AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Generelt synes jeg ikke at ekstremt overvektige er pene pga fettet i ansiktet ødelegger for trekkene. Ser nå at veldig mange overvektige og "curvy models" osv har perfekt "jawlines" og helt slanke ansikt. Finnes sikkert noen som er slik naturlig, men virker som det har blitt en greie med fettsuging i ansiktet eller noe? Anonymkode: 2853f...e96
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Genetikk Anonymkode: 816ce...505 Les innlegget Anonymkode: 2853f...e96
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Man legger jo på seg på forskjellige steder?? Noen mye på ræva og lårene, andre puppene og magen, mange blir generelt rund hvo man ser det i ansiktet også. Det er jo helt individuelt. overfladisk tråd Anonymkode: ce568...e6e 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man legger jo på seg på forskjellige steder?? Noen mye på ræva og lårene, andre puppene og magen, mange blir generelt rund hvo man ser det i ansiktet også. Det er jo helt individuelt. overfladisk tråd Anonymkode: ce568...e6e Om man er 50 kg overvektig så er man overvektig over alt. Snakker ikke om 5 kg. Jeez. Anonymkode: 2853f...e96 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Les innlegget Anonymkode: 2853f...e96 Det har jeg gjort Jeg er en av dem som har et naturlig slankt ansikt. Da jeg hadde fedme grad 1 hadde jeg fortsatt et naturlig slankt ansikt. Så du kun ansiktet mitt hadde du nok trodd at jeg var på grensen til lettere overvekt. Anonymkode: 816ce...505 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Å fettsuge ansikt gjør de neppe, men det er jo mulig å fjerne buccal fat pad og bruke belkyra for å fjerne dobbelthaken. Anonymkode: 9934f...932 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Om man er 50 kg overvektig så er man overvektig over alt. Snakker ikke om 5 kg. Jeez. Anonymkode: 2853f...e96 Snakker heller ikke om 5 kg.. man legger fortsatt på seg på forskjellige steder, noen har "all the right junk in all the right places". Ser mange store jenter som er mer en 5 kg overvekt, men som ser bra ut på mange forskjellige måter, både i ansiktet og på kroppen, de har bare generell fin fasong. Nå er jeg ovefladisk, ush. Også har du de som feks legger mer på seg på midtjen, som blir mer som en ball. Alle disse kan ha mye fett i ansiktet, eller mindre fett i ansiktet. Det kommer helt ann på! Anonymkode: ce568...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 En venninne av en venninne har alltid vært veldig overvektig. Men hun hadde også et veldig pent ansikt hvor du ikke kunne se overvekten, og når hun smilte, kunne hun gjøre hvem som helst betatt. Perlehvite, perfekte tenner og for et smil! Hun hadde aldri problemer med å få seg gutter, husker jeg, alle synes hun hadde så vakkert ansikt. Pent hår (mørkt) og pene øyne (grønne). Hun er ikke fullt så pen i dag da, nå som hun er middelaldrende og fremdeles like overvektig. Så et bilde av henne for noen mnd siden, og trodde ikke det var samme dama. Anonymkode: 8fc78...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Skrevet 3. mars 2019 Ei jeg jobbet med tidligere var veldig overvektig tipper nok 40-50kg minst, hun hadde veldig stor rumpe og lår, samt stor overkropp. Men hun har det vakreste ansiktet du kan tenke deg, menn snudde seg etter henne overalt og hun fikk ofte mest oppmerksomhet på fester. Hun hadde perfekt jawline og ikke noe fett i ansiktet. Nå har hun nok lagt enda mer på seg så nå kan man se antydning til litt rundere ansikt. Hos meg er det i ansiktet det vises først dessverre, så vi er alle forskjellige. Anonymkode: e6e62...58e 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 Jeg er midt i normal bmi, men har ei helsikes dobbelhake. Misunnelig på de med Angelina Jolie-kjeve! Ashley Graham og de der er medisinske vidundre. Anonymkode: 5d002...ad4 1
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 De overvektige modellene du ser skyggelegger garantert ansiktet profesjonelt for å lage benstruktur som ikke er der. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 På 3.3.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev: Om man er 50 kg overvektig så er man overvektig over alt. Snakker ikke om 5 kg. Jeez. Anonymkode: 2853f...e96 Dette er korrekt. Selvfølgelig har de lagt seg under kniven. Evt. bruker de store mengder Kybella, som er en fettdrepende injeksjon. Anonymkode: 5462c...e84 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #15 Skrevet 6. mars 2019 Det er nok genetisk, og ansiktet er grunnen til at de jobber som modell. Men ja, har reagert på det samme, at feks Ashley Graham kan ha et så definert ansikt. Anonymkode: 2ff98...b0e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå