AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Selv pusser jeg ikke tennene på kvelden, rett å slett fordi jeg ikke gidder. På morgenen pusser jeg, også tungen. Har ingen hull👍🏻 Anonymkode: 1896c...cf2
Strikkagenser Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Begge deler, og i løpet av dagen ved behov 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Begge deler. Tanntråd kun på kvelden. 34 år. Aldri hatt hull. Anonymkode: f346a...539 3
Ironically_me Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Jeg trodde da virkelig at både morgen og kveld var blitt vanlig nå, ettersom vi fikk den nye tannpussereformen i 1987. 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Morgen og kveld. Tanntråd på kvelden, munnskyllevann og eventuelt tyggis i løpet av dagen dersom jeg føler behov for det. Anonymkode: c6bec...3e5 1
Gjest Krampus Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 (endret) alltid på kvelden. På morgenen hender det jeg bare tar en tyggegummi isteden. Spiser og drikker ingenting annet enn vann på morgenen. Jeg har en venninne som pusser tenner før frokost. Bare tanken på det plager meg 😄 Har aldri hatt hull eller tannproblemer av noe slag. På kvelden er det tannbørste, tanntråd, tannbørste igjen, tungeskrape, munnskyll og fluortablett. Endret 3. mars 2019 av Krampus
heipådegsann Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 Gjør det stort sett både morgen og kveld, men noen ganger kan det glemmes på morgenen. Men det verste er egentlig at jeg i min ungdom gikk i mange år uten å pusse tennene regelmessig. Tipper på minst 5år hvor det ikke ble gjort noe særlig. Og likevel har jeg aldri hatt hull - flaks!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Morgen og kveld, tanntråd på kvelden. Hatt masse hull hele livet. Anonymkode: f2a79...c04
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, heipådegsann skrev: Gjør det stort sett både morgen og kveld, men noen ganger kan det glemmes på morgenen. Men det verste er egentlig at jeg i min ungdom gikk i mange år uten å pusse tennene regelmessig. Tipper på minst 5år hvor det ikke ble gjort noe særlig. Og likevel har jeg aldri hatt hull - flaks! Det har ingenting med flaks å gjøre, men med bakteriene du har i kjeften. Vi har "gode" bakterier. Anonymkode: 1896c...cf2 2
wahaj Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 Alltid på morran. Takler ikke den dårlige ånden. På kvelden når jeg orker. Alt for dårlig i grunn. Ungene morgen og kveld. 1
Gjest Krampus Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 Digresjon. Jessica Simpson bare gnikker av tannpelsen med genserermet. Hun har sagt hun hater følelsen av å ha rene glatte tenner.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 Jeg kan ikke skjønne at noen mennesker går ut døra om morgenen uten å ha pusset tenner!?? Det er helt utenkelig for meg. Ingen tyggis i verden hadde stoppet min dårlige morra-ånde! Den må pusses vekk med en lang tannpuss, samt skrape tungen ren for belegg innimellom. Noen ganger dropper jeg tannpussen om kvelden. Det går litt i perioder. Jeg er alene, ikke gift eller noe, bor med et halvvoksent barn. I går, lørdag, var jeg helt alene hjemme, "barnet" var på besøk hos sin far hele helgen. Da pusset jeg ikke tenner hele dagen. Var bare hjemme alene, kun ute tre ganger raskt for å lufte hunden. Møtte da ingen, så ingen merket at jeg ikke hadde pusset tenner. Gikk og la meg uten å pusse dem. Dette hender av og til når jeg er alene en hel dag eller to. Har ikke hatt hull i tennene siden....ja, når var det? Må være over 20 år siden. Kan ikke huske sist. Tannlegen roser meg alltid for sterke og fine tenner, som "er så rene". For når jeg først pusser, så pusser jeg lenge og nøye Anonymkode: 489fd...3f5 3
Barefootgirl Skrevet 3. mars 2019 #15 Skrevet 3. mars 2019 Begge deler. Pusser også tenner før jeg skal noe sted. 1
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2019 #16 Skrevet 3. mars 2019 Pusser både morgen og kveld og noen ganger en gang til hvis jeg skal på besøk el. Å legge seg uten å pusse tennene er som å be om få hull! Det er om kvelden det er viktigst! Bruker tanntråd/mellomromsbørste kanskje 1 g i uka, altfor sjeldent med andre ord.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. mars 2019 #17 Skrevet 3. mars 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #18 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke skjønne at noen mennesker går ut døra om morgenen uten å ha pusset tenner!?? Det er helt utenkelig for meg. Ingen tyggis i verden hadde stoppet min dårlige morra-ånde! Den må pusses vekk med en lang tannpuss, samt skrape tungen ren for belegg innimellom. Noen ganger dropper jeg tannpussen om kvelden. Det går litt i perioder. Jeg er alene, ikke gift eller noe, bor med et halvvoksent barn. I går, lørdag, var jeg helt alene hjemme, "barnet" var på besøk hos sin far hele helgen. Da pusset jeg ikke tenner hele dagen. Var bare hjemme alene, kun ute tre ganger raskt for å lufte hunden. Møtte da ingen, så ingen merket at jeg ikke hadde pusset tenner. Gikk og la meg uten å pusse dem. Dette hender av og til når jeg er alene en hel dag eller to. Har ikke hatt hull i tennene siden....ja, når var det? Må være over 20 år siden. Kan ikke huske sist. Tannlegen roser meg alltid for sterke og fine tenner, som "er så rene". For når jeg først pusser, så pusser jeg lenge og nøye Anonymkode: 489fd...3f5 Akkurat slik du beskriver det gjør jeg også🙂 Ts Anonymkode: 1896c...cf2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #19 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat slik du beskriver det gjør jeg også🙂 Ts Anonymkode: 1896c...cf2 Aldri hatt hull da. Anonymkode: 1896c...cf2
Gjest Tamsi Skrevet 3. mars 2019 #20 Skrevet 3. mars 2019 Bare på kvelden. Har prøvd å legge meg til en vane på morgenen, men det varer aldri mer enn to dager om gangen. Jeg har aldri slitt med hull eller dårlig ånde så jeg stresser ikke med det heller. Til gjengjeld får jeg ikke sove uten å pusse på kvelden, det må jeg bare gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå