Gå til innhold

Dere som har litt fett på kroppen, hvor kjøper dere bukser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veier ca 70 kg og er 165 kg. Har litt kraftige lår, så har bare brukt stoffbukser til nå etter graviditetene mine. Men nå har jeg lyst å kjøpe meg jeans, men lurer på om man får kjøpt så svære liksom. 

Dere som har ca like tall som meg, hvor kjøper dere bukser og hvilken størrelse?

Anonymkode: c818c...177

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

zalando

Anonymkode: de05b...5db

AnonymBruker
Skrevet

«Så svære»? Jeg er 106 kilo, 164 cm og har ingen problemer med å finne jeans. 

Anonymkode: 5e69c...a08

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper floyd bukser, de har også jeans. Stretch og behagelige på synes jeg. 

Anonymkode: 29263...1e3

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Så svære»? Jeg er 106 kilo, 164 cm og har ingen problemer med å finne jeans. 

Anonymkode: 5e69c...a08

Hvor kjøper du da?

Anonymkode: 56673...142

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er veier ca 70 kg og er 165 cm. Har litt kraftige lår, så har bare brukt stoffbukser til nå etter graviditetene mine. Men nå har jeg lyst å kjøpe meg jeans, men lurer på om man får kjøpt så svære liksom. 

Dere som har ca like tall som meg, hvor kjøper dere bukser og hvilken størrelse?

Tallene sier ingenting om hvor feit du er.

Anonymkode: 4ab0b...ea3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier litt da 😬

AnonymBruker
Skrevet

Om du bruker L så har de veldig gode stretch bukser på Gina Tricot som heter Molly, det holder oss som har "litt fett" på plass 😛 

Anonymkode: d0d6c...26a

• Liker 2
Skrevet

165 cm og 70 kg er ikke gigantisk akkurat. De aller fleste butikker vil ha bukser til deg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker Vero Moda sine High waist skinny jeans. 

• Liker 1
Skrevet
På 3.3.2019 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er veier ca 70 kg og er 165 kg. Har litt kraftige lår, så har bare brukt stoffbukser til nå etter graviditetene mine. Men nå har jeg lyst å kjøpe meg jeans, men lurer på om man får kjøpt så svære liksom. 

Da bruker du vel ca. str 40 eller tommestr. 30/31, ikke akkurat kjempedigert🙂 Jeg er omtrent på samme vekt/høyde som deg nå, og har kraftige lår, stor rumpe og smal midje, så stretch er et must. Ellers kommer det mest an på snittet. Jeg liker Pieces for passformen, selv om kvaliteten ikke er allverden.

Skrevet (endret)

Synes det lugger litt å kaste rundt seg ordene feit og fett...😶 Det blir ikke noe jeg kommer til å bidra med i hvert fall. 

Endret av Wonders
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er nok mye større enn deg og finner bukser på Cubus uten problemer. Jeg bruker 34 tommer, men så er jeg også 180 høy og 100 kg..

Skrevet
På 3.3.2019 den 21.06, AnonymBruker skrev:

De sier mye og de sier selvsagt at hun ikke er feit overhodet.  Ingen som veier 70 kg er feite med mindre de er 1,40 høye!

• Liker 3
Skrevet

Jag passer mange type modeller, men helst med normal høyde på livet.  Men jeg sliter med at ingen stretchy jeans er fine på rumpa mi.  Jeg må ha lave litt store lommer fordi jeg har ganske flat og litt firkanta rumpe.  Nesten alle strechy jeans har bittesmå lommer som sitter omtrent oppå ryggen!

• Liker 1
Gjest Fnugg
Skrevet (endret)

Om du har vekten fordelt mest i pærefasong så synes jeg stretchjeansene til Levis er fine.

Jeg synes selv de blir litt for posete i lår(har smalere ben enn de fleste kvinner rent sånn gjennomsnittlig sett) - og bruker selv bare Kine fra Floyd.

Før fødsel brukte jeg bare Bik Bok sine, men de har endret fullstendig på passform og størrelser - så nå synes jeg ikke de er fine lengre. De har fått mye klager på størrelsene etter den endringen, så nå skal de visstnok endre størrelser til «normalt» igjen. 

Men Cubus sine er faktisk ikke så gale, jeg bare synes de er for korte i bena (men sannsynligvis ikke for deg som er endel lavere enn meg). 

Endret av Fnugg
AnonymBruker
Skrevet

Zizzi

Anonymkode: cb27d...c66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper bukser på Carlings, karve eller Levis. 

Anonymkode: 8aaac...1c8

Skrevet
9 minutter siden, SupaWoman skrev:

De sier mye og de sier selvsagt at hun ikke er feit overhodet.  Ingen som veier 70 kg er feite med mindre de er 1,40 høye!

Under 168cm er man faktisk i kategorien overvektig om en veier 70kg. Men feit er vel å ta i. 

AnonymBruker
Skrevet

Til de som kommenterer hvorvidt TS kan kalles det ene eller andre, så håper jeg virkelig dere vet at det er mer enn antall centimeter og kilo som sier noe om dette. Jeg er ganske lik TS på papiret, jeg har ikke noe særlig legger, lår eller armer da alt har lagt seg i ansikt og på magen. Det er klart jeg er feit! Ikke at jeg går og sier dette selv, men når magen henger langt over bukselinningen, og buksen blir nesten saggebukse uansett hva jeg bruker etter to meter, så sier det seg selv.

Andre med vår vekt og høyde kan selvsagt se fantastiske ut, men jeg begynner å bli irritert på de som ikke skjønner at det er mange kroppsformer og det faktisk ikke er alle som har lår, hofter og pupper der vekten fester seg.

Anonymkode: c6b57...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...