Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #41 Skrevet 26. april 2005 Åh, gledar meg kjempe-masse til ikveld eg!!! Det blir bra!! Så bra at du også kunne blir med, Chachapuma! Blir spennande å treffe dokke! Håpar alle finn rett bord og slike ting også, det skal i alle fall ligge eit bryllups-blad på bordet der vi skal sitte, eg kjem til Fridays litt før seks, tenker eg! Snakkes jenter!! *klem*
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #42 Skrevet 26. april 2005 Hei !!! Eg blir muligens litt sen....sent fedig på jobb... Hilsen Miaen
smilepia Skrevet 26. april 2005 #43 Skrevet 26. april 2005 Jeg skal være i rute (ble ikke trening i dag (heller)) - men hva navn har du bestillt bordet i, Veslo? Jaja, vi finner hverandre sikkert. Sees :-)
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #44 Skrevet 26. april 2005 Jeg skal være i rute (ble ikke trening i dag (heller)) - men hva navn har du bestillt bordet i, Veslo? Jaja, vi finner hverandre sikkert. Sees :-) Eg har bestilt det i mitt navn, spring ned no eg, så er eg på plass når de kjem. Eg har mørkt hår i ein hestehale, og lys jakke på meg, svart bukse...
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #45 Skrevet 27. april 2005 Tusen takk for i går fålks!!! Det må gjentas!!!
Lillemilla Skrevet 28. april 2005 #47 Skrevet 28. april 2005 Ja!! Beklager at vi ikke ble lenger... :oops: Men nå har vi jo vært igjennom den obligatoriske "bli kjent-fasen", så da kan vi jo ha et skikkelig bryllupsmas-treff neste gang! Kanskje vi rett og slett skal ha et ide-verksted.. og så tar alle med seg de tingene de har pr. dags dato?!
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #48 Skrevet 28. april 2005 Ja!! Beklager at vi ikke ble lenger... :oops: Men nå har vi jo vært igjennom den obligatoriske "bli kjent-fasen", så da kan vi jo ha et skikkelig bryllupsmas-treff neste gang! Kanskje vi rett og slett skal ha et ide-verksted.. og så tar alle med seg de tingene de har pr. dags dato?! VELDIG god idè!!!!!!!!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #49 Skrevet 28. april 2005 Jeg var ikke langt unna og hadde forferdelig lyst å gå å snike på dere.. Men det var jo et bryllup-treff, så jeg holdt meg unna
Lillemilla Skrevet 28. april 2005 #50 Skrevet 28. april 2005 Jeg var ikke langt unna og hadde forferdelig lyst å gå å snike på dere.. Men det var jo et bryllup-treff' date=' så jeg holdt meg unna [/quote'] Du skulle bare kommet, det var ikke SÅ mye bryllupsmas igår. Og vi hadde jo med en annen som ikke planlegger bryllup enda..
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #51 Skrevet 28. april 2005 det sier dere nå!? Da skulle meg og sniglå blitt med altså...
Chachapuma Skrevet 28. april 2005 #53 Skrevet 28. april 2005 det sier dere nå!? Da skulle meg og sniglå blitt med altså... Javisst! Jeg bare snek meg med jeg også... det var hyggelig det, men jeg fikk jo ikke noe MINDRE lyst til å planlegge mitt eget bryllup da
Linn3c Skrevet 28. april 2005 #54 Skrevet 28. april 2005 Men då må me jo rett og slett arrangera eit Bergenstreff for alle då, når det er så mange som har lyst å vera med som ikkje planlegg bryllup! :D
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #55 Skrevet 28. april 2005 Men då må me jo rett og slett arrangera eit Bergenstreff for alle då' date=' når det er så mange som har lyst å vera med som ikkje planlegg bryllup! :D[/quote'] Jepp, det høres bra ut!!!!
miaen Skrevet 2. juni 2005 #56 Skrevet 2. juni 2005 Onsdag passer egentlig best for meg. Så eg stiller !! Lykke til med eksamen Veslo !! Og lykke til på undersøkelsen Lillemilla !!!
Linn3c Skrevet 6. juni 2005 #57 Skrevet 6. juni 2005 Onsdag passer egentlig best for meg. Så eg stiller !! Lykke til med eksamen Veslo !! Og lykke til på undersøkelsen Lillemilla !!! Trur du haer svart på feil tråd no, miaen. - Det er denne du er ute etter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå