AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Dere som er sammen med en mann som har gjennomsnittlig eller mindre penis? Eller er han flink på andre ting og kompenserer på andre ting slik at det ikke er så nøye at han ikke har stor penis? Anonymkode: 8bfd3...eae
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Finnes jo også mye leketøy og hjelpemidler, så er vel mange måter å løse ting på kanskje.. Anonymkode: 8bfd3...eae
SlemUlv Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 En gjennomsnittlig penis, gir meg helt fantastiske vaginale orgasmer, så lenge han den sitter på, vet hva han holder på med! Så nei, ingen grunn til å ønske meg noe større, ei heller grunn til å kompensere på noe som helst måte. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, SlemUlv skrev: En gjennomsnittlig penis, gir meg helt fantastiske vaginale orgasmer, så lenge han den sitter på, vet hva han holder på med! Så nei, ingen grunn til å ønske meg noe større, ei heller grunn til å kompensere på noe som helst måte. Men syns du ikke det er deilig å bli fylt opp noen ganger? Bruker ikke du sånn sleeve når du og partneren deres har sex? Det må jo bety at du syns det er deilig å bli fylt opp avantil sikkert? Men så får vel du ha sex med andre menn også, så du får kanskje nok stor kuk uansett?🙂 Anonymkode: 8bfd3...eae
SlemUlv Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men syns du ikke det er deilig å bli fylt opp noen ganger? Bruker ikke du sånn sleeve når du og partneren deres har sex? Det må jo bety at du syns det er deilig å bli fylt opp avantil sikkert? Men så får vel du ha sex med andre menn også, så du får kanskje nok stor kuk uansett?🙂 Anonymkode: 8bfd3...eae Nei, det gjør vondt. Jo vi gjør det, fordi min Kjære liker det. Nei, det gjør fortsatt vondt. Nei jeg har ikke sex med andre menn. 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 14 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, det gjør vondt. Jo vi gjør det, fordi min Kjære liker det. Nei, det gjør fortsatt vondt. Nei jeg har ikke sex med andre menn. Men hvorfor er du med på det hvis du får ondt/ubehag av det? Skjønner ikke helt greia. Anonymkode: 8bfd3...eae 1
SlemUlv Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor er du med på det hvis du får ondt/ubehag av det? Skjønner ikke helt greia. Anonymkode: 8bfd3...eae Meh, jeg er submissive masochist. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Nei, det er allerede i største laget. Om det har vært en stund siden vi har hatt sex så betyr det rifter på meg, selv om jeg er så våt at det renner ned over lårene så blir jeg sår å revner i åpningen. Stor penis gjør at spontan sex er vanskelig, vi må bestandig varme opp før jeg er klar til penetrering. Men når vi er i gang så er det kjempe godt. Men ønsker ikke han noe større! Når jeg ser menn med lem på størrelse med halvliters flasker med brus o.l så ser det imponerende ut, men aldri i livet om jeg hadde taklet ett slikt "monster". Anonymkode: 282ec...848 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er allerede i største laget. Om det har vært en stund siden vi har hatt sex så betyr det rifter på meg, selv om jeg er så våt at det renner ned over lårene så blir jeg sår å revner i åpningen. Stor penis gjør at spontan sex er vanskelig, vi må bestandig varme opp før jeg er klar til penetrering. Men når vi er i gang så er det kjempe godt. Men ønsker ikke han noe større! Når jeg ser menn med lem på størrelse med halvliters flasker med brus o.l så ser det imponerende ut, men aldri i livet om jeg hadde taklet ett slikt "monster". Anonymkode: 282ec...848 Er jo mange damer som tar veldig store dildoer, men det er kanskje ikke noe som brukes hver gang, men mere til en spesiell anledning? Skjønner at å ha sex med en stor mann hver gang, kan gi ubehag og sårhet, men er man skikkelig kåt er det vel ikke unaturlig å ville ha en skikkelig stor pikk/dildo? Dette vil jo variere fra person til person sikkert. Anonymkode: 8bfd3...eae
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er allerede i største laget. Om det har vært en stund siden vi har hatt sex så betyr det rifter på meg, selv om jeg er så våt at det renner ned over lårene så blir jeg sår å revner i åpningen. Stor penis gjør at spontan sex er vanskelig, vi må bestandig varme opp før jeg er klar til penetrering. Men når vi er i gang så er det kjempe godt. Men ønsker ikke han noe større! Når jeg ser menn med lem på størrelse med halvliters flasker med brus o.l så ser det imponerende ut, men aldri i livet om jeg hadde taklet ett slikt "monster". Anonymkode: 282ec...848 Ups, leste feil. Han er større en gjennomsnittet. Men når jeg var i forhold med menn som hadde mindre, så var jeg fornøyd da også. Om man har seksuell kjemi, så er ikke størrelse så veldig viktig. Man finner sine favoritt stillinger om den er mindre eller større, problemet blir nok om den er kjempe liten eller veldig stor. Alt rundt gjennomsnittet tror jeg vil tilfredsstille de fleste. Anonymkode: 282ec...848 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Skrevet 3. mars 2019 Jeg har god sex med samboeren min og han gir meg fantastiske vaginale orgasmer. Jeg kan allikevel ta meg selv i å ønske at den var litt tykkere til tider. Jeg savner følelsen av å bli fylt helt opp. Men han er helt gjennomsnittlig, i alle fall ikke liten. Anonymkode: 468ab...438
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo mange damer som tar veldig store dildoer, men det er kanskje ikke noe som brukes hver gang, men mere til en spesiell anledning? Skjønner at å ha sex med en stor mann hver gang, kan gi ubehag og sårhet, men er man skikkelig kåt er det vel ikke unaturlig å ville ha en skikkelig stor pikk/dildo? Dette vil jo variere fra person til person sikkert. Anonymkode: 8bfd3...eae Hva mener du med veldig store dildoer? Selv bruker jeg womanizer. Varierer med rabbit i blant, som visstnok er en bestselger, den er 12/12. Er det veldig stor dildo? Den er mye for meg. Anonymkode: b2002...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har god sex med samboeren min og han gir meg fantastiske vaginale orgasmer. Jeg kan allikevel ta meg selv i å ønske at den var litt tykkere til tider. Jeg savner følelsen av å bli fylt helt opp. Men han er helt gjennomsnittlig, i alle fall ikke liten. Anonymkode: 468ab...438 Så bra dere har god sex.:) Men hvorfor leker dere ikke med dildo avantil eller bruker en sleeve som han kan ha på penisen slik at den blir tykkere for spenningens skyld siden du tenner på å bli fylt opp avantil? Anonymkode: 8bfd3...eae
Gjest Krampus Skrevet 3. mars 2019 #14 Skrevet 3. mars 2019 Hva som fyller opp en vagina er jo individuelt. Eksen fylte meg opp, og han hadde helt vanlig penis på 13cm, mens noen damer trenger to armer og en fot for å bli fylt opp.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #15 Skrevet 3. mars 2019 Hva betyr avantil? Fordi jeg ikke vil såre han, så jeg har aldri nevnt det. Jeg lever godt med den pikken han har og jeg vil ikke at han skal tro noe annet! Anonymkode: 468ab...438 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #16 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med veldig store dildoer? Selv bruker jeg womanizer. Varierer med rabbit i blant, som visstnok er en bestselger, den er 12/12. Er det veldig stor dildo? Den er mye for meg. Anonymkode: b2002...ad2 12/12 er vel det som er gjennomsnittsstørrelsen på en penis så det er vel normal størrelse. Men bra du får gode orgasmer med den. Anonymkode: 8bfd3...eae 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #17 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 12/12 er vel det som er gjennomsnittsstørrelsen på en penis så det er vel normal størrelse. Men bra du får gode orgasmer med den. Anonymkode: 8bfd3...eae Den selger de mest av. Hva forteller det deg? Anonymkode: b2002...ad2 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #18 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr avantil? Fordi jeg ikke vil såre han, så jeg har aldri nevnt det. Jeg lever godt med den pikken han har og jeg vil ikke at han skal tro noe annet! Anonymkode: 468ab...438 Du kan jo nevne at du syns det hadde vært spennende å prøve noen sexleketøy foreksempel? Kan hende han også hadde syntes det var spennende å leke med en litt stor dildo sammen med deg. Så lenge det ikke blir en konkurrent til penisen hans.:) Anonymkode: 8bfd3...eae
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #19 Skrevet 3. mars 2019 Nei, det skulle jeg ikke ønske. Han er den beste sexpartneren jeg noen gang har hatt, selv om han ikke er den største. Faktisk er min erfaring at de med store peniser i større grad bare jukker i vei, mens de gjennomsnittlige derimot har skjønt at det må mer til enn som så. Anonymkode: ac61c...38d 9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #20 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den selger de mest av. Hva forteller det deg? Anonymkode: b2002...ad2 Vet jo at de fleste er fornøyd med en normal størrelse til hverdags, men mange syns jo det er spennende med noe større til spesielle anledninger også virker det som. Og rabbit vibratorer har jo ganske sterke vibrasjoner så da trenger man kanskje ikke samme friksjonen for å komme i mål da? Anonymkode: 8bfd3...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå