Gå til innhold

Noen som liker ei romslig mus man kan leke med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er spennende med ei mus som er romslig som man kan leke med sexleketøy og fiste osv. Syns det er mere spennende enn å knulle dama selv faktigst. Så for min del må jeg ikke penetrere dama for å ha et spennende sexliv. Holder i massevis å leke med henne og fylle henne opp med leketøy osv. Men er en bonus om hun er god å suge da og liker å lage et "show" jeg kan runke til. Er mange måter å ha god sex på.

Anonymkode: 66d53...25b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke være "vid" eller "romslig" for å leke med leketøy eller fistes. Det handler om oppvarming, kåthet og å strekke. De fleste trekker seg heldigvis tilbake etter både fisting og annen lek med store leker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Man trenger ikke være "vid" eller "romslig" for å leke med leketøy eller fistes. Det handler om oppvarming, kåthet og å strekke. De fleste trekker seg heldigvis tilbake etter både fisting og annen lek med store leker. 

Er ikke alle som er like fleksibel der nede desverre. Fleste har mere enn nok med en penis. Jeg er kanskje litt unormal som mann som liker ei mere romslig kvinne, men syns det er mere spennende og gir flere muligheter😂

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å fylle opp og strekke ut dama med leketøy og hender. Lite måler seg med det når det gjelder mental seksuell nytelse.

Anonymkode: a7e52...949

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å fylle opp og strekke ut dama med leketøy og hender. Lite måler seg med det når det gjelder mental seksuell nytelse.

Anonymkode: a7e52...949

Mhm enig der. Er spennende og deilig å eksperimentere litt.:)

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner og jeg fister hverandre, så vi er ganske like der.

AnonymBruker
Skrevet

Stor, vid mus er bedre enn disse trange. 

Anonymkode: 3ec49...06b

Skrevet

Til og med trange mus har en egenskap til å utvide seg ganske så mye om kvinnen er kåt nok .......

Så det går helt fint å leke og fiste en trang mus og ....

Skrevet

Tror egentlig det er godt å ikke vite hva naboen holder på med ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Horten Market said:

Tror egentlig det er godt å ikke vite hva naboen holder på med ...

Naboen?

Er det vondt for deg å lese hvilke seksualpraksiser andre mennesker holder på med?

Anonymkode: 33674...97f

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vondt for deg å lese hvilke seksualpraksiser andre mennesker holder på med?

Anonymkode: 33674...97f

Langt inn i ryggmargen. Kjenner jeg valgte feil spesialisering.

Men du, driver du bare og smugleser om andres sodomittiske fantasier her? Du har ikke kommet med dine bekjennelser.

Gjest NotYou
Skrevet

Jeg ville aldri i verden fått inn en knyttneve der, uansett hvor kåt og oppvarmet jeg hadde vært. Normal penisstørrelse kan være utfordrende nok etter fødsler og sying. En manneknyttneve er jo megastor😳

Skrevet
Akkurat nå, NotYou skrev:

Jeg ville aldri i verden fått inn en knyttneve der, uansett hvor kåt og oppvarmet jeg hadde vært. Normal penisstørrelse kan være utfordrende nok etter fødsler og sying. En manneknyttneve er jo megastor😳

Ikke så stor som du tror

ett åpent sinn og lyst nok så hadde det nok godt greit....muligens

det er selvsagt noen som ikke greier en neve i fitta da...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

Ikke så stor som du tror

Ja, Nemlig! 

Anonymkode: 3ec49...06b

Gjest NotYou
Skrevet
5 minutter siden, Master1 skrev:

Ikke så stor som du tror

Vi har forsøkt andre ting. Leketøy, men det tar tid. Mulig det hadde gått før fødslene, men nå ville det nok ha føltes mer som en fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...