Gå til innhold

Bergens-treff?!?!?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurt!

Jeg kan egentlig når som helst på ettermiddagen/kvelden. :-)

Det var meg, da...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Skal vi sei klokka 18, då kanskje? Så bestiller eg bord eg... Til seks pers?

Gjest gjest1
Skrevet

Då har eg sendt PM til alle sammen, viss nokon ikkje har fått, får de skrike ut! :)

Eg fekk eit lite tips av Lythande om å ha bryllups-blader liggande på bordet der vi skal sitte, slik at alle skjønner kva bord dei skal gå bort til! Så då tar eg med meg eit par bryllupsblader!!! ;)

Gledar meg eg!!! :-)

Skrevet

Heisann..

Tirsdag 26 passer sikkert fint. Mulig jeg blir litt senere enn 18 (om jeg skal rekke trening og dusj først) - men lover å ikke bli senere enn 18.30

Dette blir gøy :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Då har eg vore på Friday`s og bestilt bord til oss... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Det blir skikkelig kos å treffe dokke altså... Kva med å fortelle litt om oss sjølv, dersom ikkje alle kjenner kvarandre så godt? Eg kan begynne... ;)

Eg er ei jente på 21 år, er frå ein liten plass 3 timar frå Bergen, men studerer her, så er tidvis bergensar.. Hehe... Eg har vore i lag med kjærasten min, som er 24 år, i 3 år. Vi har vore forlova i snart 1 år.

Eg gledar meg utruleg masse til å blir betre kjent med dokke!!! :)

Skrevet

jeg vil også jeg vil også!!!!! :ler: men bor ikke i bergen..............

Gjest gjest1
Skrevet
jeg vil også jeg vil også!!!!! :ler: men bor ikke i bergen..............

Dersom du er i Bergen på tysdag må du berre hive deg med!!! ;)

Skrevet

Eg er ei jente på 23 år som er frå ein myyykje mindre plass enn veslo, nesten 2 timar frå Bergen.

Men eg har funne meg ein "bergensarmann" (27 år) som eg har vore saman med i nesten 5 år, forlova med i over eitt, og som eg skal gifta meg med om mindre enn ein månad! :o Han kjøpte hus til oss her i Bergen for nesten 4 år sidan og her har eg budd sida. Eg har også studert her..

Gler meg til å bli kjend med alle saman! :D

Skrevet

:vinke:

Hei jenter!

Jeg er en jente på 22 år fra Bergen.

Min kjære og jeg har vært sammen i 7 år, forlovet siden 23 desember 2004, og vi har verdens nydeligste lille datter på ett år.

Kanskje jeg må ta med meg snuppa til treffet, det er ikke alltid like lett å skaffe barnevakt. Håper det går greit for dere?!

Gleder meg til å treffe alle sammen og håper inderlig at dag og tidspunkt er ledig her i heimen!

:klem:

Skrevet

Og der la jeg plutselig merke til at tidspunktet er midt i leggeprosessen til lillesnuppa, så hun blir nok ikke med nei...

Jeg er så inne i barseltreff-modus jeg, og der møtes vi alltid på formiddagene (hjemmeværende vettu).. :oops:

Da får jeg håpe på at mannen ikke har jobbekveld slik at jeg kan fri til han med ønske om alene-tid! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann !!!

Jeg kommer også fra en plass utenfor Bergen, ca en times tid.

Jeg blir 25 til høsten, og min kjære blir 30. Vi forlovet oss i 2001.

Blir spennende dette... :hoppe:

Ps: glemte å logge meg inn... : oops:

det er Miaen

Skrevet

Jeg er 24 år, fra Lørenskog - ca 20 min utenfor Oslogrensa med sykkel - og flyttet til Bergen for å studere. Jeg fikk aldri studert, men jeg fant derimot gubbedingsen, da. Og vi ble sammen - og forlovet - i februar/mars 2003.

Sammen har vi Verdens Fineste Maiken som ble født 11 dager etter Lillemillas Verdens Nydligste.

Ellers gjør jeg stort sett ingenting... Er dagdriver på heltid, og dagene går med til VFM og datamaskiner - samt andre trivelige ting som bryllupsplanlegging fram mot den store dagen 29.04.06.

Gleder meg til å treffe dere! :hoppe:

Skrevet

Får se om jeg får til å komme.. håper det!

Jeg bor litt utenfor Bergen, er 25, og har foreløpig ingen bryllupsplaner i det hele tatt men synes bare det er gøy å møte noen hyggelige mennesker :-)

Har to barn som jeg bor med alene, og en kjæreste i Bergen By.

Er litt inhabil i denne sammenheng siden jeg er i bransjen som tjener penger på dere :sjarmor::wink: men jeg holder på å avslute så da tar jeg sjansen lell :-)

Gleder meg! :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

dere må kose dere masse, så får jeg være med en annen gang. Tirsdagene er den dagen i uken min kjære ikke er hjemme, go da må jeg være hjemme med barna.

Men kose dere masse :wink:

Skrevet

Jeg er 28 (og noen måneder.. dvs snart 29 for første gang :wink: ) og fra NordNorge, nermere bestemmt Harstad. (en by sør i troms fylke, for de som ikke er så stødig på landsdelskartet)

Forvilla meg til Bergen for litt over 2 år siden, da jeg ble sammen med min tilkomne. Vi forlovet oss for 1 år siden, og gifter oss hjemme om bare 69 dager!

Gleder meg til å møte dere på tirsdag :-)

Skrevet

Tror det har ordnet seg med barnevakt... yippi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...