Gå til innhold

Er det voldtekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på en sak da jeg har blitt såppas manipulert av vedkommende at jeg ikke lenger vet hva jeg skal tro.. Jeg har en venn som er dødsforelska i meg som har spurt ofte om vi skal ha sex både i edru å full tilstand. Har sagt nei alle gangene å har sagt at uansett hvor full jeg er vil jeg aldri ha sex med han. En dag så drakk vi hos en veninne der jeg tydelighvis fikk i meg for mye. Dette ble da tatt opp på film der du ser jeg henger med hodet å er helt borte mens vedkommende tar å knar meg på brystet. Jeg husker ingenting av kvelden men har blitt fortalt at jeg var så full at jeg såvidt kunne gå å derfor tok han meg med i en taxi til han. Dagen etter våknet jeg naken i senga hannes å husker fortsatt ingenting. Han sier da vi har hatt sex å får høre litt senere på dagen at jeg var så dårlig fordi jeg ikke bevegde meg eller lagde en eneste lyd. For meg høres det ut som jeg var bevisstløs fordi jeg er stikk motsatt i '' senga''. Fikk derfor panikk å dusjet meg flere gang for dagen fordk jeg følte meg skitten, tok lang tid før følelsen gikk over.. Jeg har prøvd å konfrontere han med det å si at han viste jeg ikke samtykker å ha sex med han. Han sier da at det var jeg som tok iniativ å har dermed ingenting å bygge på.. Så jeg valgte da å ikke anmelde. Vennskapet ble avsluttet å 2 år senere hørte jeg fra han igjen. Hadde sendt han en felles snap av leggen da han svarte med ikke noe jeg har sett før. Den kommentaren fkkk hele kroppen til å vrenge seg å nå føler jeg meg skitten igjen... Har også fått høre at det er flere jenter som har sagt nei til han men at de plutselig har vært kjempe full å våknet dagen etter på samme vis som meg.. Så spørsmåle mitt er da. Er dette voldtekt? 

Anonymkode: 427a9...25a

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, jeg mener det er voldtekt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev han?

Generelt er det ikke voldtekt fordi du var full.

Anonymkode: 86537...825

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès said:

Ja, jeg mener det er voldtekt.

Hvordan kan du mene det?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som voldtekt. Man puler ikke folk som er bevisstløse og ikke i stand til å gi samtykke eller ikke.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev han?

Var jo tydelighvis bevisstløs.. Om du ser en full person som er bevisstløs er ikke det da voldtekt om du slår deg løs på vedkommende? 

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du mene det?

Hun sa nei, det har ingenting å si at hun var full.

Skrevet

Dette som er så «skummelt» med fylla, fordi mange slenger den «generelt er det ikke voldtekt fordi du var full» blant annet🙃

Ja det var voldtekt. Veldig klart.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev han?

Les norske lover du! Hinsides å spre slik feilinformasjon! 

Ts, det er en soleklar voldtekt og noe han tydeligvis har for vane, anmeld!

Anonymkode: 5294e...d7a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Var jo tydelighvis bevisstløs.. Om du ser en full person som er bevisstløs er ikke det da voldtekt om du slår deg løs på vedkommende? 

Hvordan kan du vite det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeez. Selvsagt er det voldtekt.

Jeg er oppriktig bekymret for hverdagen dagens unge vokser opp i. Kombiner det med at stort sett ingen jenter vet hva voldtekt er så sier dte seg selv at voldtektsmenn har det som plommen i egget der de kan gjøre som de vil.

Jeg har gitt opp. Jenter får levet det livet de vil. Blir de voldtatt så synd for dem. Jeg bryr meg ikke lenger.

Anonymkode: ae824...970

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hun sa nei. Hun var bevisstløs. 

Ja, dette var voldtekt. Håper du får hjelp til å bearbeide hendelsen, og at du anmelder denne mannen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det?

Fordi at i følge han så lå jeg helt i ro å bevegde meg ikke å lagde ikke en lyd. Var helt slapp i kroppen. Siterer han nå. Dette er ikke slik jeg er med en sengepartner uansett hvor full jeg har vært. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès said:

Hun sa nei, det har ingenting å si at hun var full.

Sa hun det?

Dette blir ord mot ord. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi at i følge han så lå jeg helt i ro å bevegde meg ikke å lagde ikke en lyd. Var helt slapp i kroppen. Siterer han nå. Dette er ikke slik jeg er med en sengepartner uansett hvor full jeg har vært. 

Har du noe av det han sa skriftelig? Det kunne kommet godt med i en anmeldelse..

Anonymkode: 7c811...6f5

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vist dette ikke voldtekt, så er ingenting voldtekt, anmeld ham NÅ!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kunne vel ikke vite hvor aktiv du er i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke rope, skrike eller si nei for at det skal være en voldtekt! Det er fortsatt voldtekt om offeret er så full at hun har sovnet!!

Jeg vil anbefale deg en tur til politiet, og at du får med deg andre jenter på å anmelde han.  

Anonymkode: 3575a...852

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les norske lover du! Hinsides å spre slik feilinformasjon! 

Ts, det er en soleklar voldtekt og noe han tydeligvis har for vane, anmeld!

Anonymkode: 5294e...d7a

Tror kanskje personen mente at det å være full ikke automatisk betyr at man ble voldtatt.

Å ha sex med en som er så full at personen er bevisstløs derimot, det er soleklar voldtekt.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...