AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Del Skrevet 3. mars 2019 Han virker helt perfekt. Det eneste som plager meg er at han er lav og spinkel. Grunnen til det er at jeg føler han ser ut som et barn noen ganger. Hvordan slutter jeg å føle dette? Jeg føler meg ikke stor ved siden av han, noe jeg trodde jeg ville føle, men det er bare noe ved det som er så enormt lite attraktivt Anonymkode: 7eabc...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Del Skrevet 3. mars 2019 Om du etter noe tid ikke klarer å finne ham attraktiv, så kanskje dere bare ikke er match? Anonymkode: 0c97c...0ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Del Skrevet 3. mars 2019 Da er du ikke den rette for ham, han fortjener bedre. Anonymkode: 32f79...487 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Del Skrevet 3. mars 2019 Du har ikke de rette følelsene for han om du føler det slik. Hadde du vært forelska så hadde du ikke brydd deg Anonymkode: 3a4b8...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå