjør. Å vil ikke det skal skje med enda flere. Men føler jeg har alt for lite å gå på. Har videon som viser hvor borte jeg var tidligere på kvelden. Men selve episoden som skjedde blir jo bare mitt ord imot hannes ord.. Anonymkode: 427a9...25a
isw Skrevet 3. mars 2019 #22 Skrevet 3. mars 2019 Hvis man ikke husker noen ting, er det ikke så lett å konkludere om hva som er gjort og sagt. Men generelt er det en uting å ha sex med altfor fulle personer. Han høres ut som en drittsekk uansett hva dette var. Dessverre tror jeg uansett ikke du får han dømt på dette grunnlaget. Det blir ord mot ord. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #23 Skrevet 3. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skrev han? Generelt er det ikke voldtekt fordi du var full. Anonymkode: 86537...825 For noe tull! Man forgriper seg ikke på forsvarsløse og bevisstløse mennesker. Anonymkode: 784ae...3a9 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 3. mars 2019 #24 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts her. Til dere som sier anmeld. Da dette skjedde var jeg veldig skammende å ville ikke at venner skulle få vite dette eller resten av familien. Men nå så er jeg usikker fordi jeg har fått høre at dette har skjedd flere så med andre ord, dette er noe som han gjør. Å vil ikke det skal skje med enda flere. Men føler jeg har alt for lite å gå på. Har videon som viser hvor borte jeg var tidligere på kvelden. Men selve episoden som skjedde blir jo bare mitt ord imot hannes ord.. Anonymkode: 427a9...25a Jeg synes du burde ta kontakt med de jentene som har opplevd det samme med fyren slik at dere kan anmelde alle sammen. Da har han større sjanse til å bli dømt
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #25 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg synes du burde ta kontakt med de jentene som har opplevd det samme med fyren slik at dere kan anmelde alle sammen. Da har han større sjanse til å bli dømt 👆🏻 Dette Anonymkode: 784ae...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #26 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: For noe tull! Man forgriper seg ikke på forsvarsløse og bevisstløse mennesker. Anonymkode: 784ae...3a9 Hvordan kan du vite at han gjorde det? Anonymkode: 86537...825
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #27 Skrevet 3. mars 2019 Jeg så en gang en mann som holdt på å skjære av hodet på ei jente. Jeg ble usikker og lurte på om det var et drap jeg var vitne til, jeg gikk bort og spurte om han holdt på å myrde henne. Da svarte han neida, hun har samtykket. Jeg slo meg til ro med det og gikk videre. Men nå lurer jeg på om hun egentlig ikke samtykket og at jeg kanskje burde ringt politiet. Anonymkode: ae824...970
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #28 Skrevet 3. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så en gang en mann som holdt på å skjære av hodet på ei jente. Jeg ble usikker og lurte på om det var et drap jeg var vitne til, jeg gikk bort og spurte om han holdt på å myrde henne. Da svarte han neida, hun har samtykket. Jeg slo meg til ro med det og gikk videre. Men nå lurer jeg på om hun egentlig ikke samtykket og at jeg kanskje burde ringt politiet. Anonymkode: ae824...970 Igjen, vært enklere om det var tilfellet for da hadde det vært et vitne tilstede. Noe helt annet når det kun var ord mot ord Anonymkode: 427a9...25a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #29 Skrevet 3. mars 2019 21 minutter siden, Catalina Culès said: Vist dette ikke voldtekt, så er ingenting voldtekt, anmeld ham NÅ! 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har du noe av det han sa skriftelig? Det kunne kommet godt med i en anmeldelse.. Anonymkode: 7c811...6f5 Kommer ingen vei med noen anmeldelse. Hva skal hun si da? "Jo, for 2 årsiden ble jeg kanskje voldtatt. Jag vet ikke om det var voldtekt fordi jeg var drita full, men mine medsøstre på kvinneguiden mener det var voldtekt" Anonymkode: 86537...825 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #30 Skrevet 3. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi at i følge han så lå jeg helt i ro å bevegde meg ikke å lagde ikke en lyd. Var helt slapp i kroppen. Siterer han nå. Dette er ikke slik jeg er med en sengepartner uansett hvor full jeg har vært. Anonymkode: 427a9...25a Si meg, er han stokk dum i hodet som ikke skjønner at han selv voldtar noen når han har sex med en som ikke lager lyd og er helt slapp i kroppen? Har du meldinger fra han som sier dette her? Dette er soleklart en voldtekt. ÆSJ for en fyr, i tillegg virker han ekstremt uintelligent som ikke skjønner hva han har gjort. OI, du var helt slapp og lagde ikke lyd, hva kan ha skjedd jeg skjønner ikke øøøh... IDIOT. Anonymkode: a6820...881 2
Frk Midnattsol Skrevet 3. mars 2019 #31 Skrevet 3. mars 2019 JA.... Jeg jobber på et overgrepsmottak i en stor norsk by, og får inn flere damer (og noen menn) med lignende historie, og tro du meg, hadde du oppsøkt oss, hadde det blitt gjennomført komplett "overgrepsløp", med grundig journalføring, full sporsikring og innsamling av bevis i form av klær osv. Du hadde også fått tilbud om bistandsadvokat!! Det hadde i tillegg også blitt gjennomført full vaksinasjonspakke for mange kjønnssykdommer osv osv... Dette er voldtekt!!! 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #32 Skrevet 3. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du vite at han gjorde det? Anonymkode: 86537...825 ÅHERREGUD FØLG MED DA. Har du i det hele tatt LEST HI. Hun var helt slapp i kroppen og lagde ikke en lyd. Man puler verkeikke bevisstløse mennesker eller menneskere som sov er. Det er en av to her, og begge alternativene er voldtekt. Anonymkode: a6820...881 2
Elán Skrevet 3. mars 2019 #33 Skrevet 3. mars 2019 Så lenge du ikke var i stand til å ta eget valg, så vil jeg kalle det voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #34 Skrevet 3. mars 2019 Jeg synes du skal anmelde. Ikke fordi han kommer til å bli dømt, men fordi det hvis andre jenter også anmelder vil politiet forhåpentligvis se et mønster. Du skal uansett ikke selv måtte samle inn bevis som holder for strafessak. Det er politiets jobb. Du skal bare anmlede den urett du utsettes for, så får resten være opp til politiet. Anonymkode: db2dc...c02 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #35 Skrevet 3. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts her. Til dere som sier anmeld. Da dette skjedde var jeg veldig skammende å ville ikke at venner skulle få vite dette eller resten av familien. Men nå så er jeg usikker fordi jeg har fått høre at dette har skjedd flere så med andre ord, dette er noe som han gjør. Å vil ikke det skal skje med enda flere. Men føler jeg har alt for lite å gå på. Har videon som viser hvor borte jeg var tidligere på kvelden. Men selve episoden som skjedde blir jo bare mitt ord imot hannes ord.. Anonymkode: 427a9...25a Anmeld. Han er en voldtektsmann. Og da har de i hvert fall ferten av ham. Den videoen du har er uansett viktig, og det at han blir anmeldt av deg gjør det bedree og sjansene større hvis han blir anmeldt igjen. Anonymkode: a6820...881 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #36 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, vært enklere om det var tilfellet for da hadde det vært et vitne tilstede. Noe helt annet når det kun var ord mot ord Anonymkode: 427a9...25a Jeg ringte ikke politiet. Det ville blitt mitt ord mot hans. Og jeg gikk bare tilfeldigvis forbi, han vet jo hva hun sa eller ikke. Så det hadde nok ikke blitt noe sak. Anonymkode: ae824...970
Dr. A. Kula Skrevet 3. mars 2019 #37 Skrevet 3. mars 2019 OijjTS, det du beskriver i HI er voldtekt. Jeg vil oppfordre til å anmelde slik andre har foreslått. Om det er slik at du sitter med video og meldinger dere imellom i etterkant, så er det mye bevismateriale bare der. Tok dere taxi hjem til han, var det andre på festen som så han "ta vare på" deg og forlot sammen med deg? Politiet har kunnskap av hvordan få beviser selv i en to år gammel sak. Du sitter kanskje på mer bevis enn du selv kan tenke på. Din voldtektsmann kan nekte for at dere var sammen denne dagen for to år siden, og da vil små bevis som svar i meldinger, taxivitne, mm, gjøre at han tas i løgn og det vil svekke hans vitnemål. 4
Tigertone Skrevet 4. mars 2019 #38 Skrevet 4. mars 2019 Å ha sex med noen som ikke kan gi samtykke er klart voldtekt. Når han sier du ikke beveget deg eller var til stede var du for beruset til å kunne gi en klar beskjed, og da er det voldtekt. Det høres også ut som dette er noe han gjør ofte, og det burde stoppes! Du og de jentene som har opplevd det samme burde gå til gruppeanmeldelse. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #39 Skrevet 4. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ts her. Til dere som sier anmeld. Da dette skjedde var jeg veldig skammende å ville ikke at venner skulle få vite dette eller resten av familien. Men nå så er jeg usikker fordi jeg har fått høre at dette har skjedd flere så med andre ord, dette er noe som han gjør. Å vil ikke det skal skje med enda flere. Men føler jeg har alt for lite å gå på. Har videon som viser hvor borte jeg var tidligere på kvelden. Men selve episoden som skjedde blir jo bare mitt ord imot hannes ord.. Anonymkode: 427a9...25a Dette kan være noe han gjør som du skriver, og han bør absolutt bli anmeldt! Når andre får vite at du har anmeldt kan det være lettere for de å gjøre det selv. Er liten tvil om at dette var voldtekt, men er du sikker på at du ikke ble dopet ned? Det er ikke sånn han får jentene så fulle at han må "hjelpe" dem til slutt? Du bør anmelde og videosnutter kan faktisk være til hjelp. Se om du har mer som meld osv. For en drittsekk. Håper han blir dømt. Anonymkode: 25fde...204 2
Ingvild1001 Skrevet 3. april 2019 #40 Skrevet 3. april 2019 Dette er voldtekt. Dersom dere går sammen, alle som har opplevd det med samme person, er det større sannsynlighet for å få ham dømt for det. Men det er desverre vanskelig å få folk dømt for voldtekt i Norge 2019...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå