Gå til innhold

Hva er ok pris for hundepass i 3 uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter hundepass til sommerferien. 3 uker. Vil gjerne finne en som kan passe både da og ellers om vi skal vekk en dag eller to i ny og ne. 

Har kommet i kontakt med noen, men koster alt fra 6-9500kr for to hunder i 3 uker. Jeg må si det virker mye. Hva synes dere? 

Hundene er vant til å være alene på dagtid. Ellers får de tur morgen, rett etter jobb og på kvelden. Varierte turer. Gjerne fjelltur i helgene, men ellers går vi i ulike turområder på stier osv. De er snill og rolig. Er litt problemer med passering pga mye bjeffing. Ser derfor etter noen som er litt hundevant og takler dette greit. 

Hvilken pris tenker dere er greit? Har sett på ulike "hjemmekennel"-apper osv. Har også spurt et par stk om å diskutere pris ifht pass over 3 uker, men de har sagt de tar 8-9000kr. 

Dersom jeg skal ha pass en helg er jeg villig til å betale feks 1000kr/helgen, men blir mye å betale lik pris for flere uker. 

Anonymkode: 522fe...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg passer hunder tar jeg 1000 for en uke, 500 for helg og 200 for en dag/natt. 

Anonymkode: 342cd...8f1

• Liker 1
Skrevet

Når jeg leter etter hundepass er det noen spesielle folk som jeg unngår og det er de som tar seg betalt. Det er sykt mange folk som vil passe hund rett å slett fordi de er glade i hunder å de selv får glede av det, eller kanskje vil de ha hund selv men har ikke mulighet å derfor ønsker å passe/låne.  

Jeg anbefaler deg å legge ut en annonse på for eks Finn.no der du informerer om dette. Jeg gjorde dette selv og fikk nesten 30 henvendelser bare på 1 uke av dyreglade folk som veldig gjerne kunne tenke seg å passe uten betaling for sin egen del☺️😉

AnonymBruker
Skrevet

9000 kr for tre uker? Jeg skjønner at jeg kunne vært rik om jeg tok betalt for å mine hundepasstjenester haha! Her får hundepasserne velge selv, hvis de har mulighet gir de meg 1000 kr, hvis ikke får jeg 200 kr og en pose smash for en uke eller lignende. 

Anonymkode: ba9cb...429

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, D.J skrev:

Når jeg leter etter hundepass er det noen spesielle folk som jeg unngår og det er de som tar seg betalt. Det er sykt mange folk som vil passe hund rett å slett fordi de er glade i hunder å de selv får glede av det, eller kanskje vil de ha hund selv men har ikke mulighet å derfor ønsker å passe/låne.  

Jeg anbefaler deg å legge ut en annonse på for eks Finn.no der du informerer om dette. Jeg gjorde dette selv og fikk nesten 30 henvendelser bare på 1 uke av dyreglade folk som veldig gjerne kunne tenke seg å passe uten betaling for sin egen del☺️😉

Ok. Hvor i landet holder du til? Hvor mye informasjon skrev du i annonsen? 

AnonymBruker
Skrevet

1000 for en uke synes jeg er fair. Hadde ikke hatt samvittighet til å ikke betale noe, tre uker er tross alt en stund.

Anonymkode: 28886...66e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1000 for en uke synes jeg er fair. Hadde ikke hatt samvittighet til å ikke betale noe, tre uker er tross alt en stund.

Anonymkode: 28886...66e

Ja man er jo ganske bundet i de ukene man passer hund. 

Anonymkode: 342cd...8f1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvor i landet holder du til? Hvor mye informasjon skrev du i annonsen? 

Holder til i Trøndelag, jeg skrev en ganske lang annonse der jeg skrev en del om hunden min og hvordan han er og oppfører seg osv også la jeg til en del bilder av han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...