AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Del Skrevet 3. mars 2019 Er det flere enn meg som blir helt satt ut av 113? Jeg liker dokumentar-serien veldig godt, men jeg blir så rørt eller noe at jeg bokstavelig talt griner meg gjennom hver eneste episode. Tar jeg veldig lett på vei, eller er det flere der ute kjemper seg igjennom den i en strøm av tårer? Anonymkode: c009b...cab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Del Skrevet 3. mars 2019 Vel jeg gjør ikke det. Jeg kan gråte av enkelte scener i ringenes hærre eller når jeg virkelig ser noen gjør gode gjerninger. Men har til gode å gråte av realety shows. En jeg jobber med gråter til gangs av det der, så du er ikke alene nei. Anonymkode: c062f...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Del Skrevet 3. mars 2019 nei, 113 er ikke noe jeg griner av og jeg gråter lett.. Anonymkode: 3a570...164 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Del Skrevet 3. mars 2019 Kjente på det når de var hos Aid i dagens episode. Nydelig dame! ❤️ Anonymkode: 06277...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2019 #5 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Jeg kan ikke se på sånt, jeg. Hvis det da plutselig dukker opp barn som har skadet seg, blir jeg rett og slett så lei meg, og da gråter jeg. Orker ikke se barn ha det vondt eller være skadde. Det er en lignende serie som heter "Ambulansen" eller noe fra Stor-Britannia. Jeg får helt vondt inni meg av å se dem komme hjem til gamle, ensomme eldre som ikke har NOEN å snakke med hele uken. De bare sitter der alene hjemme i stua, samme lenestolen dag ut og dag inn. Og så ringer de ambulansen hver gang de har noen ukjente "vondter" bare for å ha noen å snakke med. Eller så er de virkelig syke, det er hjertet eller noe, og da sitter de og ber så ydmykt om unnskyldning for at de er til bry...😞 Stakkars eldre. Gruer meg til jeg blir så gammel selv. Endret 3. mars 2019 av Million 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. mars 2019 #6 Del Skrevet 3. mars 2019 Har vært grining flere ganger fra meg i hvert fall. Vet det på forhånd, men kaster meg likevel på sånne serier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. mars 2019 #7 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) 1 time siden, Million skrev: Jeg får helt vondt inni meg av å se dem komme hjem til gamle, ensomme eldre som ikke har NOEN å snakke med hele uken. Jobbet noen år i hjemmesykepleie, den bydelen i Oslo med desidert flest kommunale boliger. Egentlig få, tror jeg, -Som aner ommfanget av ensomhet i Norge. DET ALLER VÆRSTE, var de i ¨ringe-permene¨... Enslige som ble Ringt til. -en gang, eller to, i uka. ... Seff. tidspress... Noen få minutter... JÆVELIG Å LEGGE PÅ, Ofte a. Endret 3. mars 2019 av Sliten&kjørt51 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja, jeg blir rørt av alt i 113. Bare det at andre biler svinger unna for å slippe ambulansen frem får jeg tårer i øynene av😅 Anonymkode: aa43b...8ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Del Skrevet 3. mars 2019 Fin serie men han der Charles virker temmelig enkel. Anonymkode: 17e02...9e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #10 Del Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg blir rørt av alt i 113. Bare det at andre biler svinger unna for å slippe ambulansen frem får jeg tårer i øynene av😅 Anonymkode: aa43b...8ad Haha..jeg er litt der jeg og. Akutt følelsesmessig opprør. Eldre kvinne holder mannen sin i hånden: buhu og hulk. Det er absolutt ikke bare når det er dramatisk liksom.. ts Anonymkode: c009b...cab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Del Skrevet 3. mars 2019 Er to episoder jeg sippet meg gjennom; den med den kreftsyke gutten og episoden med hun som fikk MS i 40-åra mens barna fortsatt var små. Anonymkode: 286d9...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Del Skrevet 3. mars 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fin serie men han der Charles virker temmelig enkel. Anonymkode: 17e02...9e0 Han er svært dyktig med pasienter. Anonymkode: 898cc...7f5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Del Skrevet 3. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er svært dyktig med pasienter. Anonymkode: 898cc...7f5 Maja og Maja er enda mer dyktig Anonymkode: 17e02...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #14 Del Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maja og Maja er enda mer dyktig Anonymkode: 17e02...9e0 Hvorfor sammenligne? Alle som har medvirket i serien er flinke folk på sin helt spesielle måte. Anonymkode: b7cb7...28a 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #15 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sammenligne? Alle som har medvirket i serien er flinke folk på sin helt spesielle måte. Anonymkode: b7cb7...28a 👍🏻 Anonymkode: 898cc...7f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #16 Del Skrevet 3. mars 2019 Liker ingen av de, syns de opptrer både barnslig og til tider uprofesjonelt. Mange ting jeg blir rørt av, eks helene sjekker inn, kloppens program, etc. Men 113 er noe møl Anonymkode: 93c7a...634 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #17 Del Skrevet 3. mars 2019 Ser på programmet som faglig påfyll, ergo har et profesjonelt forhold til innholdet. Anonymkode: 523d9...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #18 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha..jeg er litt der jeg og. Akutt følelsesmessig opprør. Eldre kvinne holder mannen sin i hånden: buhu og hulk. Det er absolutt ikke bare når det er dramatisk liksom.. ts Anonymkode: c009b...cab Hun kona til den demente mannen som hadde falt... Måten hun så på ham på med all den kjærligheten i blikket. Det fikk meg til å sippe som pokker 😂 Anonymkode: 6db91...c32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #19 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker ingen av de, syns de opptrer både barnslig og til tider uprofesjonelt. Mange ting jeg blir rørt av, eks helene sjekker inn, kloppens program, etc. Men 113 er noe møl Anonymkode: 93c7a...634 Enkelte ødelegger veldig ja. Anestesilegen er fantastisk da ❤️ Anonymkode: 17e02...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #20 Del Skrevet 3. mars 2019 Ja han er fantastisk, det er jeg enig i😊 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte ødelegger veldig ja. Anestesilegen er fantastisk da ❤️ Anonymkode: 17e02...9e0 Anonymkode: 93c7a...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå