Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på gravidfotografering om få dager med magan (er i uke 37😅) og vet ikke helt hva jeg skal ha på meg..

Mulighet for både fotografering ute og inne i studio, men er mest gira på å ta alt inne. Så for meg egentlig flott blondeundertøy og en kimono over, og evt. noen bilder i en flott kjole. Men ble litt usikker nå.. Bare jeg som skal fotograferes

Hva hadde dere andre på? Evt. forslag til antrekk? 😃

Anonymkode: 7db7c...236

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blondeundertøy og kimono? Tenker du å prøve å ta «sexye» gravidbilder? 

Anonymkode: bba03...982

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blondeundertøy og kimono? Tenker du å prøve å ta «sexye» gravidbilder? 

Anonymkode: bba03...982

Whaaat? Noen som ble krenka nå? 😂

Er jo ganske vanlig å ta gravidbilder i undertøy for å fremme kroppen og magen uten å seksualisere det?

Og ja, la nå oss gravide få føle oss litt sexye med alle de plagene vi har om det er det vi ønsker! 😉

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med sånn fotografering? Hvorfor ikke bruke penga på noe fornuftig?

Anonymkode: 3c36c...18a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så mye idiotisk dere gravide har for dere. Det er da nok med normale bilder tatt i vanlige situasjoner som er finest. Sånne gravidbilder er bare fjollete.

Anonymkode: ec4f6...fa1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke vitsen med sånn fotografering? Hvorfor ikke bruke penga på noe fornuftig?

ja, hva er vitsen med bilder, liksom?! 😂😂

syntes det hørtes fint ut det du hadde tenkt, Ts 😊👍🏻

Anonymkode: 41dd2...768

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville definitivt hatt vanlige klær, jeans og trang topp som viser magen. Det er fordi jeg ville ønsket å vise frem bildet til feks svigerfar uten å dø av flauhet.

Anonymkode: 752f6...60e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal bildet henge? Hvis privat på soverommet, så går vel blondeundertøy. Hvis stuen - noe annet... jeg ville tenkt på at antrekket skal vise magen fint. Om det skal sitte inntil over (belte?) og under kulen, eller ikke. Prøv litt foran speilet. Jeg fant at hvis det er løst/ikke understreker siluett mellom pupper og babykul, så ser det rart ut. Så det måtte gå litt inn der.

Anonymkode: 21faf...be7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville hatt vanlige klær om dere har tenkt å ha det hengende fremme :) synes ærlig talt det er litt kleint med slike gravidbilder med undertøy... ville aldri hatt det hengende om man ikke var gravid 😅

Anonymkode: 8b8d2...488

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Whaaat? Noen som ble krenka nå? 😂

Er jo ganske vanlig å ta gravidbilder i undertøy for å fremme kroppen og magen uten å seksualisere det?

Og ja, la nå oss gravide få føle oss litt sexye med alle de plagene vi har om det er det vi ønsker! 😉

Har du statistikk som viser at det er «vanlig» eller har du blitt påvirket av influencere?

Anonymkode: fffa4...7ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så mye idiotisk dere gravide har for dere. Det er da nok med normale bilder tatt i vanlige situasjoner som er finest. Sånne gravidbilder er bare fjollete.

Anonymkode: ec4f6...fa1

Så utrolig konstruktive og nyttige svar! :ironi::murvegg:  
TS spør ikke OM hun skal ta bilder, eller hva folk mener om gravidebilder, så hvorfor gidde å spre negativitet om akkurat det? 

Til TS: du har sikkert bildegooglet gravidfotografering allerede, men hvis du ikke har er det mange forskjellige antrekk å la seg inspirere av. Personlig synes jeg bilder der magen er blikkfanget er de beste. Antrekket/antrekkene bør derfor være veldig dempet. På bilder med bar mage er det fint med et undertøysett og en matchende kimono e.l. Det kan gjerne være blonder, men kanskje ikke av  «raffinert og sexy undertøy»-typen. Vanskelig å forklare, men tenk mer tekkelig enn sexy. 

Selv synes jeg egentlig ikke bilder i sjangeren «gravid person i ballkjole» er særlig givende, men jeg ser det er en del som velger slike bilder også. Bilder med en ettersittende genser eller kjole er ofte mye finere. 

Som brukeren over her skriver: de bildene der det er en markering mellom bryst og mage ser ofte best ut. 

Rådene og bildene på denne siden er fine, synes jeg: https://www.ceciliemoy.com/blogg/2018/4/10/gravidfotografering-med-martha-3 Her er undertøysbildene slik at det ikke er flaut å vise dem fram til svigerforeldrene, og kjolebildet er et helt enkelt og tidløst antrekk som framhever magen godt.  

Anonymkode: 88c05...bf3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS spør ikke OM hun skal ta bilder, eller hva folk mener om gravidebilder, så hvorfor gidde å spre negativitet om akkurat det? 

Til TS: du har sikkert bildegooglet gravidfotografering allerede, men hvis du ikke har er det mange forskjellige antrekk å la seg inspirere av. Personlig synes jeg bilder der magen er blikkfanget er de beste. Antrekket/antrekkene bør derfor være veldig dempet. På bilder med bar mage er det fint med et undertøysett og en matchende kimono e.l. Det kan gjerne være blonder, men kanskje ikke av  «raffinert og sexy undertøy»-typen. Vanskelig å forklare, men tenk mer tekkelig enn sexy. 

Selv synes jeg egentlig ikke bilder i sjangeren «gravid person i ballkjole» er særlig givende, men jeg ser det er en del som velger slike bilder også. Bilder med en ettersittende genser eller kjole er ofte mye finere. 

Som brukeren over her skriver: de bildene der det er en markering mellom bryst og mage ser ofte best ut. 

Rådene og bildene på denne siden er fine, synes jeg: https://www.ceciliemoy.com/blogg/2018/4/10/gravidfotografering-med-martha-3 Her er undertøysbildene slik at det ikke er flaut å vise dem fram til svigerforeldrene, og kjolebildet er et helt enkelt og tidløst antrekk som framhever magen godt.  

Sier du det 😅 Er visst utrolig rart å ville forevige et øyeblikk av noe man kanskje opplever kun én gang i livet sitt. Men så er det her KG forum da, forventer ikke bare seriøse svar 🙊

Takk for tips og lenke! Er noe sånt jeg ser for meg når jeg mener blondeundertøy og kimono/skjorte. Vil ikke at det skal være "sexy" men mer vakkert og naturlig, slik at jeg kan vise fram for alle bekjente og familie. Men vil ta med flere antrekk, noe med undertøy også gjerne noen bilder med mer hverdagslig tøy/kjole. Nei takk til rosa tyllkjoler! Ikke helt min stil 😅 Ja har googlet en del og sett på insta, får fortsette å se litt mer der.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes svart/hvitt-bilder med svart tights og svart singlett mot hvit bakgrunn er penest, eventuelt med motsatte farger.

Eventuelt ensfarget, tettsittende lang kjole.

Personlig liker jeg ikke undertøysbilder... 

Anonymkode: 15ed6...cfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville definitivt hatt vanlige klær, jeans og trang topp som viser magen. Det er fordi jeg ville ønsket å vise frem bildet til feks svigerfar uten å dø av flauhet.

Anonymkode: 752f6...60e

For en dum kommentar. Man kan jo ta flere bilder i forskjellige antrekk.

Anonymkode: b4df8...a3d

• Liker 1
Skrevet

Tenker selv å ha på meg en fin langkjole på gravidbildene, samt noe penere "hverdagstøy" 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fine bilder og lite seksuelt 👏🏼 😂 Enkelte innpå her altså..

Anonymkode: b4df8...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...