AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 27 år, prøver å bli gravid. Barn nummer to med samme mann. Før trente jeg ganske mye, og jeg elsker kondistrening. Etter at barnet ble født for snart to år siden, har det dalt nedover både med ordentlig trening. Er ellers «hverdagsaktiv» og vekten er helt normal. Men jeg har lyst til å begynne å trene igjen. Vet at overdrevet trening kan være negativt, men ellers er det vel bare bra? Hvordan trener dere andre prøvere? Anonymkode: 56c6f...697
Gjest BearMama Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Du trener etter form og evne. Kroppen sier selv i fra om det er for hardt eller mye. Jeg løp så og si hver dag frem til vannet røk og uken etter fødsel.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Jeg er i 1 trimester. Trente under prøvingen og fortsatt. Jeg trener i høyt tempo, og føler egentlig bare på det. Jeg fortsetter med treningen kroppen min er vant til. Så om det er en stund siden du har trent burde du starte rolig. Da de anbefaler at du ikke begynner på noe nytt eller presser deg selv i starten. Det er ikke tiden for å bli god eller nå store mål. Anonymkode: 257b3...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå