Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bente30
Skrevet

Hva slags sminke har du? Ta med alt det du har. Og fortell gjerne om hva du bruker mest...Og nå tenker jeg hele spekteret fra øyeskygge til lepestift osv.

Årsaken til at jeg spør om dette er at da får jeg kansje noen tips/gode ideer om hva jeg skal suplere med. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med alt jeg har - ho ho!

Da måtte jeg nok holde på et par dager med å ramse opp. Har sikkert 10-15 forskellige bare av foundation, og minst like mange lipglosser, øyenskygger mm. Prøver å slutte å kjøpe, men det er ikke så lett :oops:

Men jeg har to nye favorittprodukter for tiden, BeneTint fra Benefit (flytende rouge som dessverre ikke fås kjøpt i Norge), og det nye solpudderet til Elisabeth Arden. Et kupp til 260 kroner med en kjempegod børste som fulgte med. Veldig fin farge på det. Concealer fra MakeUp Store brukes også stort sett hver dag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, har alt for mye av alt. Har sikkert 15 forskjellige lipgosser, og dobbelt så mange leppestifter. (tror jeg har litt samlemani der,ja) Kun 1 mascara og 5-6 kajaler. Har flere øyenskygger i alle mulige bruntoner og noen slike øyenskygge sett med mange farger i. Rekker ikke å bruke det opp før det blir for gammelt, men det er så gøy å kjøpe sminke!!!!

Gjest Apriil
Skrevet

Hmm...Kan nok heller ikke ta med alt jeg bruker,men mye av det jeg MÅ ha og som jeg er fornøyd med....

Lipgloss fra Clarins(den gir sinnsyk fin farge og tørker ikke ut leppene)

Solbeskyttelse for leppene fra Dermalogica(under lipgloss)

Concealer pen fra Dior(den gir sinnsykt fint resultat og tørker ikke ut huden og striper ikke heller)

Farget dagkrem med solfaktor fra Elisabeth Arden er grei og bruke når du har litt dårlig tid om morgenen og etter trening...Og pluss for at den har solfaktor

Kremskygge fra Lancome sitter som støpt heeel dagen! Den desidert beste kremskygge!Enkel å påføre hvis du har litt dårlig tid. Jeg har mange farger av denne kremskyggen og håper at den aldri går ut av produksjon

All over glow fra Clarins gir glød og fin farge til huden!

Diorshow maskara gir lange og buede vipper. Har ikke så mye erfaringer med andre,men denne er valdig bra,syns jeg!

Dette er disse produktene jeg bruker mest,tror jeg...

Tar gjerne imot tips om gode kompakte skygger!!

Uff,jeg kunne sittet her lenge... :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har tonnevis sminke, men mye av den blir nesten aldri brukt.

For tida er jeg inne i en Bare Escentuals-fase, og da bruker jeg foundation og warmth derfra. De har også supre skimmerøyenskygger i løs form som sitter hele dagen. Av kajal har jeg forskjellige, men InLiner fra Isadora sitter best av alle, synes jeg. Flytende eyeliner fra Kanebo.

Ellers liker jeg best vannfast mascara; Distinguish fra Shiseido og Flex WP fra Lancome er de to jeg bruker for tida. På leppene bruker jeg sjelden noe, men i veska akkurat nå har jeg den fargede lipbalmen fra Clarins og Dior Addict Ultra Gloss. Ingen av dem er klissete, det takler jeg ikke.

Min daglig-look er for det meste concealer, solpudder og mascara.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også grusomt mye sminke. Noe sambo mener setter sitt preg på badet, på en negativ måte.... Er spesielt glad i øyenskygger og å prøve nye foundations.

Favorittfoundation er Shu Uemura, med UV beskyttelse, og en fra YSL som jeg aldri husker hva heter.

YSL Teint Parfait Complexion Enhancer er en annen favoritt, særlig nå som sommeren nærmer seg og det er naturlig å bruke mindre sminke.

Har dilla på øyenskygger fra Chanel, og løspudderskygger fra Nouba.

Solpudder er jeg på jakt etter. Mange som har for mye skimmer synes jeg. Har ett fra Dior som er helt greit, men ikke noe mer.

Stila og MAC lipglosser. Men blir ofte til at jeg bruker balmen fra Biotherm til daglig.

Som eyeliner bruker jeg Stila smudgepots i brunt, eller "vanlige" fra Versace.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...