Nella Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Utifra hva jeg kan lese av felleskatalogen.no er den det ja. Det er mot sopp og det vil jeg tro legen skal se på for å få bekreftet at det er det. MEn ikke 100% sikker. En telefon til lege eller apotek i morra tidlig så får du helt riktig svar
Tulipan Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Fungizone er resptbelagt og husker jeg ikke feil, ganske dyrt også. Hvorfor lurer du på dette, om jeg kan spørre?????
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Lurer fordi jeg har fått trøske i munnen. Kjipt å måtte betale for legetime når jeg vet hva det er.
Gjest Tulipan (ikke innlogget) Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Men er Fungizone det beste da da?? Tror nok heller jeg hadde tatt meg en tur til lege slik at du kan få behandlet dette på en riktig måte. Ikke sikkert Fungizone er det beste middelet
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Leste ihvertfall dette på lpmmelegen; http://www.lommelegen.no/art/art985.asp
Gjest Tulipan (ikke innlogget) Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 I følge felleskatalogen så finnes Fungizone kun som infusjonssubstans. Noe som betyr at det gis som intravenøst.
Nella Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 I følge felleskatalogen så finnes Fungizone kun som infusjonssubstans. Noe som betyr at det gis som intravenøst. Står sugetabletter i felleskatalogen også.
Gjest Lizbet i.i Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 Corsodyl er kjempeeffektivt mot trøske. Kjøpes reseptfritt på apoteket. -Lizbet-
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Corsodyl er kjempeeffektivt mot trøske. Kjøpes reseptfritt på apoteket. -Lizbet- Tusen takk for tips! Har nå kjøpt Corsodyl og håper det virker raskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå